Κοιτάμε την ποιότητα και όχι την ποσότητα

Ο Στάθης Κοκκορόγιαννης εξηγεί γιατί η φετινή σεζόν της LMP2 θα είναι άκρως συναρπαστική, παρότι το grid θα αποτελείται αποκλειστικά από πρωτότυπα της Oreca

Σίγουρα όποιος περίμενε με αγωνία τη νέα γενιά της LMP2 με τέσσερις κατασκευαστές σασί, σίγουρα δεν θα έμεινε ευχαριστημένος με την παντοκρατορία της Oreca στο WEC. Ειδικά, αν αναλογιστεί κανείς τη πληθώρα αγωνιστικών που είχαμε στον εναρκτήριο αγώνα του πρωταθλήματος της IMSA στην Daytona.

Όμως αν αναλογιστούμε όλα αυτά τα χρόνια που υφίσταται ο θεσμός, το θέαμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Ο ερχομός νέων ομάδων, ανακατεύει κάθε χρόνο την τράπουλα και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε φέτος. Συνολικά 5 ομάδες θα δούμε φέτος, με δύο αυτοκίνητα για κάθε ομάδα. Μπορεί να φαίνεται μικρός ο αριθμός, αλλά αν δούμε ξεχωριστά τις ομάδες θα καταλάβουμε πως έχουμε και φέτος κορυφαίο επίπεδο.

Ξεκινώντας από την πρωταθλήτρια Alpine, θα δούμε πως διατηρεί τον αστέρα οδηγό της, τον Nicolas Lapierre και αναμένεται να διεκδικήσει και το φετινό πρωτάθλημα στη κατηγορία. Επιπλέον, ενδιαφέρον είχαν οι δηλώσεις του προέδρου της ACO, Pierre Fillon, ο οποίος δήλωσε πως όσο η Alpine δεν παράγει αυτοκίνητα δρόμου, θα μπορεί να συμμετέχει στην LMP2.

Η G-Drive Racing επιστρέφει φέτος σε συνεργασία με την TDS Racing, με τον Roman Rusinov να βρίσκει στέγη για την Ρωσική του ομάδα. Ωστόσο, θα δούμε ένα αγωνιστικό με τα χρώματα της G-Drive κι ένα με αυτά της TDS. Σίγουρα μία εξαιρετική ομάδα, που έδειξε στοιχεία νικητή τόσο στο ELMS, αλλά και στο Le Mans τα τελευταία χρόνια.

Η Manor επιστρέφει για δεύτερη χρονιά στο WEC στην LMP2, πριν κάνει το ντεμπούτο της το 2018 στην LMP1 με αγωνιστικά της Ginetta. Η ομάδα φέτος, θα συνεργαστεί με την Κινεζική εταιρία TRS, αποδεικνύοντας πως η όλη προσπάθεια της ACO με το AsLMS απέδωσε. Όσον αναφορά τα αγωνιστικά, η Manor αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με τα φρένα το 2016, όμως ήταν σε πολλούς αγώνες πολύ ανταγωνιστική. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα είναι σε καλύτερη κατάσταση φέτος και σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει.

Η DC Racing φέτος αναμένεται να είναι το Dark Horse της κατηγορίας, καθώς θα έχει στενή συνεργασία με την Jota Sport. Επιπλέον, παράγοντας της ομάδας είναι ο γνωστός ηθοποιός, Jackie Chan. Η τεχνική υποστήριξη της Jota, σίγουρα θα την ανεβάσει επίπεδο και με ένα καλό lineup μπορεί να χτυπήσει τις μεγάλες ομάδες.

Για το τέλος αφήσαμε την Rebellion Racing. Η Αγγλο-Ελβετική ομάδα θα αγωνίζεται φέτος με τα λογότυπα της Vaillante. Η ομάδα, επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια στην LMP2 και σίγουρα θα μεταφέρει την εμπειρία της από την LMP1 στην κατηγορία. Σίγουρα η Daytona ήταν ένα καλό τεστ ετοιμότητας και το lineup της ομάδας παραμένει πολύ ισχυρό. Όποιος λοιπόν δεν θεωρεί ένα από τα φαβορί την Rebellion, κάνει μεγάλο λάθος.

Οπότε, σύμφωνα με τα παραπάνω αναμένεται ένα εξαιρετικό πρωτάθλημα και αν τολμήσουμε να κάνουμε πρόβλεψη, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να πέσουμε έξω. Άρα, καλό θα ήταν να κοιτάμε την ποιότητα των ομάδων, παρά την ποσότητα των συμμετοχών ή των διαφορετικών σασί.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια