Live Test: Kymco Xciting 300 R

    Με νέα εξαιρετική τιμή το Kymco Xciting 300R έρχεται φορτσάτο στο Live Test του Motornews

    Το Kymco Xciting 300 R έφτασε (ξανά) στα χέρια του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 7 Φεβρουαρίου

    Ημέρα επιστροφής για το Xciting και τα πράγματα μπορούμε να πούμε ότι είναι πολύ θετικά για το Mega-Scooter της Kymco. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο Mega-Scooter το οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να σταθεί δίπλα σε μεγαλύτερα scooter με έναν μεγαλύτερο κινητήρα. Άνετο, εύκολο και με πολλά δυναμικά στοιχεία το Xciting δίκαια θεωρείται ένα από τα καλύτερα της αγοράς και σίγουρα η τιμή προσφοράς της Kymco σε βάζει σε σοβαρές σκέψεις. Με 3.940€ το κάνεις δικό σου και λύνεις το πρόβλημα…

    20170203_105416

     

    Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου

    Ο ευχάριστος καιρός του “ΣΚ” μας ανέβασε στη σέλα του Xciting για μερικά “ανοιξιάτικα” χιλιόμετρα. Στο δρόμο το Kymco είναι πραγματικά καλό με τη συμπεριφορά του να πιάνει υψηλά στάνταρ ευστάθειας και στιβαρότητας.

    20170203_105357

    Μεγάλο του ατού είναι ο ανοιχτός δρόμος όπου εκεί αντιλαμβάνεσαι την υψηλού επιπέδου σταθερότητά του. Κινείσαι με 130Km/h και δεν συμβαίνει τίποτα, δεν κουνιέται φύλλο, ενώ και η προστασία σου επιτρέπει να μείνεις στο “τέρμα γκάζι” για… πάντα.

    Στις στροφές είναι εξίσου καλό έχοντας πολύ καλό μπροστινό μέρος (τηλεσκοπικό πιρούνι 40mm) το οποίο πληροφορεί και προσφέρει καλά επίπεδα πρόσφυσης παρά το γεγονός ότι είναι σκληρά ρυθμισμένο. Δεν έχει μεγάλη ευελιξία, αλλά σε ανταμείβει με την σταθερότητα μέσα στη στροφή. Το πίσω μέρος είναι πιο “αργό” σε αντιδράσεις και χάνει σε πληροφόρηση, αλλά είναι εξίσου καλό σε επίπεδα πρόσφυσης και σταθερότητας.

    20170203_105408

    Τα φρένα είναι το κερασάκι στην τούρτα για το Xciting καθώς είναι δυνατά και με αίσθηση μεγάλης μοτοσικλέτας. Ακινητοποιούν το scooter εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια, ακόμα και γλιστερή άσφαλτο δημιουργώντας ένα πολύ ασφαλές περιβάλλον για τον αναβάτη.

    Συνολικά, στο δρόμο το Kymco είναι πολύ καλό, ικανό για μεγάλες αποστάσεις, αλλά και την κίνηση στην πόλη. Άνετο, ασφαλές και κατ’ επέκταση διασκεδαστικό!

    Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου

    Τα πολλά συνεχόμενα χιλιόμετρα εντός πόλης είναι κουραστικά και εκεί είναι που χρειάζεσαι ένα καλά σχεδιασμένο εργονομικά scooter. Το Xciting είναι πραγματικά το δεξί σου χέρι στη μάχη των χιλιομέτρων καθώς σε κρατάει άνετο και σου κάνει τη ζωή εύκολη.

    20170203_105446

    Ένα απλό παράδειγμα είναι το ντουλαπάκι ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη το οποίο σου γλιτώνει τουλάχιστον 5 λεπτά στα διόδια για το βγάλε ψιλά-πλήρωσε-βάλε γάντι-φύγε. Επίσης η τάπα καυσίμου η οποία είναι τοποθετημένη πάνω δεξιά στο εσωτερικό της μάσκας του scooter σου γλιτώνει επίσης κόπο και χρόνο.

    20170203_105431

    Εκεί που πάσχει το Xciting είναι ο χώρος κάτω από τη σέλα ο οποίος είναι μικρός αφού θα φιλοξενήσει μόλις ένα jet κράνος και λίγα ακόμα μικροαντικείμενα. Επίσης, τα όργανα μπορεί σχεδιαστικά να δείχνουν παλαιά, ωστόσο είναι πολύ χρηστικά και ευανάγνωστα, ενώ από άνεση ούτε λόγος. Η σέλα είναι πολυθρονάτη, η στήριξη ακόμα καλύτερη, ενώ τα πόδια έχεις αρκετές επιλογές για το που θα τα τοποθετήσεις.

    Συνολικά, το Kymco είναι ισχυρός σύμμαχος του αναβάτη στην πόλη με χαρακτηριστικά που θα λατρέψεις και θα σου κάνουν τη ζωή εύκολη.

    Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου

    Μας δίνεται για μια ακόμα φορά να οδηγήσουμε το Xciting 300R της Kymco και φυσικά δεν λέμε όχι. Ιδιαίτερα σήμερα που η Kymco το προσφέρει σε μια εξαιρετική τιμή της τάξης των 3.940€ μπορεί να πει κανείς ότι αγοράζει ένα scooter με τα όλα του.

    Η πρώτη επαφή ήταν με την ψυχή στο στόμα καθώς έπρεπε να φτάσω έγκαιρα σε ένα ραντεβού και φυσικά είχα αργήσει. Το Kymco όμως δεν με απογοήτευσε… βουτιά με το καλημέρα στην Αττική Οδό και το γκάζι κολλημένο στο στοπ. Ο κινητήρας των 271cc με τους σχεδόν 24 ίππους ήταν ικανό να στείλει άνετα το ταχύμετρο στα 130Km/h και με λίγη υπομονή θα δείξει και κάτι παραπάνω. Το στροφόμετρο εισέρχεται βαθιά μέσα στα κόκκινα και ξεπερνάει τις 9.000 σ.α.λ. και το εντυπωσιακό σε όλα αυτά είναι ότι δείχνει να μην ζορίζεται ιδιαίτερα παρότι δουλεύει ψηλά.]

    Kymco Xciting 300R livetest12

    Από κάλυψη τα πράγματα είναι άψογα και ο όγκος του scooter παίρνει το αίμα του πίσω δίνοντάς σου καλή προστασία σε σώμα και πόδια. Τελικά όχι μόνο έφτασα έγκαιρα στον προορισμό μου, αλλά έφτασα και ατσαλάκωτος! Εύγε…

    Σχόλια

    Σχόλια