Live Test: Toyota Hilux Double Cab 2.5 150hp

    Είναι συνώνυμο της σκληρής δουλειάς από το 1968. Αυτό όμως δεν εμπόδισε την Toyota να προσθέσει και μια essence πολυτέλειας

    Ο ορισμός του “εργαλείου”, το Toyota Hilux, ήρθε επιτέλους στο live test του motornews στην έκδοση Double Cab 2.5 150hp. Δεν ξέρουμε αν θα καταφέρουμε να το φέρουμε στα όριά του, θα προσπαθήσουμε όμως για να δούμε πόσο ανταποκρίνεται στη φήμη του “ατσάλινου”.

    Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου

    Το Σαββατοκύριακο μας έδωσε την ευκαιρία να “γράψουμε” μερικά χιλιόμετρα με το Hilux και να αξιολογήσουμε την οδική του συμπεριφορά. Το Toyota αποδείχτηκε ικανό σε όλες ή τουλάχιστον στις περισσότερες διαδρομές με δυνατά του σημεία τον αυτοκινητόδρομο και τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.

    Το τεράστιο pick up διαθέτει εξαιρετική σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο και μπορείς χωρίς να το καταλάβεις να κινηθείς με 150-160Km/h. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική για την συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ ακόμα και ο θόρυβος στο εσωτερικό της καμπίνας είναι περιορισμένος. Στις ανοιχτές καμπές στρίβει σαν μεγάλο σεντάν, ενώ τα βρίσκει πιο σκούρα στα σφικτά κομμάτια κυρίως λόγω βάρους και όγκου.

    20170203_105649

    Εκτός δρόμου είναι εργαλείο και μάλιστα σοβαρό εργαλείο. Εμπλέκεις την τετρακίνηση και απολαμβάνεις καλό πάτημα σε όλα τα τερέν. Το Hilux καταπίνει τα πάντα στο πέρασμά του και όσο και δύσκολα αν του βάλεις θα τα καταφέρει με τη βοήθεια και των all-terrain ελαστικών με τα οποία είναι εξοπλισμένο.

    20170203_105627

    Συνολικά, το Hilux με τη συμπεριφορά του στο δρόμο σε πείθει ότι μπορεί να γίνει το μοναδικό σου αυτοκίνητο καθώς εκτός από εργαλείο είναι και πολιτισμένο στο δρόμο. Η τιμή του είναι στα 34.365€ και παρότι τσιμπημένη πρόκειται για ένα Pick-up που κάνει τα πάντα και για πάντα! 

    Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου

    Από εξοπλισμό το “φορτηγό” της Toyota τα πάει περίφημα. Στην έκδοση Cruiser που έχουμε στα χέρια μας δεν λείπει σχεδόν τίποτα. Εκτός από τα κλασικά χρωμιωμένα χερούλια, φιμέ τζάμια, κάμερα οπισθοπορείας, navigator και πολλά άλλα, διαθέτει σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση αλλαγής λωρίδας και σύστημα ειδοποίησης πρόσκρουσης.

    20170203_105746

    Κερασάκι στην τούρτα είναι το σύστημα ελέγχου καθόδου όταν δηλαδή βρισκόμαστε σε έναν απότομο λόφο και θέλουμε να κατέβουμε αν ενεργοποιήσουμε το σύστημα αναλαμβάνει να μας κατεβάσει εκείνο χωρίς καν να πατάμε φρένο. Το ίδιο συμβαίνει και στην οπισθοπορεία. Cooollll!!!

    20170203_105808

    Και όταν βγείτε από τις λάσπες γυρίζοντας από τη δουλειά βάζετε και το σύστημα καθαρισμού των εμπρός φωτιστικών σωμάτων για να φύγουν οι λάσπες και να φωτίζουν καλύτερα στο δρόμο. Αμ πως;

    Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου

    Όσο εκθαμβωτικό είναι το Hilux εξωτερικά, άλλο τόσο εντυπωσιακό είναι στο εσωτερικό του. Μόλις βρεθείς στην καμπίνα του διπλοκάμπινου της Toyota νομίζεις ότι κάποιο λάθος έγινε και ότι μπήκες σε ένα πολυτελές και σύγχρονο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας.

    20170203_105701

    Το εσωτερικό είναι αν μη τι άλλο πολυτελές, τα έχει πραγματικά όλα και κρατάει τον αναβάτη ξεκούραστο και καλυμμένο από όλες τις πλευρές. Η κεντρική οθόνη αφής 7’’ σε συνδυασμό με την μικρότερη οθόνη ανάμεσα στα αναλογικά όργανα δίνουν όποια πληροφορία θέλει ο οδηγός σε σημείο που γνωρίζεις ακόμα και τι χρώμα φανελάκι φοράει ο Αλέξης Τσίπρας σήμερα. Το ηχοσύστημα είναι επίσης εξαιρετικό με 6 ηχεία να καλύπτουν άψογα τη καμπίνα, ενώ πολύ σωστή είναι και η εργονομία των διακοπτών τους οποίους φτάνεις χωρίς καν να κοιτάξεις.

    20170203_105617

    Η ζωή στην θέση οδήγησης του Hilux είναι πραγματικά ανώτερη, ποιοτική και πρακτική ταυτόχρονα, κάτι που δεν είμαι σίγουρος ότι συμβαδίζει με την σκληρή καθημερινότητα ενός επαγγελματία, αλλά σίγουρα μόλις τελειώσει την σκληρή δουλειά θα εκτιμήσει τα καλούδια του.

    Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου

    Ο νέος μήνας μας υποδέχτηκε με μια υπέροχη ημέρα. Αντίστοιχα, το Hilux είναι ένα υπέροχο εργαλείο για τον επαγγελματία. Το οποίο, διαθέτει πάμπολλα στοιχεία επιβατικού, όπως για παράδειγμα ένα υπερσύγχρονο σύστημα infotainment. Οι “εκπτώσεις” πολιτισμένου χαρακτήρα σταματούν όμως εκεί που αρχίζει η ανάγκη για σκληρή δουλειά. Το πλαίσιο ακολουθεί την παλιά καλή συνταγή της “ατσάλινης σκάλας” με το αμάξωμα να βιδώνεται πάνω του. Στην ανάρτηση τα φύλλα σούστας διατηρούν τη θέση τους αντί των πιο σύγχρονων ελατηρίων. Και ο άκαμπτος άξονας στην πίσω ανάρτηση καλά κρατεί.

    Toyota Hilux Double Cab 2016 Toyota Hilux Double Cab 2016

    Τέτοιες λύσεις που έρχονται σχεδόν αυτούσιες από τις πρώτες ημέρες της αυτοκίνησης το 19ο αιώνα, είναι απολύτως αναγκαίες. Διότι εδώ το ζητούμενο είναι η μέγιστη στιβαρότητα και αντοχή. Με 1 τόνο φορτίο να προστίθεται στους 1.8 τόνους βάρους του αυτοκινήτου και όλο μαζί να πρέπει να κινηθεί ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει δρόμος, το μόνο που θες είναι αξιοπιστία. Και αυτή στην εξασφαλίζει απλόχερα το Hilux. Διατηρώντας ταυτόχρονα έναν ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτήρα που δεν περιμένεις από ένα “φορτηγό”. Για αυτόν όμως έχουν μέρες να μιλήσουμε.

    Τρίτη 31 Ιανουαρίου

    Με την εκπνοή του μήνα ήρθε στα χέρια μας το θηριώδες pick up της Toyota. Με μήκος κάτι περισσότερο από 5,3 μέτρα, δεν είναι σίγουρα το αυτοκίνητο που θες για την πόλη. Από την άλλη μεριά, ο όγκος δημιουργεί δέος του υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Έτσι, η παραχώρηση προτεραιότητας είναι η συνήθης αντίδρασή τους. Σε αντίθεση με ότι μέχρι σήμερα είχαμε συνηθίσει.

    Toyota Hilux Double Cab 2016

    Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν να κάνουν με την πολιτισμένη λειτουργία του τετρακύλινδρου diesel των 2.4 λίτρων. Με το γύρισμα του κλειδιού ακόμα, έρχεται στη ζωή χωρίς τον παραμικρό κραδασμό. Χαμηλός θόρυβος και ένα πολύ μαλακό και ακριβές χειροκίνητο κιβώτιο, συμπληρώνουν την εντυπωσιακά θετική εικόνα. Τα πρώτα χιλιόμετρα έγιναν με μέση κατανάλωση λίγο κάτω από τα 9.0 λίτρα/100 χλμ., σχετικά κοντά στην εργοστασιακή τιμή των 7 λίτρων.

    Toyota Hilux 2016_1

    Πολύ σωστά επίσης, η Toyota εξοπλίζει το μοντέλο με λάστιχα Α/Τ, ιδανικά για κίνηση σε ποσοστό 50/50 σε άσφαλτο και χώμα.

    Σχόλια

    Σχόλια