Live Test: Ford Edge 2.0 TDCI Sport 210 ps

    “Θέλω να γίνω σαν Αμερικάνος” έλεγε πριν χρόνια ο Τζιμάκος, που με το Ford Edge γίνεται και πάλι επίκαιρος.

    Το εντυπωσιακό Ford Edge με τον δίλιτρο TDCI των 210 ίππων είναι κοντά μας για να μας κάνει -προφανώς- να αισθανθούμε λίγο “αμερικάνοι”. Τις επόμενες ημέρες και κατά τη διάρκεια του live test, θα τις περάσουμε “ψάχνοντάς το” λίγο, για να φτάσουμε σε μια σύνοψη στο τέλος. Μείνετε κοντά μας στις καθημερινές αναφορές.

    Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

    Motornews-livetest-Ford-Edge-9

    Δεν είναι λίγες οι φορές που το μέγεθος του Edge μας άγχωσε. Βλέπετε, οι ανάγκη παρουσίας στο κέντρο της πόλης για δουλειές, μας έφερνε τακτικά σε στενούς δρόμους- στους οποίους έπρεπε να παρκάρουμε κιόλας… Και εντάξει, το Edge προσφέρει στην έκδοση που έχουμε στα χέρια μας, κάμερες και για εμπρός όπως και για πίσω. Με το πλάι όμως, τι γίνεται; Σε όποιο στενό δρόμο και αν παρκάραμε, μέναμε υποχρεωτικά λίγο και αυτό με μπόλικο άγχος, καθώς αναγκαστικά “εμπιστευτήκαμε” την ικανότητα των υπόλοιπων οδηγών να περάσουν από δίπλα σε αρκετά στενά σημεία. Και όπως ξέρετε, δεν είναι και ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις- το να εμπιστεύεσαι τους υπόλοιπους… Μέχρι τη στιγμή που θα παραδίδαμε το αυτοκίνητο πίσω στη βάση του, είχαμε να μετράμε διάφορες στιγμές αμηχανίας που προέκυπτε από το πλάτος του αυτοκινήτου. Μια από αυτές αποτυπώθηκε και στη φωτογραφία, καθώς κυριολεκτικά δύο εκατοστά εκατέρωθεν χώρισαν τους καθρέπτες από την επαφή με το πλαίσιο της πόρτας του γκαράζ.

    Motornews-livetest-Ford-Edge-8

    Τετάρτη 25 Ιανουαρίου

    Motornews-livetest-Ford-Edge-5

    Η βροχή έχει καταντήσει σπαστική, μια και δεν μας έχει αφήσει ήσυχους καθόλου τα τελευταία 24ωρα. Παρ’ όλα αυτά, ήταν μια καλή ευκαιρία να πάρουμε το Edge και να περιηγηθούμε στα Μεσόγεια, θέλοντας να δούμε και τι ψάρια πιάνει η τετρακίνηση σε σχετικά δύσκολες συνθήκες. Η αλήθεια είναι όμως πως δεν μας πήγαινε καρδιά να κάνουμε κάτι extreme, έχοντας συνεχώς κατά νου τον ασφάλτινο προσανατολισμό των ελαστικών αλλά και τη διάμετρο των 20 ιντσών των όμορφων ζαντών του αυτοκινήτου. Χώρια που με το που πιάσαμε κάποιες καλές κλίσεις στην πίσω μεριά του Υμηττού, το βάρος των 1.874 κιλών, άρχισε να παίζει σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και αυτό λειτούργησε αποτρεπτικά στις όποιες διαθέσεις μας για… εξερεύνηση. Έχοντας συμπληρώσει αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του special Ford, έχουμε να καταθέσουμε με σχετική ασφάλεια πως τα 10 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης, είναι μια επίδοση που χρειάζεται σχετική προσπάθεια από τη μεριά του οδηγού. Είναι αρκετό το βάρος, είναι και το αυτόματο κιβώτιο που έχοντας απόκριση κάτω του μέσου όρου σε σχέση με τα σύγχρονα ανταγωνιστικά του είδους, επιβάλλει παραπάνω πάτημα στο γκάζι. Μια από τις λεπτομέρειες που μας έκανε εντύπωση αυτές τις βροχερές ημέρες, ήταν η αδυναμία… συνεργασίας με τη διακεκομμένη λειτουργία των υαλοκαθαριστήρων, που ποτέ δεν έπιασε το ρυθμό που θα θέλαμε, παρά την ύπαρξη ροοστάτη για την εξιδανίκευση της εφαρμογής.

    Motornews-livetest-Ford-Edge-6

    Τρίτη 24 Ιανουαρίου

    Motornews-livetest-Ford-Edge-3

    Η άνεση του Edge είναι χωρίς δεύτερη σκέψη το ατού του. Η άνεση που προκύπτει και από τους χώρους για να είμαστε τελείως ειλικρινείς. Βλέπετε, το μεγάλο SUV εκτός από την εμφάνιση, πρέπει να έχει και τους σχετικούς χώρους για τα το προτιμήσει κανείς. Βέβαια, μέχρι να φτάσουμε εκεί -στο να το προτιμήσει κανείς- έχουμε αρκετό “δρόμο” ακόμα μια και τα “αγκάθια” στην πρόταση της Ford, είναι καίρια και σημαντικά. Θα τα δούμε όμως όλα αυτά στη συνέχεια. Σήμερα, με την ασταμάτητη βροχή όλη τη μέρα και το τσουχτερό κρύο, τις εντυπώσεις έκλεψαν τα θερμαινόμενα καθίσματα για τους εμπρός και το ανάλογα εξοπλισμένο τιμόνι. Για το τελευταίο, μπορεί να ακούγεται ως υπερβολή αλλά πιστέψτε μας, δεν είναι. Η σύνταξη του Motornews έχει διχαστεί καθώς άλλος θεωρεί το ένα και άλλος το άλλο συγκριτικά πιο χρήσιμο στο να είναι θερμαινόμενο. Το σίγουρο είναι πάντως πως με την ύπαρξη (και) αυτών των στοιχείων εξοπλισμού, το Edge κάνει το step up και προβάλλεται ως πλήρως εξοπλισμένο. Για όσους τα θέλουν όλα δηλαδή.

    Motornews-livetest-Ford-Edge-4

    Δευτέρα 23 Ιανουαρίου

    Motornews-livetest-Ford-Edge-1

    Πότε ήρθε ο Ιανουάριος και πότε φεύγει, αδυνατούμε να καταλάβουμε. Δυσκολευόμαστε λίγο να κρατήσουμε το ρυθμό. Βλέπετε, όταν δουλειά και χόμπι συναντιούνται, τότε τα πράγματα είναι πολύ πιο ευχάριστα και ο καιρός περνάει πιο γρήγορα. Έτσι λοιπόν, έχοντας το Ford Edge για το live test αυτής της εβδομάδας, έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα να δούμε, να πούμε και να κάνουμε. Το αμερικανοτραφές Edge έχει πλούσια τα ελέη σε όλους σχεδόν τους τομείς. Αρχής γενομένης από την εμφάνιση, που τραβάει το βλέμμα σαν μαγνήτης, χάρη και στο “καραμελέ” χρώμα του που εντείνει το effect όπου και αν εμφανιστεί το αυτοκίνητο. Τα φώτα εμπρός και το “ενιαίο” φως πίσω, δίνουν το στίγμα, με τις 20άρες σκούρες ζάντες να ταιριάζουν στο pimp my ride σύνολο. Τι ψάρια μπορεί να πιάνει στις εκτός δρόμου διαδρομές και όχι μόνο, μένει να το δούμε τις επόμενες ημέρες. Μέχρι στιγμής, έχουμε κρατήσει στο μπλοκάκι μας τους εξαιρετικούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, αλλά και τον κορυφαίο εξοπλισμό, με κάμερες εμπρός και πίσω, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας κλπ καλούδια που (μπορεί) να κάνουν την οδήγηση πιο εύκολη διαδικασία- και λιγότερο αγχωτική όταν έχεις να κινηθείς σε στενούς δρόμους, από αυτούς που η πρωτεύουσα έχει μπόλικους.

    Motornews-livetest-Ford-Edge-2

    Σχόλια

    Σχόλια