Τρικολόρ χατ τρικ στο ράλι Dakar (video)

Ασταμάτητη η Peugeot, κέρδισε τις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης και μάλιστα με Γάλλους οδηγούς.

Dakar 2017 Peugeot Vicotry

Δεν θα μπορούσε να ονειρευτεί καλύτερη εξέλιξη στο φετινό ράλι Dakar η Peugeot. Ο σκληρότερος και πιο επικίνδυνος αγώνας των περίπου 9.000 χλμ. ήταν ολοκληρωτικά δική της υπόθεση.

Το στέμμα πήγε για μια ακόμα χρονιά στον με διαφορά πιο έμπειρο οδηγό της διοργάνωσης: τον Stehpane Peterhanel, ο οποίος αύξησε τις νίκες του στις 13. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC Sebastien Loeb. Sτην τρίτη ο Cyril Despres, παλιός αναβάτης και αυτός μοτοσικλετών, όπως ο Peterhansel.

Peterhansel

Η Peugeot κατάφερε να επικρατήσει στις 9 από τις 10 ειδικές του αγώνα -δύο ακυρώθηκαν λόγω καιρού. Και Παρά την εγκατάλειψη ενός ακόμα θρύλου των ράλι, του Carlos Sainz, να μην απειληθεί από κανέναν.

Στο κατόπι της Γαλλικής εταιρείας βρίσκονταν η Toyota με το Hilux και η Mini με το John Cooper Works. Η πρώτη έχασε το πολύ δυνατό της χαρτί, το Nasser Al-Attiyah από την αρχή ακόμα του αγώνα. Η δεύτερη έδειξε ότι τα αυτοκίνητά της δεν είχαν την ταχύτητα να απειλήσουν τα δικίνητα 3008 και Hilux.

Η εποχή της πίσω κίνησης

Αυτή είναι μια ακόμα σημαντική εξέλιξη στο Dakar, δηλαδή η επικράτηση αυτοκινήτων με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Από πέρυσι που η Peugeot κέρδισε με το πισωκίνητο 2008 DKR, ακολούθησε η Toyota με το Hilux να χάνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Μόνο η Mini διατήρησε το τετρακίνητο status, που απ’ ότι φαίνεται, σε αγωνιστικό επίπεδο υπολείπεται.

Έτσι η πρώτη πεντάδα της γενικής των αυτοκινήτων ήταν κατειλημμένη από τα δικίνητα αγωνιστικά της Peugeot και της Toyota.

Απόλυτη επικράτηση KTM

Στις μοτοσικλέτες, η KTM βρέθηκε για μια ακόμα φορά στην κορυφή, την 17η στη σειρά. Φέτος απειλήθηκε τόσο από τους οδηγούς της Yamaha όσο και από αυτούς της Honda, Ωστόσο κατάφερε να κάνει και αυτή χατ τρικ σε επίπεδο γενικής με τους Sunderland, Walkner και Farres Guel.

Sunderland

Το φετινό Dakar σημαδεύτηκε από τα προβλήματα του καιρού. Τα οποία ήταν ιδιαίτερα έντονα, καθώς ο αγώνας εξελισσόταν, για πρώτη φορά στην ιστορία του, σε υψόμετρο έως και 5.000 μέτρων. Ωστόσο τα ατυχήματα ήταν λιγοστά και όχι σοβαρά και αυτό ήταν μια μεγάλη επιτυχία. Με τις συμμετοχές να ξεπερνούν τις 300, ήταν ένα από τα πλέον πετυχημένα event. Πλέον όλοι δίνουν ραντεβού για του χρόνου.

Γενική κατάταξη αυτοκινήτων

CGA_12

Γενική κατάταξη μοτοσικλετών

CGM_12

 


Stage 12 Summary – Car/Bike – (Río Cuarto… από Dakar

Σχόλια

Σχόλια