Live Test: Piaggio Beverly 300 S ABS/ASR

    Με Euro4 προδιαγραφές στον κινητήρα και μια έκδοση S, το Beverly της Piaggio δείχνει καλύτερο από ποτέ

    Το Piaggio Beverly 300S ABS/ASR έφτασε στα χέρια του Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Παρασκευή 20 Ιανουαρίου

    Ημέρα επιστροφής σήμερα για το Beverly και οι εντυπώσεις είναι κάτι παραπάνω από καλές. Το scooter της Piaggio όχι μόνο έχει αντέξει στο χρόνο, αλλά κάθε βήμα του – παρότι μικρό – το ανεβάζει και ένα σκαλοπάτι στην ποιότητα, την ασφάλεια και την ευχρηστία.

    Σε ενοχλεί αρχικά που δεν έχει σημαντικές αλλαγές πάνω του ως νέο μοντέλο, αλλά μόλις περάσεις μερικές ημέρες στη σέλα του θα εκτιμήσεις δεόντως τον χαρακτήρα του, την οδική του συμπεριφορά και την άνεση που προσφέρει. Η τιμή του είναι στα 4.380€ και κρίνεται ικανοποιητική αν αναλογιστούμε την αξιοπιστία του και την συνολική του αντοχή στο χρόνο.

    Πέμπτη 19 Ιανουαρίου

    Στο δρόμο το Beverly δείχνει να έχει αναβαθμιστεί περισσότερο από κάθε άλλο τομέα. Το scooter της Piaggio είναι κάτι περισσότερο από σταθερό και στιβαρό σε όλες τις συνθήκες προσφέροντας πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

    Στην βροχερή εβδομάδα που διανύουμε το Beverly έδειξε τα δόντια του όντας πολύ ασφαλές στη βρεγμένη άσφαλτο, προσφέροντας ικανοποιητική πληροφόρηση και εξαιρετική πρόσφυση. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες περισσότερο προς τη μεριά της άνεσης και της αυξημένης πρόσφυσης χάνοντας λίγο σε αίσθηση, ωστόσο είτε στις στροφές, είτε στην ευθεία το scooter συμπεριφέρεται πολύ ποιοτικά. Δυνατό του σημείο πάντως είναι ο ανοιχτός δρόμος όπου εκεί το εξαιρετικό πλαίσιο βγάζει τον καλύτερό του εαυτό σε ευστάθεια και σταθερότητα.

    Piaggio-Beverly-300S

    Τα φρένα είναι πολύ προοδευτικά με καλή αίσθηση στις μανέτες και έχουν την απαραίτητη δύναμη όταν αποφασίσει ο αναβάτης να τα πιέσει περισσότερο. Το ABS υπάρχει αλλά σπάνια κάνει την εμφάνισή του, ενώ πολύ χρήσιμο στα γλιστερά κομμάτια είναι το ASR  – σύστημα traction control της Piaggio – το οποίο επεμβαίνει σωτήρια σε κάποιες περιπτώσεις.

    Τετάρτη 18 Ιανουαρίου

    Στο κομμάτι του κινητήρα η Piaggio έχει εμπιστευθεί και στο Beverly S τον πασίγνωστο μονοκύλινδρο κινητήρα της των 278cc. Το σύνολο έχει δεχτεί αλλαγές στην εισαγωγή και στην εξάτμιση και πλέον περνάει τις προδιαγραφές Euro4 έχοντας χάσει ελάχιστα σε απόδοση.

    Αποδίδει 21 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει τα 2,3χλγμ στις 5.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω CVT κιβωτίου και ιμάντα, ενώ την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός. Βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η ομαλή και γραμμική του λειτουργία. Ο πολιτισμός ξεχειλίζει σε όλες τις εκφάνσεις του χωρίς να βάζει στην άκρη την απόδοση η οποία είναι καλή. Η ισχύς υπάρχει για να καλύψει όλες τις ανάγκες μετακινήσεις εντός πόλης, ενώ το ταχύμετρο θα ξεπεράσει τα 120Km/h σε πολλές περιπτώσεις αλλά όχι περισσότερο από 130Km/h.

    Piaggio-Beverly-300S

    Πολύ ευχάριστο είναι το γεγονός ότι ο θόρυβος είναι πολύ περιορισμένος, ενώ η μετάδοση λειτουργεί απροβλημάτιστα παρότι δείχνει ξεπερασμένη ιδιαίτερα στη διάρκεια της απεμπλοκής της μετάδοσης. Η κατανάλωση είναι μέχρι στιγμής εξαιρετική καθώς έχουμε μείνει κάτω από τα 3,5 λίτρα ανά 100Km με κανονική οδήγηση.

    Συνολικά, το μηχανικό σύνολο του Beverly ακολουθεί και εκείνο τη συνταγή της Piaggio με άφθονη ποιότητα, χωρίς εκπλήξεις.

    Τρίτη 17 Ιανουαρίου

    Πολύ δυνατή είναι η εμφάνιση του Beverly στον τομέα της εργονομίας. Το Ιταλικό scooter διατηρεί την εξαιρετική θέση οδήγησης η οποία προσφέρει άνεση και καλή προστασία. Το σώμα είναι τοποθετημένο χαμηλά και κοντά στο τιμόνι κάτι που ενισχύει τον εύκολο χειρισμό, ενώ η ορατότητα παραμένει σε υψηλό επίπεδο.

    Piaggio-Beverly-300S-livetest22-W1200

    Η ποιότητα δεν χωράει καμία αμφιβολία πως είναι κορυφαία, ενώ όργανα και χειριστήρια λειτουργούν αψεγάδιαστα. Η αλήθεια είναι πως ο πίνακας οργάνων θα μπορούσε να έχει περισσότερες πληροφορίες και σχεδιαστικά να αναβαθμιστεί, ωστόσο όπως είπαμε και χθες, εντεκάδα που κερδίζει δεν αλλάζει.

    Χώροι αποσκευών υπάρχουν άφθονοι με το χώρο κάτω από τη σέλα να φιλοξενεί ένα full face κράνος και ένα jet κράνος, ενώ το ντουλαπάκι εμπρός χωράει πολλά μικρά αντικείμενα και είναι εξαιρετικά χρήσιμο καθώς κλειδώνει. Η κεντρική κολώνα ανάμεσα στα πόδια φιλοξενεί την τάπα του ρεζερβουάρ κάνοντας την επιβίβαση/αποβίβαση πιο δύσκολη, ενώ το πάτωμα δεν διαθέτει αρκετό χώρο να κινηθούν τα πόδια. Η προστασία παρόλα αυτά είναι άψογη και στις μέρες βροχής δεν μας άγγιξε ούτε σταγόνα.

    Piaggio-Beverly-300S-livetest24-W1200

    Έξυπνο είναι και το σύστημα της Piaggio με το οποίο μπορείς να ανοίξεις τη σέλα με το πάτημα ενός κουμπιού στο κλειδί της μοτοσικλέτας, ενώ εντυπωσιακά καλά είναι και τα φώτα τις βραδινές ώρες. Συνολικά το Beverly αγαπήθηκε πολύ για την ευκολία του και αυτό συνεχίζει να το παρέχει το 2017 με πολύ ποιοτικό τρόπο.

    Δευτέρα 16 Ιανουαρίου

    Ένα “κλασικό” πλέον scooter της σύγχρονης μετακίνησης ήρθε στο Live Test του Motornews και δεν είναι άλλο από το Beverly της Piaggio. Δεν κρύβω πως η πρώτη μου επαφή με το δημοφιλέστατο scooter ήταν ελαφρώς απογοητευτική καθώς περίμενα να έχει σημαντικές διαφορές από το προηγούμενο μοντέλο, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

    Οι αλλαγές που έχει το νέο μοντέλο σε καμία περίπτωση πάντως δεν είναι αμελητέες. Το ιταλικό scooter έχει περάσει πλέον σε Euro4 προδιαγραφές στον κινητήρα, έχει αποκτήσει στάνταρ το σύστημα ABS/ASR της Piaggio, ενώ το μοντέλο δοκιμής έχει το χαρακτηριστικό “S” στο λογότυπό του με μερικές πιο σπορ πινελιές στην εμφάνιση.

    Piaggio-Beverly-300S-livetest12-min

    Εξωτερικά λοιπόν, το Beverly μπορεί να μην έχει αλλάξει ριζικά, ωστόσο στην περίπτωση του S έχει γίνει πιο επιθετικό. Ο έντονος χρωματισμός Blu Sport το κάνει να ξεχωρίζει, ενώ το μαύρο ματ φινίρισμα στον κινητήρα και την εξάτμιση “γράφουν” όμορφα στο μάτι. Κατά τα άλλα, το scooter παραμένει ανέπαφο και ακολουθεί τη συνταγή, ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει!

     

    Σχόλια

    Σχόλια