Live Test: Renault Kadjar 1.2 TCe 130 ps

    Έχοντας οδηγήσει το ικανότατο Kadjar με τον diesel κινητήρα των 1.5 λίτρων, ήρθε η σειρά της πλέον ground breaking έκδοσης με το μοτέρ των 1,2 λίτρων και ευπειθώς αναφέρουμε.

    Το live test του motornews υποδέχεται και πάλι το Renault Kadjar. Στην έκδοση με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων Tce, η οποία δίνει έναν λόγο παραπάνω για να το δει κανείς πιο ζεστά. Σε μια εβδομάδα, θα γνωρίζουμε αν και πρακτικά μπορεί να τα καταφέρει. 

    Τρίτη 3 Ιανουαρίου

    Τελευταία ημέρα με το Renault Kadjar και ένας mini απολογισμός μας δίνει μια εικόνα αρκετά καλή. Για ένα αυτοκίνητο με βασική τιμή τα 20.850€ οι εντυπώσεις μας είναι θετικές. Δεν μπορούμε βέβαια να παραγνωρίσουμε το γεγονός πως υπάρχει φθηνότερος και ικανότερος ενδεχομένως ανταγωνισμός, πράγμα που σημαίνει πως εμπορικά, τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα για την πρώτη λογική απόπειρα της Renault στην κατηγορία. Να θυμίσουμε πως έχουν προηγηθεί οι “παράλογες” περιπτώσεις με την τετρακίνητη (και υπερυψωμένη) έκδοση του Scenic και το (άλλο άστοχο) Koleos, με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων που εξ ορισμού έβγαινε από το όποιο κάδρο διεκδίκησης πωλήσεων. Το Kadjar είναι αξιοπρεπές, έχει όλα όσα χρειάζεται σε γενικές γραμμές ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αλλά “κουβαλάει” και αρκετά “ναι μεν αλλά”. Και αυτό είναι το δυσκολότερο σημείο στις εξηγήσεις που πρέπει να δώσουν οι πωλητές της Renault στους ενδιαφερόμενους που θα έχουν κάνει και μια “βόλτα” στην αγορά πριν μπουν στην έκθεση. Με το μοτέρ των 1,2 λίτρων που επί της ουσίας δεν υστερεί κάπου αλλά δείχνει μονίμως “λίγο”, το Kadjar προσωποποιεί μια πραγματικότητα που θέλει ογκώδη αυτοκίνητα SUVοειδή ή crossover, με μικρούς κινητήρες turbo. Μια πραγματικότητα που όμως αδικεί το σύνολο, αφήνοντας πάντα την αίσθηση του “ημιτελούς” να αιωρείται.

    motornews-renault-kadjar-12-130ps-7

    Δευτέρα 2 Ιανουαρίου

    Με έναν ιδιαίτερο τρόπο κάποια πτηνά της γειτονιάς, ευχήθηκαν σε εμάς και το Kadjar για τη νέα χρονιά. Ιδιαίτερο και αηδιαστικό συνάμα- έτσι, για να πάει καλά η χρονιά… Επί δύο λεπτά, το ακροφύσιο του πλυστικού μηχανήματος στο κοντινότερο πρατήριο, ήταν σε φουλ πίεση κοντά στο ένα εκατοστό από το τζάμι και πάλι τα σημάδια δεν έφυγαν τελείως. Ποιος ξέρει τι περιελάμβανε το γεύμα του ρεβεγιόν που έκαναν τα πουλιά της γειτονιάς. Το θέμα είναι πως λόγω των ημερών,  είπαμε και εμείς να το αντιμετωπίσουμε με χιούμορ και -όσο το δυνατόν- χαλαρά.

    Το Kadjar “μας” συνεχίζει να μας προσφέρει εξαιρετική άνεση στις μετακινήσεις μας, με το δείκτη της κατανάλωσης να μένει χαμηλά για τα δεδομένα του μεγέθους αλλά και το καλό χαρακτήρα σε ότι έχει να κάνει με τις ικανότητές του όταν ο οδηγός θέλει το κάτι παραπάνω- κατά το δημοσιογραφικό κλισέ.

    Ευχάριστη αποκάλυψη είναι ο επιλογέας και η αίσθησή του, με πολύ θετικό κούμπωμα και μικρές διαδρομές, ενώ ταυτόχρονα “μας πέφτει” και ακριβώς κάτω από τη δεξιά παλάμη, που είναι και αυτό σημαντικό όπως και να το κάνουμε. Ο κινητήρας δείχνει ικανός αλλά όχι και τόσο όσο θα θέλαμε, με το σφύριγμα του turbo να γίνεται αντιληπτό λίγο πάνω από τις στροφές του ρελαντί.

    motornews-renault-kadjar-12-130ps-5

    Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου

    motornews-renault-kadjar-12-130ps-1

    Το τέλος του 2016 πλησιάζει και εμείς κρατάμε την αναπνοή μας για να το δούμε να συμβαίνει -ευελπιστώντας- χωρίς άλλες απώλειες. Δεν είναι και λίγες οι στεναχώριες που περάσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, με δυσάρεστα γεγονότα μέχρι και την τελευταία στιγμή. Επειδή λοιπόν ημέρες θα έχουμε (πρώτα ο Θεός) για να μιλάμε για αυτοκίνητα, εμείς εδώ, οι άνθρωποι του Motornews λέμε για τη νέα χρονιά να το ρίξουμε λίγο (έως και πάρα πολύ) στην διατήρηση και σύσφιξη των σχέσεων κάθε είδους και μορφής. Λέμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε πράξη το ρητό του Μπουκόφσκι “Βρες αυτό που αγαπάς και άστο να σε σκοτώσει” ή και να σε πνίξει-ότι προτιμάει κανείς. Με την τρέλα που επικρατεί στα πέριξ, θα θέλαμε να ευχηθούμε το ίδιο και για όλους εσάς εκεί έξω, που μας τιμάτε με την παρέα και τις παρατηρήσεις σας, ακολουθώντας σε κάθε βήμα την τρέλα μας. Χαρείτε αυτές τις μέρες με τους αγαπημένους σας και από την άλλη εβδομάδα θα είμαστε όλο χαρά για να μιλάμε για αυτοκίνητα. Καλή χρονιά.

    Υ.Γ. Φίλε Παντελή Πατέλο, η σκέψη μας είναι κοντά σου διαρκώς.

    motornews-renault-kadjar-12-130ps-2

    Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου

    motornews-renault-kadjar-12-130ps-3

    Με το χιονιά να έχει κάνει για τα καλά την εμφάνισή του στο Λεκανοπέδιο, εμείς “οπλιζόμαστε” με Kadjar και ατενίζουμε το (άμεσο) μέλλον με αισιοδοξία. Η άνεση που προσφέρει το μεγάλο crossover και η ασφάλεια που προκύπτει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, είναι δύο από τα στοιχεία που θα μας κρατήσουν “ζεστούς” τις επόμενες ημέρες, όταν και κατά πάσα πιθανότητα θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε κάποια έντονη βροχόπτωση. Το κρατημένο μέγεθος του κινητήρα, παρά την θεωρητικά επαρκή απόδοση, μας δίνει και εμάς λόγους να είμαστε κρατημένοι, μια και δεν είναι μικρό το βάρος που έχει να αντιμετωπίσει. Το Κadjar, στην έκδοση που έχουμε στη διάθεσή μας με τον πολύ καλό εξοπλισμό, έχει απόβαρο 1.305 κιλών. Παρά το βάρος όμως, η ανάρτηση καταφέρνει να ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και στην ακρίβεια πολύ καλά, χωρίς να λείπουν οι κλίσεις στις στροφές. Απουσιάζουν χτυπήματα και θόρυβοι, ενός και η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική.

    motornews-renault-kadjar-12-130ps-4

    Σχόλια

    Σχόλια