Live Test: Renault Clio Sports Tourer 1.5 dCi

    Το μεγάλο Renault Clio καταφέρνει και ξεχωρίζει έτσι και αλλιώς. Στην έκδοση με τον 1.5 dCi, γίνεται πραγματικά άπαιχτο!

    To Renault Clio Sports Tourer 1.5 dCi ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου

    Για άλλη μια φορά το μεγάλο Clio μας έκανε την καλύτερη δυνατή εντύπωση. Οικονομικότατο, ευρύχωρο και άνετο, με ιδιαίτερα ξεκούραστη θέση οδήγησης αλλά και overall χαρακτήρα που λειτουργεί αγχολυτικά, μας έδωσε ότι χρειαζόμασταν αυτές τις δύσκολες από την άποψη των μετακινήσεων και των ταξιδιών ημέρες. Εύλογα, οι καλές αναμνήσεις που κρατάμε είναι σίγουρα στα υπέρ του αυτοκινήτου, αφού όποιον και από τη σύνταξη του Motornews κι αν ρωτήσει κανείς, θα ακούσει τα καλύτερα για το Clio.

    motornews-renault-clio-2

    Δεν είναι και λίγο να βλέπεις το δείκτη του καυσίμου να μπαίνει στο τελευταίο τέταρτο των ενδείξεων και το υπόλοιπο σε απόσταση που να μπορείς να κάνεις, να είναι 200 χιλιόμετρα. Αφού έχεις κάνει άλλα 510. Και όλα τα παραπάνω, στις δύσκολες και ενεργοβόρες συνθήκες του αστικού τοπίου κατά κύριο λόγο, αφού τις τελευταίες δύο ημέρες, ήμασταν εντός των τειχών. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία πως για ανοιχτό δρόμο, τα 200 χιλιόμετρα που υπολείπονται θα ήταν τουλάχιστον 300, ενώ ήδη θα είχαμε “γράψει” και περισσότερα διανυθέντα. Mε το πρόγραμμα ECO που μπορεί να “κόβει” εμφανώς τον κινητήρα αλλά βοηθάει ιδιαίτερα στη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα. Εντυπωσιακή λεπτομέρεια και το ότι με την πίεση του πεντάλ του γκαζιού έως το τέρμα (έχει ευδιάκριτη θέση, σαν το kick down του αυτόματου κιβωτίου) το πρόγραμμα ECO απενεργοποιείται και παραμένει έτσι όσο ο οδηγός επιμένει στην πίεση. Έξυπνη λεπτομέρεια που χωρίς να διαταράσσει το οικονομικό ύφος των μετακινήσεων, δίνει στον οδηγό όλη τη διαθέσιμη ισχύ του κινητήρα όταν χρειαστεί, τόσο απλά, όσο το πάτημα του αριστερού πεντάλ.

    motornews-renault-clio-3

    Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου

    clio-sports4

    Βροχή, κρύο και φοβερή κίνηση στους δρόμους της Αθήνας. Δύσκολες συνθήκες χωρίς αμφιβολία, όμως με το Clio Sports Tourer η μετακίνηση στην πόλη γίνεται ευκολότερη. Ξεκινώντας την ημέρα σου με το θερμόμετρο στους 5 βαθμούς αυτό που ζητάς είναι μια ζεστή και άνετη καμπίνα. Η άνεση όπως είπαμε και χθες είναι δεδομένη στα καθίσματα του Clio, άρα αυτό που λείπει είναι η ζέστη. Κι όμως κι εδώ το μεγάλο Clio τα καταφέρνει μια χαρά. Το άμεσο σύστημα κλιματισμού ανεβάζει γρήγορα την θερμοκρασία στο εσωτερικό προσφέροντάς ευχάριστο περιβάλλον χρήσης. Στη συνέχεια οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες αναλαμβάνουν όλη τη δουλειά για εμάς. Σημαντικό στοιχείο με αυτό το άστατο ψιλόβροχο που πέφτει.

    Η αισθητική της καμπίνας είναι ανάλογη των προσδοκιών που δημιουργεί το αμάξωμα. Ο πίνακας των οργάνων είναι πλήρης, συνδυάζει ιδανικά τις ψηφιακές και τις αναλογικές ενδείξεις, ενώ η εργονομία στο σύνολο των χειριστηρίων είναι καλή και δεν παρατηρούνται «ατοπήματα» όπως συνέβαινε στα παλιότερα μοντέλα.

    clio-sports5

    Πολύ καλό είναι και το επίπεδο εξοπλισμού, όπως και το σύστημα ήχου. Η πολύ πρωτότυπη κατασκευή των εμπρός ηχείων με bass reflex εξασφαλίζει βαθύ μπάσο χωρίς τη χρήση υπογούφερ.

    Καλά Χριστούγεννα και τα λέμε από Δευτέρα!

    Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου

    Το ανανεωμένο Renault Clio 4ης γενιάς ήρθε στην παρέα του Motornews για άλλο ένα Live Test. Η έκδοση Sports Tourer αποτελεί το μεγάλο Clio της γκάμας το οποίο προάγει το super mini των Γάλλων στην κατηγορία των οικογενειακών.

    Η πολύ καλή αισθητική του μεγάλου Clio είναι αυτή που σε τραβάει. Αυτό όμως που πραγματικά σε κερδίζει, είναι ο κινητήρας του και τα προτερήματά του, με τα οποία ζεις καθημερινά. Και δεν είναι και λίγα. Ούτε σε ποσότητα, ούτε και σε ειδικό βάρος. Έτσι λοιπόν κι εμείς πήραμε τους δρόμους καλύπτοντας σχεδόν 200 χιλιόμετρα.

    clio-sports3

    Μπορεί το Sports Tourer να είναι 20 εκατοστά μακρύτερο από το normal Clio και λίγο πιο βαρύ αλλά ο diesel κινητήρας των 1.500 κ.εκ. κάνει θαύματα κρατώντας την κατανάλωση χαμηλά, οριακά πάνω από 5,5 λίτρα/100χλμ.

    Όσο κι αν δεν του φαίνεται οι μεγάλες αποστάσεις είναι το φόρτε του καθώς εκτός από τον εξαιρετικά οικονομικό κινητήρα  άλλα ένα στοιχείο που σε προκαλεί να ταξιδέψεις είναι η άνεση των καθισμάτων, τα οποία διατηρούν ψηλά τη σημαία της παράδοσης που έχουν τα μοντέλα της Γαλλικής εταιρείας στον τομέα.

    clio-sports2

    Σχόλια

    Σχόλια