Ζωντανή ακόμα η ιδιωτική συμμετοχή της Audi στο WEC

Παρά το γεγονός πως τα χρονικά περιθώρια στενεύουν, οι ελπίδες να δούμε το R18 στο grid της επόμενης σεζόν δεν έχουν στερέψει

Η Audi αποχώρησε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής(WEC) στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς, ολοκληρώνοντας ένα ταξίδι 18 ετών στα σαλόνια των αγώνων αντοχής. Το «αντίο» των Γερμανών ήρθε με τον καλύτερο τρόπο, καθώς στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, τα δύο R18 έκαναν το 1-2.
Μετά την είδηση της αποχώρησης της Audi είδαμε αρκετά σενάρια να κυκλοφορούν πως είναι πιθανό να δούμε και του χρόνου τα LMP1 των Γερμανών. Τώρα, ο ίδιος ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος του Volkswagen Group, Wolfgang Durheimer, παραδέχτηκε, πως υπάρχει ενδιαφέρον από διάφορες ομάδες να τρέξουν το 2017 με το R18.
Όμως, για να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο, χρειάζεται ένα αρκετά μεγάλο μπάτζετ, καθώς το κόστος λειτουργίας των υβριδικών LMP1 είναι μέχρι και απαγορευτικό για μια ιδιωτική ομάδα.
Μία λύση είναι να υπάρξει εργοστασιακή υποστήριξη από την ίδια την Audi, κάτι που άφησε ανοιχτό ο Durheimer, ενώ πριν λίγο καιρό το είχε αποκλείσει ο Dr. Wolfgang Ullrieh.

Είναι πολύ δύσκολο να δούμε άλλη ομάδα πέρα από την Joest Racing να αγωνιστεί με υβριδικά R18, καθώς είναι η μόνη ομάδα που μπορεί να το κάνει πράξη. Το αγωνιστικό του 2017 είχε σχεδόν ολοκληρθεί στον σχεδιασμό και η ομάδα του Ralf Juttner σίγουρα συνέβαλε στην εξέλιξή του.
Τελευταία φορά που είδαμε ιδιωτική συμμετοχή αγωνιστικών LMP1 Audi ήταν το 2009-10, από την ομάδα της Team Kolles.

Οι πιθανότητες να δούμε έστω κι ένα Audi στο grid την επόμενη σεζόν είναι αρκετά περιορισμένες, όμως πολλές φορές φορές έχουμε δει τέτοιες προσπάθειες να παίρνουν σάρκα και οστά. Μην ξεχνάμε πως το 2015 η Nissan ολοκλήρωσε τις 24H του Le Mans έστω και με ένα αγωνιστικό, παρά το γεγονός πως δεν συμπλήρωσε τα απαραίτητα χιλιόμετρα που χρειαζόταν για να πάρει κατάταξη.
Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια