Live Test: Daelim Daystar 250i

    Ακόμα ένα Cruiser ήρθε στα χέρια μας, αυτήν τη φορά από την Κορέα

    To Daelim Daystar 250i ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου

    Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησε το μικρό cruiser της Daelim και τώρα που επιστρέφει στη βάση του αντιλαμβάνομαι τα θετικά που έχει. Σε πρώτο πλάνο είναι η απίθανη τιμή του καθώς κοστίζει μόλις 3.590€ κάτι που από μόνο του είναι λόγος να το αποκτήσεις. Ένα ακόμα σημαντικό σημείο είναι ότι πλέον δεν υπάρχουν στην αγορά μικρά custom μοντέλα κάνοντας το Daystar ουσιαστικά τη μοναδική καλή επιλογή για μια καινούρια μικρή cruiser και μάλιστα αρκετά καλή.

    Η μοτοσικλέτα είναι άρτια, με έναν πολύ καλό κινητήρα και ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής. Ο σχεδιασμός του είναι επίσης ένα από τα δυνατά του σημεία, ενώ μπορείς κάλλιστα να το μετατρέψεις σε ¨δικό” σου με τα άπειρα αξεσουάρ που κυκλοφορούν διάσπαρτα στην αγορά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το Κορεάτικο cruiser είναι τελικά μονόδρομος στη συγκεκριμένη κατηγορία.

    Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου

    Στο δρόμο το Daelim είναι αρκετά ικανοποιητικό και φέρνει περισσότερο σε καθημερινή commuter παρά σε cruiser. Τα υλικά, αναρτήσεις-πλαίσιο-φρένα δεν είναι από την κορυφή του ραφιού, ωστόσο προσφέρουν ικανοποιητική κύλιση και πρόσφυση σε ένα όχημα το οποίο από κατασκευής δεν προσφέρει την καλύτερη πληροφόρηση στον αναβάτη.

    20161130_141057

    Τόσο το εμπρός μέρος όσο και το πίσω είναι “μακριά” από τον αναβάτη ο οποίος δύσκολα θα προβλέψει τι συμβαίνει κάτω από τα πόδια του. Παρόλα αυτά η μοτοσικλέτα λειτουργεί σωστά, δεν έχει απότομες αντιδράσεις και δεν προκαλεί δυσάρεστες εκπλήξεις. Οι αναρτήσεις είναι λίγο πιο σκληρές από το συνηθισμένο, κάτι δημιουργεί ένα ασφαλές και πιο φυσιολογικό “μαξιλαράκι” στο δρόμο, ενώ ένα πράγμα που ξεχωρίζει είναι η σταθερότητά του. Τα φρένα είναι πολύ καλά με εξαιρετική δύναμη και καλή αίσθηση στη μανέτα χάρη στους δύο δίσκους εμπρός.

    daelim-daystar-250i

    Στην πόλη η συμπεριφορά του είναι πολύ καλή και μοιάζει να βρίσκεται στο στοιχείο του με ικανοποιητική ευελιξία. Τα καταφέρνει καλά όμως και στον ανοιχτό δρόμο βάζοντας στο μενού του τις χαλαρές βόλτες και τα μικρά ταξιδάκια. Συνολικά, η συμπεριφορά του κρίνεται καλή και αυτό γιατί ξεφεύγει από την κατηγορία ακολουθώντας μια πιο φυσιολογική απόδοση στο δρόμο.

    Τετάρτη 30 Νοεμβρίου

    Ένα από τα πλέον δυνατά σημεία αυτού του Daelim είναι σίγουρα ο κινητήρας του. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο 247cc ο οποίος αποδίδει 25 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 2 χλγμ ροπής στις 6.700 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 5τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

     

    Μπορεί αυτό το custom να μην έχει έναν βαρύ και ροπάτο V2 όπως αρμόζει σε αυτήν την κατηγορία, ωστόσο είμαι σίγουρος ότι δεν θα απογοητεύσει κανέναν αυτό το σύνολο. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι η γραμμικότητα στη λειτουργία και η ομαλότητα με την οποία περνάει η ισχύς στην άσφαλτο. Σίγουρα δεν θα βάλει φωτιά στο δρόμο, αλλά είναι ικανότατο στην επιτάχυνση με το ταχύμετρο να ανεβάζει γρήγορα χιλιόμετρα. Το ταχύμετρο με έκπληξη θα το δεις να ξεπερνάει τα 140Km/h, ενώ και ο ήχος του είναι αποδεκτός για την κατηγορία.

    20161130_140952-w1200

    Εκεί που μας τα χαλάει είναι η μετάδοση με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι μέτριο. Χάνεις την αίσθηση στη μανέτα εύκολα και δεν γνωρίζεις αν έχει μπει η ταχύτητα ή όχι (ιδιαίτερα στα κατεβάσματα), ενώ η νεκρά θα βρεθεί έπειτα από αρκετή προσπάθεια. Ο συμπλέκτης από την άλλη είναι μαλακός, ενώ και η κατανάλωση είναι πολύ καλή καθώς κυμαίνεται στα 3,4 λίτρα/100Km.

    Συνολικά, το μοτέρ του Daystar είναι ίσως το καλύτερο κομμάτι του παζλ της μοτοσικλέτας.

    Τρίτη 29 Νοεμβρίου

    Από… μούρη καλά τα πάει το Daystar, τι γίνεται όμως με την εργονομία; Το cruiser της Daelim αφήνει καλή αίσθηση στον αναβάτη όταν βρεθεί στη σέλα του. Το σώμα δεν δημιουργεί ακραίες γωνίες σε πόδια και χέρια κρατώντας τα πάντα σε μια φυσιολογική κατάσταση. Η σέλα είναι μαλακή και φαρδιά με σωστή στήριξη, ενώ το τιμόνι είναι κοντά στον αναβάτη βοηθώντας τον έλεγχο. Τα πόδια πολύ εύκολα φτάνουν στην άσφαλτο, ενώ τα μαρσπιέ δεν είναι στην… άλλη άκρη του κόσμου φτάνοντάς τα με κλειστά τα μάτια.

    daelim-daystar-250i-test21-min

    Τα όργανα είναι απλά με ένα αναλογικό ταχύμετρο και ένα μικρό ψηφιακό πάνελ για χιλιομετρητές, ενώ υπάρχει και ένας μετρητής καυσίμου πάνω στο ρεζερβουάρ μαζί με διάφορες λυχνίες τη δεκαετίας του ’80. Οι διακόπτες είναι μεγάλοι, ωστόσο έχουν χάσει την φρεσκάδα τους με την πάροδο του χρόνου, σε αντίθεση με τα νίκελ κομμάτια τα οποία διατηρούν την ποιότητά τους.

    daelim-daystar-250i-test23-min

    Συνολικά, το Daystar εκπλήσσει ευχάριστα με την εργονομία του, καθώς είναι πιο άνετο από τα περισσότερα cruiser της αγοράς και πολύ πιο εύχρηστο θυμίζοντας μερικές φορές commuter, παρά custom μοτοσικλέτα.

    Δευτέρα 28 Νοεμβρίου

    Από Cruiser σε Custom το πάμε τώρα τελευταία και από το Vulcan της Kawasaki πέρασε στα χέρια μας το Daystar της Daelim. Η Κορεάτικη φίρμα τα τελευταία χρόνια είχε εστιάσει την προσοχή της σε μικρές μοτοσικλέτες και scooter πόλης, ωστόσο κοίταξε και δειλά προς τη μεριά των Custom μοτοσικλετών. Έτσι, γεννήθηκε το Daystar, ένα low budget cruiser το οποίο όμως δείχνει από την πρώτη ματιά να έχει τα προσόντα να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό.

    daelim-daystar-250i-test11-min

    Εξωτερικά, το Daystar δεν είναι τόσο μεγάλο όσο τα υπόλοιπα της κατηγορίας, ωστόσο ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα το γάλα ότι προέρχεται από την κατηγορία των cruiser. Τα νίκελ εξαρτήματα πάνω του παίρνουν τη μερίδα του λέοντος κάνοντάς το να γυαλίζει από μακριά, ενώ πολύ σωστά σχεδιασμένο είναι το ρεζερβουάρ, οι τροχοί και το τιμόνι. Ακόμα και ο μαύρος βαμμένος κινητήρας ταιριάζει στο γενικό σχήμα, ενώ οι διπλές εξατμίσεις ακολουθούν τη νόρμα των ακριβώς Harley και των αντιπάλων από την Ιαπωνία.

    daelim-daystar-250i-test12-min

    Συνολικά, η Daelim έχει πετύχει εξαιρετικά να κατασκευάσει μια τέτοια μοτοσικλέτα που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα σχεδιαστικά ακριβότερες και πιο φημισμένες κατασκευές.

    Σχόλια

    Σχόλια