Live Test: Kawasaki Vulcan S

    Ένα ξεχωριστό Kawasaki, το Vulcan S, θα μας απασχολήσει αυτήν την εβδομάδα στο Motornews

    To Kawasaki Vulcan S ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Τρίτη 22 Νοεμβρίου

    Έφτασε η ημέρα επιστροφής του Vulcan στη βάση του και μπορώ να πω ότι μας άφησε απόλυτα ικανοποιημένους. Η φιλοσοφία της Kawasaki ήταν να κατασκευάσει ένα προσιτό και σύγχρονο cruiser το οποίο δεν θα ξεφεύγει μεν από τα σχεδιαστικά μετρημένα της κατηγορίας, ωστόσο με σημαντικές πινελιές θα δημιουργήσει το δικό του χαρακτήρα.

    Σε μεγάλο βαθμό ο στόχος έχει επιτευχθεί και το αποτέλεσμα δικαιώνει τους Ιάπωνες οι οποίοι με τη δική τους ματιά έδωσαν στο κοινό ένα όμορφο και σωστά ισορροπημένο μοντέλο. Η τιμή του με το ABS είναι στα 7.990€ και κρίνεται αρκετά καλή τόσο για το είδος της μοτοσικλέτας όσο και για το σύγχρονο πακέτο που προσφέρει.

    Δευτέρα 21 Νοεμβρίου

    Το Σαββατοκύριακο είχαμε μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δούμε τις δυνατότητες οδικής συμπεριφοράς του  Vulcan και σε συνθήκες βόλτας. Στην εξόρμηση μας προς τον Μαραθώνα, πάντα μέσω Πεντέλης, διαπιστώσαμε το πόσο ευκολοδήγητο το μακρύ Kawasaki είναι.

    Έχοντας προφανώς βάλει το μυαλό σου σε «cruising mode» η μοτοσικλέτα είναι απλή και εύχρηστη στα χέρια όλων.

    20161121_104247-w1200

    Το μπροστινό είναι αρκετά καλό τόσο σε πρόσφυση όσο και σε πληροφόρηση, σε αντίθεση με το πίσω μέρος που διαθέτει καλή πρόσφυση αλλά από πληροφόρηση δεν τα καταφέρνει καλά.  Σε αυτό βέβαια φταίει και η περίεργη γεωμετρία της μοτοσικλέτας η οποία έχει την τάση στο πρώτο counter steering να έχει την τάση να γύρει γρήγορα στην είσοδο της στροφής, αλλά όσο περισσότερο προσπαθείς να στρίψεις, τόσο πιο δύστροπη γίνεται.

    Στην ευθεία είναι απολαυστικά σταθερή και ο μοναδικός αντίπαλος είναι ο αέρας που τον «τρως» χωρίς καμία παρεμβολή. Ταχύτητες της τάξης των 120Km/h είναι αποδεκτές, αλλά από εκεί και πάνω θα κουράσουν εύκολα τον αναβάτη. Τα φρένα είναι εξαιρετικά με πολύ καλή αίσθηση και απόδοση σταματώντας τα 228 κιλά της μοτοσικλέτας άνετα σε κάθε περίπτωση.

    20161121_104311-w1200

    Στην πόλη το Vulcan S έχει ουσιαστικά μόνο ένα πρόβλημα και αυτό είναι το κόψιμο του τιμονιού. Κατά τα άλλα είναι ευέλικτο, άνετο και πολύ φιλικό στις αντιδράσεις του κάτι που σε προδιαθέτει να το χρησιμοποιείς κάθε μέρα για να πας στη δουλειά σου.

    Συνολικά, το Kawasaki είναι αρκετά καλό στην οδική του συμπεριφορά με βασικό του χαρακτηριστικό την χρηστικότητα και την ουδέτερη συμπεριφορά. Ικανοποιητικά ευέλικτο στην πόλη, σταθερό στον αυτοκινητόδρομο και πρόθυμο στις στροφές, δημιουργεί ένα καλό πακέτο που έρχεται και κολλάει όμορφα στο υπόλοιπο πακέτο της Kawasaki.

    Παρασκευή 18 Νοεμβρίου

    Από κινητήρα το Vulcan ακολουθεί μια δοκιμασμένη λύση. Φοράει τον γνωστό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 649cc ο οποίος προέρχεται από το Versys. Αποδίδει 61 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 6,4 χλγμ ροπής, η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου.

    kawasaki-vulcan-s-test32

    Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η γραμμική λειτουργία, η ομαλότητα και οι γεμάτες χαμηλές και μεσαίες. Μπορείς άνετα να κινηθείς όλη την ημέρα χωρίς το στροφόμετρο να ξεπεράσει τις 4.000 σ.α.λ. και μάλιστα να νιώθεις ικανοποιημένος τόσο από την ταχύτητα όσο και την επιτάχυνση. Ευχάριστη έκπληξη είναι η απόδοση του κινητήρα από τις 5.000 σ.α.λ. και πάνω όπου η ισχύς είναι σαφώς μεγαλύτερη και η επιτάχυνση είναι πιο δυνατή, ενώ το ταχύμετρο θα φτάσει τα 165Km/h αρκεί να έχεις δυνατά χέρια ώστε να κρατηθείς από το τιμόνι αφού ο αέρας σε χτυπάει αλύπητα.

    kawasaki-vulcan-s-test31

    Δύο θέματα έχει το συγκεκριμένο μοτέρ. Το πρώτο είναι ο ψεκασμός του ο οποίος είναι λίγο απότομος και σε αρκετές περιπτώσεις δεν έχει και συνέπεια. Το δεύτερο είναι ο ήχος ο οποίος είναι πολύ… light για μια τέτοια μοτοσικλέτα. Συνολικά πάντως ο κινητήρας κουμπώνει καλά με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα έχοντας καλή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές κάτι που συμβάλει στην ευκολία οδήγησης της μοτοσικλέτας. Τέλος, η κατανάλωση είναι επίσης αρκετά καλή καθώς μέχρι στιγμής βρίσκεται στα 5,3 λίτρα/100km

    Πέμπτη 17 Νοεμβρίου

    Το Vulcan εμπνέει την άνεση και τη χαλαρότητα κάτι που αντιλαμβάνεσαι καλύτερα όταν ανέβεις στη σέλα του. Η “παχιά” σέλα είναι πολύ χαμηλά τοποθετημένη όπως οφείλει σε αυτού του είδους τις μοτοσικλέτες επιτρέποντας τα πόδια να φτάσουν άνετα την άσφαλτο. Η πρώτη αυθόρμητη κίνηση είναι να βάλεις τα πόδια στα μαρσπιέ, αλλά… ουπς δεν είναι εκεί που νομίζεις. Τα μαρσπιέ είναι πολύ μπροστά τοποθετημένα (ρυθμίζονται σε 3 θέσεις) και αν δεν είχε ακόμα καταλάβεις τι οδηγείς τώρα ήταν η καλύτερη ώρα να το χωνέψεις.

    kawasaki-vulcan-s-test22

    Το τιμόνι είναι σχετικά κοντά στο σώμα, ενώ η στήριξη στην πλάτη είναι ικανοποιητική χάρη στο μικρό “μαξιλαράκι” που χωρίζει τη σέλα του αναβάτη με εκείνη του συνεπιβάτη. Τα χειριστήρια είναι σύγχρονα, οι μανέτες ρυθμιζόμενες και προέρχονται από κάποιο νέο μοντέλο της Kawasaki, ενώ τα όργανα είναι επίσης σύγχρονα, παρότι έχει γίνει προσπάθεια να ταιριάξουν με το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Αποτελούνται από ένα αναλογικό στροφόμετρο και ένα ψηφιακό πάνελ με πολλές πληροφορίες, ίσως περισσότερες από ότι θα περίμενε κάποιος.

    kawasaki-vulcan-s-test23

    Και στην εργονομία η Kawasaki έχει συνδυάσει με επιτυχία το σύγχρονο με το κλασικό δημιουργώντας καλές συνθήκες για τον αναβάτη στην καθημερινότητα. Δείχνει τον όγκο του όταν είναι σταματημένο, αλλά το εξαφανίζει όταν αρχίσεις να κινείσαι.

    Τετάρτη 16 Νοεμβρίου

    Λοιπόν το παραδέχομαι… οι custom-cruiser μοτοσικλέτες μου αρέσουν για κάποιο περίεργο και διαστροφικό λόγο. Πες με Αμερικανάκι, πες με παλιομοδίτη, αυτό το είδος της μοτοσικλέτας πάντα μου έκανε κλικ είτε οπτικά, είτε οδηγικά. Από τις πολύ μάτσο Harley Davidson, μέχρι τα ξεχασμένα Virago κάτι μου έκαναν…

    kawasaki-vulcan-s-test24

    Αν δεν έχετε ήδη αλλάξει ιστοσελίδα έπειτα από την μικρή εξομολόγησή μου, μπορώ τώρα να καλωσορίσω το Vulcan S στην παρέα του Motornews για ένα ακόμα Live Test. Πρόκειται για τη νέα προσπάθεια της Kawasaki να προσεγγίσει αυτό το κομμάτι της αγοράς κατασκευάζοντας μια απλή, όμορφη και φιλική μοτοσικλέτα.

    kawasaki-vulcan-s-test3-w1200

    Το Vulcan S αμέσως αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για ένα cruiser από τις ξεκάθαρες γραμμές του. Είναι χαμηλό και μακρύ, με το μαύρο ματ να κυριαρχεί πάνω του. Το ντεπόζιτο σε σχήμα δάκρυ, η σέλα και η ουρά της μοτοσικλέτας ακολουθούν εντελώς κλασικό σχεδιασμό, σε αντίθεση με το φανάρι εμπρός που είναι σύγχρονο, το ίδιο και το αμορτισέρ τοποθετημένο στο πλάι.

    Η εξάτμιση είναι εξαιρετικά τοποθετημένη χαμηλά, οι ζάντες ταιριάζουν άψογα στο σύνολο, ενώ και το φινίρισμα είναι πολύ προσεγμένο σε όλες τις λεπτομέρειες. Το Vulcan καταφέρνει να συνδυάσει το σύγχρονο με το παραδοσιακό και τα καταφέρνει περίφημα για έναν απλό λόγο: Δεν υπερβάλει πουθενά, είναι όσο πρέπει, εκεί που πρέπει και αυτό το κάνει όμορφο και θελκτικό.

    Σχόλια

    Σχόλια