First Drive: Nissan GT-R

    Οδηγήσαμε το Nissan GT-R στο Αthens circuit στα Μέγαρα και ανατριχιάσαμε!

    Η πρόσκληση της Νικ. Ι. Θεοχαράκης, της αντιπροσωπείας της Nissan στην Ελλάδα, ήταν ξεκάθαρη και λιτή: “Σας προσκαλούμε (μπλα – μπλα κ.τ.λ.) να οδηγήσετε το νέο Nissan GT-R”. Όχι σε κάποια πίστα της Ευρώπης, της Ασίας ή της Αμερικής, αλλά μερικά χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα. Μετά από αυτό, ακόμα και η Mercedes GLC που θα μας μετέφερε ως εκεί, μας φαινόταν σαν παιχνίδι για μικρά παιδιά. Και η ανατριχίλα μετά την οδήγηση, διατρέχει  ακόμα, 24 ώρες μετά, την σπονδυλική μας στήλη. Ας ξεκινήσουμε όμως το σύγχρονο “παραμύθι” μας από την αρχή.

    Πέμπτη απόγευμα, Αthens circuit στα Μέγαρα. Το ένα και μοναδικό Nissan GT-R μας ανοίγει την πόρτα του και μας προσκαλεί σε μια ξεχωριστή εμπειρία. Φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία κι αμέσως φορέσαμε κράνος και βουτήξαμε στο μπάκετ κάθισμά του. Ρυθμίσαμε την θέση οδήγησης στα μέτρα μας και «κουμπώσαμε» πρώτη στο κιβώτιο. Ενώ κινούμασταν στον βοηθητικό δρόμο της πίστας για να φτάσουμε στην είσοδο νοιώθαμε τη δύναμη να κοχλάζει κάτω από το μακρύ αλουμινένιο καπό.

    gtr-megara6

    Από τα πρώτα αναγνωριστικά χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι την ακρίβεια στο τιμόνι και την περίσσια δύναμη των 570 ίππων.

    gtr-megara4

    Το GT-R σου εμπνέει εμπιστοσύνη από την πρώτη στιγμή και σου φωνάζει να πιέσεις. Κι όσο το πιέζεις τόσο καλύτερα νιώθεις μαζί του. Μπορεί να ξεπερνά τα 1.800 κιλά με δύο επιβάτες αλλά όσο ο ρυθμός αυξάνεται, οι διαστάσεις του και το βάρος του μειώνονται, στοιχείο εντυπωσιακό. Η ακρίβεια του τιμονιού που αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη στιγμή μεταφράζεται σε απίστευτα άμεσο turn-in με αποτέλεσμα σε κάθε στροφή να αυξάνεις ταχύτητα όλο και περισσότερο.

    gtr-megara3

    Η λειτουργία της ανάρτησης συνολικά και αυτής στο εμπρός μέρος ειδικότερα είναι εντυπωσιακή. Σε καμία περίπτωση δεν νιώθεις το βάρος του μοτέρ να «τσαλακώνει» τα ελαστικά και να πιέζει ασφυκτικά της αναρτήσεις. Ακόμα κι αν το παρακάνεις και το γλιστρήσεις, η ανάρτηση αντιδρά εξαιρετικά και περνά τη δύναμη στο δρόμο, χωρίς φλυαρίες.

    gtr-megara5

    Όσο βιαστικός κι αν είσαι με το γκάζι η ουρά αντιδρά εξαιρετικά στις εξόδους, με ένα δυναμικό powerslide το οποίο όμως εξαφανίζεται μόλις μειώσεις ελάχιστα το πάτημα του γκαζιού. Τότε το GT-R εκσφενδονίζεται στην ευθεία, ακόμα κι αν δεν έχει ισορροπήσει πλήρως.

    Πληθωρικό λοιπόν, τόσο εκτός πίστας με την εμφάνισή του όσο και εντός πίστας, με την εξωπραγματική συμπεριφορά του.

    gtr-megara

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά Nissan GT-R

    Τιμοκατάλογος

    Σχόλια

    Σχόλια