Παρουσιάστηκε η Honda CBR1000RR 2017

    H Honda CBR1000RR Fireblade ανεβάζει σε άλλο επίπεδο την έννοια του Απόλυτου Ελέγχου

    Honda CBR1000RR 2017

    Δελτίο Τύπου

    H Honda CBR1000RR Fireblade ανεβάζει σε άλλο επίπεδο την έννοια του Απόλυτου Ελέγχου. Το 90% των βασικών εξαρτημάτων είναι νέα. Ελαφρύτερη κατά 15 κιλά και με μεγαλύτερη ισχύ κατά 8 kW, προσφέρει την καλύτερη αναλογία βάρους / ισχύος από κάθε άλλη Fireblade – αναλογία βελτιωμένη κατά 14% από αυτή του προηγούμενου μοντέλου. Η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται επίσης με σύστημα Ελέγχου Ροπής της Honda (HSTC), σύστημα Ελέγχου Φρένου του Κινητήρα (SEB), νέο ABS, Σύστημα Επιλογής Προγραμμάτων Οδήγησης (RMSS) και Σύστημα Επιλογής Ισχύος (PS), πλήρες σύστημα αναρτήσεων της Showa και τεχνολογία που προέρχεται κατευθείαν από την RC213V-S replica των MotoGP.

    Έτος 1992. Κάτι εντελώς καινούριο έρχεται να συγκλονίσει τον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η νέα CBR900RR Fireblade γεννιέται χάρη στη ριζοσπαστική φιλοσοφία της Honda ως έκφραση ιδανικής ισορροπίας ανάμεσα στη δύναμη και το βάρος.

    Μικρότερη σε μέγεθος και πιο ευέλικτη από το μεγαλύτερου κυβισμού ανταγωνισμό, διαθέτει έναν πανίσχυρο, τετρακύλινδρο κινητήρα και ως σύνολο καταφέρνει να αλλάξει την αντίληψη του πώς πρέπει να είναι φτιαγμένη και τι μπορεί να κάνει μία open σπορ μοτοσυκλέτα σε μία εποχή, μάλιστα, στην οποία όλοι ήταν επικεντρωμένοι στην απόλυτη ισχύ και στην ταχύτητα στην ευθεία.

    Στα επόμενα 25 χρόνια η Fireblade άλλαξε πολύ και εξελίχτηκε δραματικά αλλά σε κάθε της γενιά ακολουθούσε πιστά το αρχικό πνεύμα, αυτό του Απόλυτου Ελέγχου. Η κάθε γενιά Fireblade βασίστηκε στην κληρονομιά που δημιούργησε το αρχέτυπο μοντέλο προσφέροντας ένα ισορροπημένο πακέτο το οποίο λειτουργεί απίστευτα καλά τόσο στην πίστα όσο και – κατά κύριο λόγο – στο δρόμο, προσφέροντας μία άνετη και συγχρόνως μοναδικά απολαυστική εμπειρία οδήγησης.

    Το γεγονός ότι η Fireblade είναι εξαιρετική σε αγώνες ανοιχτού δρόμου – στο περίφημο TT του Isle of Man, για παράδειγμα, είναι η πιο επιτυχημένη 1000άρα στην ιστορία με 23 νίκες συνολικά – είναι η καλύτερη απόδειξη της ταχύτητας, της οδικής συμπεριφοράς και της κορυφαίας της απόδοσης στις πιο ακραίες συνθήκες σε πραγματικό δρόμο.

    Φτάνουμε στο 2017 και στον προσκήνιο τώρα η νέα CBR1000RR Fireblade. Στην ουσία πρόκειται για τρεις μοτοσυκλέτες: CBR1000RR Fireblade, CBR1000RR Fireblade SP και CBR1000RR Fireblade SP2. Οι μηχανικοί της Honda, πιστοί όπως πάντα στις δύο βασικές αρχές του πρώτου μοντέλου – τη δύναμη και το χαμηλό βάρος – εστίασαν κυρίως στη συμπεριφορά στις στροφές, στην επιτάχυνση και στο φρενάρισμα.

    Σαν αποτέλεσμα, η νέα CBR1000RR Fireblade σαν σημείο αναφοράς είναι σημαντικά ελαφρύτερη από την προηγούμενη και πιο δυνατή ενώ διαθέτει σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων κορυφαίας τεχνολογίας, τα οποία συνοψίζουν την εξέλιξη της αρχικής σύλληψης με τέσσερις λέξεις: το Επόμενο Στάδιο του Απόλυτου Ελέγχου.

    Είναι ακριβώς όπως θα έπρεπε να είναι μία Fireblade.

    * Δείτε ανεξάρτητα press kit για τις CBR1000RR Fireblade SP και SP2.

    Mr M. Sato, Επικεφαλής Προγράμματος (LPL) CBR1000RR Fireblade 2017

    «Όλες οι superbike 1000cc είναι εξαιρετικά δείγματα τεχνολογίας υψηλών επιδόσεων. Όμως για εμάς, για τη νέα Fireblade, το εξαιρετικό θέλουμε να σημαίνει ικανοποιητική συμπεριφορά και αίσθηση απόλυτου ελέγχου ενός τέτοιου μηχανήματος. Ο σκοπός της είναι – όπου και αν την οδηγείς – να σε κάνει να απολαμβάνεις κάτι που δεν μπορείς να βιώσεις στην καθημερινότητα, κάτι αξεπέραστο.

    Η πρώτη CBR900RR παραμένει σταθμός στην ιστορία μας αλλά και έμπνευση για να μειώσουμε δραστικά το βάρος και να αυξήσουμε την ισχύ. Και για να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο της έννοιας “Απόλυτος Έλεγχος”, έχουμε εφοδιάσει τη μοτοσυκλέτα με ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία υποβοηθούν τον αναβάτη σε κάθε επίπεδο. Ολοκληρωτικά.

    Τι υπόσχεται λοιπόν η νέα μας Fireblade στους πελάτες μας; Είναι απλό: την καθαρή χαρά της οδήγησης».

    CBR1000RR FirebladeΕπόμενο Στάδιο Απόλυτου Ελέγχου

    Υπάρχουν τρία στοιχεία – κλειδιά στο χαρακτήρα της νέας Fireblade: το χαμηλότερο βάρος, η αυξημένη ισχύς και τα ηλεκτρονικά που υποβοηθούν τον αναβάτη οποτεδήποτε και οπουδήποτε οδηγεί.

    Το νέο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου παρέχει κατ’ επιλογήν, διαρκή βοήθεια στον αναβάτη με μεγάλη ακρίβεια. Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται μία μονάδα καταγραφής της αδράνειας σε 5 άξονες (IMU) η οποία ελέγχει τι ακριβώς κάνει η μοτοσυκλέτα σε κάθε επίπεδο. Η μονάδα υποστηρίζει επίσης το Σύστημα Επιλογής Ροπής της Honda (Selectable Torque Control – HSTC) το οποίο διαχειρίζεται την πρόσφυση του πίσω τροχού μέσω της κεντρικής μονάδας FI-ECU και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου γκαζιού (Throttle By Wire). Το νέο ABS, το οποίο επίσης συνεργάζεται με τη μονάδα IMU, διαθέτει Έλεγχο Ανύψωσης του Πίσω Τροχού (Rear Lift Control) και δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να φρενάρει δυνατά, βαθιά μέσα στη στροφή. Η διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στον εμπρόσθιο και στον πίσω τροχό καταγράφεται και, ανάλογα με τις προεπιλογές του αναβάτη, ενεργοποιεί το Σύστημα Αποτροπής Σούζας (Wheelie Control)..

    Στα όργανα υπάρχουν τρεις επιλογές απεικόνισης – Street, Circuit και Mechanic – παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ανάλογα με το περιβάλλον οδήγησης. Ο αναβάτης ελέγχει τα μενού της οθόνης υγρών κρυστάλλων TFT από το διακόπτη στο αριστερό γκριπ όπως και στην RC213V-S, την έκδοση δρόμου της RC213V των MotoGP.

    Ενώ το πακέτο των συστημάτων ηλεκτρονικού ελέγχου είναι ουσιαστικά μία καινοτομία για την Fireblade, τα άλλα δύο στοιχεία της – η ισχύς και το βάρος – και η τέλεια ισορροπία μεταξύ τους, ακολουθούν πιστά τη φιλοσοφία της πρώτης Fireblade του 1992. Το 90% των βασικών εξαρτημάτων έχει αλλάξει στοχεύοντας ακόμα και την παραμικρή μείωση βάρους σε όλους τους τομείς. Ο κινητήρας έχει καλύτερο τράβηγμα και είναι πιο υψηλόστροφος, μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης και αναβαθμισμένο χρονισμό βαλβίδων. Είναι ο πρώτος τετρακύλινδρος εν σειρά της Honda με Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενο Γκάζι (Throttle-By-Wire) και Αισθητήρα Ανοίγματος του Γκαζιού APS, δύο λειτουργίες που προέρχονται από την RC213V-S.

    Η ροπή από τις χαμηλές στροφές και η ισχύς έχουν βελτιωθεί, με την αύξηση της μέγιστης ισχύος να ισοδυναμεί με 8KW και να φτάνει τα 141Kw στις 13.000 σ.α.λ. Τρία διαθέσιμα προγράμματα ισχύος είναι στη διάθεση του αναβάτη.

    Χάρη στη χρήση μαγνησίου και στην προσπάθεια για μείωση βάρους που έχουν υποστεί διάφορα τμήματα του κινητήρα, το βάρος του έχει μειωθεί κατά 2 κιλά. Ελαφρύτερη είναι και η νέα εξάτμιση από τιτάνιο η οποία συνεισφέρει στην ακόμα καλύτερη συγκέντρωση των μαζών της μοτοσυκλέτας. Συνολικά, η Fireblade είναι 15 κιλά ελαφρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο ζυγίζοντας μαζί με τα υγρά της 196 κιλά.

    Η στιβαρότητα του περιμετρικού, αλουμινένιου πλαισίου έχει αυξηθεί, όπως και εκείνη του ψαλιδιού. Το νέο πίσω υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο, οι ζάντες είναι νέας σχεδίασης ενώ οι τετραπίστονες, μονοκόμματες δαγκάνες της Brembo στον μπροστινό τροχό συνεργάζονται με τακάκια υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένα για χρήση σε πίστα.

    Η εμφάνιση της νέας Fireblade υπακούει σε έναν επιθετικό αλλά λειτουργικό μινιμαλισμό. Η μοτοσυκλέτα είναι πιο στενή και πιο συμπαγής. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και θα διατίθενται δύο εντυπωσιακές αποχρώσεις – Victory Red και Matt Ballistic Black Metallic.

    Gallery

    Σχόλια

    Σχόλια