Νίκη και πρωτάθλημα για Porsche

Η Porsche πέτυχε την 6η της νίκη σε 8 αγώνες και εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών, όμως των οδηγών θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα

Νίκη και πρωτάθλημα για Porsche

 

Η Porsche πέτυχε την 6η της νίκη σε 8 αγώνες και εξασφάλισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών, όμως των οδηγών θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα.

 

Οι πρωταθλητές πήραν μία μεγάλη νίκη στις 6H της Shanghai με τους Brendon Hartley, Timo Bernhard και Mark Webber στη #1 919 Hybrid να παίρνουν μία εύκολη όπως αποδείχτηκε νίκη. Οι 25 βαθμοί μαζί με τον έναν επιπλέον από τις κατατακτήριες και την 4η θέση της έταιρης Porsche εξασφάλισαν και μαθηματικά το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα για τη Γερμανική εταιρία.

Στη 2η θέση τερμάτισε το #6 Toyota των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Stephane Sarrazin και μείωσαν τη διαφορά στην βαθμολογία των οδηγών στους 17 με έναν αγώνα να απομένει. To πλήρωμα του #6 μπορεί κάλλιστα να θεωρεί πως έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει τη νίκη, καθώς αντιμετώπισε δύο κλαταρίσματα στο πίσω αριστερά ελαστικό. Στην 3η θέση βρέθηκε το έτερο Toyota #5 των Davidson, Buemi και Nakajima. Με αυτό το αποτέλεσμα, οι Ιάπωνες μείωσαν τη διαφορά από την Audi στους 15 βαθμούς.

Έναν από τους χειρότερους αγώνες στην ιστορία της στο WEC είχε η Audi, με τα δύο R18 να τερματίζουν στις θέσεις 5 και 6. Το #7 δεν είχε τον απαιτούμενο ρυθμό για ακόμη έναν αγώνα και ξόδεψε αρκετή ώρα στα pit. Το #8 από την άλλη, αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα ανεφοδιασμού, καθώς δεν έμπαιναν αρκετά καύσιμα στο ντεπόζιτο, με αποτέλεσμα να κάνει μικρότερα stint απ’ότι μπορούσε. Ενδεικτικό της κατάστασης ήταν όταν τα δύο αγωνιστικά των Γερμανών είχαν επαφή με το #7 να κάνει ένα εντυπωσιακό τε-τα-κε.

Στην LMP2 η G-Drive Racing με το Oreca 05 πήρε τη νίκη, όμως η ομάδα που πανηγύρισε ήταν η Signatech Alpine, καθώς εξασφάλισε το πρωτάθλημα οδηγών και ομάδων.

Στην GTE-Pro είχαμε επανάληψη του αγώνα στο Fuji με τα δύο Ford GT να κάνουν το 1-2. Το #67 των Priaulx και Tincknell πήρε τη νίκε με το #66 των Pla και Mucke να ακλουθεί. Στην 3η θέση βρέθηκε η #51 Ferrari των Calado και Bruni.

Με έναν αγώνα να απομένει, το πλήρωμα της Aston Martin #95 προηγείται στο πρωτάθλημα με 12 βαθμούς, ενώ στους κατασκευαστές η Ferrari έχει προβάδισμα με 10 βαθμούς από την Aston Martin.

Στην GTE-Am, η Aston Martin #98 κυριάρχησε για ακόμη έναν αγώνα και έμεινε βαθμολογικά ζωντανή στο κυνήγι του τίτλου. Στη 2η θέση βρέθηκε η #83 Ferrari, όπου αν κατακτήσει την pole position στο Bahrain θα κατακτήσει τον τίτλο στους οδηγούς. Στην 3η θέση βρέθηκε η #78 Porsche, η οποία δέχτηκε ποινή μετά τη λήξη του αγώνα για επαφή με το #83.

Ο τελευταίος αγώνας του WEC για το 2016 είναι προγραμματισμένος για τις 19 Νοεμβρίου από τη πίστα Sakhir στο Bahrain.

Αποτελέσματα

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια