Live Test: Mercedes GLC Coupe 250 4Matic

    Ελκυστική, με καμπύλες, premium και συνάμα σπορ εμφάνιση η GLC Coupe ανεβάζει ψηλά τον πήχη

    Η Mercedes GLC Coupe 250 4Matic ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Πέμπτη 10 Νοεμβρίου

    Αύριο η «Αρχόντισσα» επιστρέφει στη βάση της και για να την χαρούμε στο μέγιστο δυνατό πριν την επιστρέψουμε καλύψαμε άλλα 600 χιλιόμετρα μαζί της.

    Με της Mercedes GLC Coupe σήμερα βρεθήκαμε στη Σπάρτη προσπαθώντας να πάρουμε μια γεύση από την έφεσή της στην κάλυψη αποστάσεων, προσφέροντας άνεση στους επιβάτες της. Μια άνεση που υπήρχε στις αστικές μετακινήσεις αλλά στο εθνικό οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου απογειώνεται.

    glc-coupe17

    Εκτός από την άνεση όμως στο μικροσκόπιο μπήκε και η κατανάλωση η οποία χαλάει λίγο την εξαιρετική εικόνα της Merc. Παρά το ότι κινηθήκαμε με το πρόγραμμα Eco σε λειτουργία και το cruise control κολλημένο στα 130 χλμ/ώρα η κατανάλωση δεν έπεσε κάτω από 10 λίτρα. Για την ακρίβεια μετά από τα 450 χιλιόμετρα ταξιδιού η κατανάλωση ήταν στα 10,3 λίτρα/100 χλμ. Αναμφίβολα η Mercedes θα μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα.

    Συμπερασματικά μετά από μία γεμάτη εβδομάδα μαζί της μπορούμε να πούμε πως αποτελεί έναν πολύ δυνατό παίχτη της κατηγορίας premium SUV, στοχοποιώντας τον ανταγωνισμό.

    glc-coupe18

    Τετάρτη 9 Νοεμβρίου

    Είναι όμως προνόμιο το να κινείσαι στους δρόμους με αυτό το δείγμα του πως αντιλαμβάνεται η Mercedes την άνεση για τους επιβάτες. Η GLC με την αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης, δεν προβληματίζει τους επιβάτες της ακόμα και σήμερα που η καταιγίδα «έπνιξε» την Αθήνα.

    Η λειτουργία της ανάρτησης χωρίζεται νοητά σε δύο στάδια σκληρότητας. Στην αρχή δείχνει πολύ ενδοτική και πως οριακά στέκεται απέναντι στην πλεύση και την ταλάντωση του αμαξώματος. Στη συνέχεια όμως, “σκληραίνει” τη στάση της απέναντι στις αυξημένες ανάγκες που δημιουργεί και το βάρος του αυτοκινήτου που ξεπερνά τα 1.800 κιλά (με τον οδηγό). Αγγίζει το άριστα σε ότι έχει να κάνει με τη συμπεριφορά της.

    glc-coupe11

    Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της δοκιμής είναι ένα καλό σημείο να σταθούμε λίγο στην κατανάλωση καυσίμου της GLC Coupe. Μέχρι στιγμής έχουμε καλύψει 300 αστικά χιλιόμετρα και η κατανάλωση βρίσκεται στα 11,8 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χιλιόμετρα. Λογικό νούμερο θα πούμε καθώς πρόκειται για ένα αμάξωμα σχεδόν 2 τόνων. Φυσικά το σταμάτα ξεκίνα της πόλης παίζει σημαντικό ρόλο οπότε σε ανοιχτό δρόμο η κατανάλωση της Merc θα πέσει.

    glc-coupe12

    Τρίτη 8 Νοεμβρίου

    Ο σχεδιασμός της Mercedes GLC Coupe τραβάει το βλέμμα των υπολοίπων οδηγών και όχι μόνο. Η σχεδίαση και συνολικά η εμφάνισή της, είναι πραγματικά το καλύτερο «διαβατήριο» για τη συνείδηση ακόμα και σε όσων το τριάκτινο αστέρι, δεν έλεγε και πολλά μέχρι πρότινος. Η GLC Coupe είναι πολύ όμορφη και αυτό το εισπράττει ο οδηγός της από τα πρώτα μέτρα.

    Δεν είναι όμως όλα αγγελικά πλασμένα.

    Το φιλόξενο σαλόνι της Merc έχει κι αυτό της δικές του «ατέλειες». Αναφερόμαστε στα χειριστήρια για το infotainment. Το περιστροφικό με το οποίο αλλάζεις τους σταθμούς, παρακάμπτεται από την επαφή της παλάμης με το pad που βρίσκεται από πάνω. Εργονομικά είναι ευχάριστος ο συνδυασμός, όμως με κάποια ακούσια επαφή του pad την ώρα που ψάχνεις σταθμό ή κάποια επαφή στον κατάλογο μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα και να δοκιμάσει τα νεύρα του οδηγού. Λεπτομέρειες θα πείτε. Κι εμείς το ίδιο λέμε.

    Αυτό όμως που δεν είναι λεπτομέρεια είναι η χρήση του συστήματος πλοήγησης. Αρκετές φορές έχουμε επιλέξει τη χρήση του κινητού για πλοηγό κι όχι το built-in πρόγραμμα της Merc. Αυτό γιατί το νέο λογισμικό απαιτεί αρκετές «περιττές» κινήσεις για να προγραμματιστεί και σε συνδυασμό με το «παράπονο» που έχουμε από το σύνθετο των χειριστηρίων κάτω από το δεξί χέρι του οδηγού σε κάνουν να πιάσεις το κινητό στο χέρι και να επιλέξεις γρήγορα και εύκολα την εφαρμογή πλοήγησης του.

    glc-coupe3

    Δευτέρα 7 Νοεμβρίου

    Ξεπεράσαμε τα 250 χιλιόμετρα με την GLC Coupe και πλέον μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως πρόκειται για μία… Αρχόντισσα! Τα χιλιόμετρα του σαββατοκύριακου αλλά και της Δευτέρας κύλισαν εξαιρετικά καθώς η ανάρτηση της Mercedes μπορεί με χαρακτηριστική άνεση να «σβήσει» τις λακούβες των ελληνικών δρόμων. Η άψογη λειτουργία του κλιματισμού, επιτρέπει την κίνηση με κλειστά τα παράθυρα κι έτσι έχεις τη δυνατότητα να απολαύσεις την φοβερή ηχομόνωση της καμπίνας.

    glc-coupe8

    Το φιλόξενο σαλόνι, τα κορυφαία υλικά και η εξαιρετική εργονομία σε καλούν για μεγάλες αποστάσεις και όχι μόνο. Η ζωή μέσα στην GLC Coupe είναι πολύ εύκολη ακόμα και σε ώρες αιχμής. Η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων 9G-Tronic είναι κορυφαία σε όποιο πρόγραμμα οδήγησης κι αν χρειαστεί να κινήσει το βαρύ αμάξωμα της GLC Coupe. Τα προγράμματα οδήγησης είναι το ECO το οποίο είναι σχεδιασμένο για μέγιστη οικονομία χωρίς όμως να γίνεται κουραστικό. Το Comfort είναι η βασική επιλογή ισορροπώντας την κατάσταση μεταξύ απόδοσης και οικονομίας. Το Sport δίνει πιο αθλητικό χαρακτήρα στην Αρχόντισσα και το Sport + ξυπνά και τους 210 ίππους της.

    glc-coupe10

    Τέλος η ηλεκτρική πίσω πόρτα απογειώνει την άνεση που χαρακτηρίζει την GLC Coupe και διευκολύνει την πρόσβαση στον μεγάλο πίσω χώρο αποσκευών, ακόμα και όταν στα χέρια έχεις πράγματα, μια και η λειτουργία της γίνεται και από απόσταση με το κλειδί- τηλεκοντρόλ.

    glc-coupe9

    Παρασκευή 4 Νοεμβρίου

    Η Mercedes GLC Coupe ήρθε στο Live Test του Motornews για να συμπληρώσει την απαρτία των εκδόσεων GLC. Μετά τις “απλές” εκδόσεις βενζίνης και diesel σειρά έχει η έκδοση Coupe η οποία ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη.

    glc-coupe

    Σε αυτή τη δοκιμή στη διάθεσή μας έχουμε την έκδοση 250 4Matic με τον turbo κινητήρα των 210 ίππων και το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9σχέσεων. Εκτός από την πολυτέλεια αμέσως διακριτό στοιχείο είναι και η άνεση καθώς η εξαιρετική ανάρτηση είναι ενδοτική στις ανωμαλίες, ενώ την ίδια στιγμή υποστηρίζει ιδανικά το άκαμπτο πλαίσιο. Η κύλιση της GLC είναι για βραβείο και το πάτημα αρχοντικό, έτσι όπως ταιριάζει στο ύφος του μοντέλου.

    glc-coupe4

    Το φιλόξενο σαλόνι και τα κορυφαία υλικά της καμπίνας, σε καλωσορίζουν, απολαμβάνεις την ησυχία και το πολιτισμένο περιβάλλον με την εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης.

    glc-coupe6

    Για μια ακόμα φορά η σχεδιαστική ομάδα της Mercedes έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα εξαιρετικά όμορφο αυτοκίνητο, αλλάζοντας την άποψή μας για την κατηγορία SUV, βλέπετε δεν είμαστε ιδιαίτερα fan του είδους. Ωστόσο στην περίπτωση της GLC Coupe τα πράγματα αλλάζουν. Ελκυστική, με καμπύλες, premium και συνάμα σπορ εμφάνιση η GLC Coupe μπαίνει δυναμικά στον χορό που άνοιξε η X4 και… χορεύει καλά! Πάμε για χιλιόμετρα μέσα στο Σ/Κ όμως και τα ξαναλέμε από Δευτέρα.

    glc-coupe2

    Σχόλια

    Σχόλια