Live Test: Mercedes E200 184ps

    Μια limo στα χέρια μας. Η Mercedes E200 κάνει σχεδόν παντού φίλους

    Mercedes E200 2016

    Η Mercedes E200 ήρθε στο live test του Motornews και μας δίνει την ευκαιρία να δούμε πως η προσήλωση της Mercedes στον πολυτελή χαρακτήρα, συνδυάζεται με λύσεις τεχνολογικά προηγμένες για να συνθέσει ένα μοντέλο που θέτει τους κανόνες στην κατηγορία. Μετά την live παρακολούθηση της οδήγησης, θα ακολουθήσει αναλυτική δοκιμή της όπου θα αναφέρουμε πώς τοποθετείται σε σχέση με το άμεσο παρελθόν αλλά και με τον ανταγωνισμό.

    Δευτέρα 7 Νοεμβρίου

    Οι “αγριάδες” που υποσχεθήκαμε έγιναν μέσα στο Σ/Κ. Ταυτόχρονα έγινε και η  αναζήτηση της όποιας σπορ υπόστασης της νέας Merc E στα προγράμματα Sport και Sport+. Σε αυτά λοιπόν, κιβώτιο και κινητήρας ακολουθούν τις προθέσεις του οδηγού. Δεν έχουμε τίποτα να καταλογίσουμε, καθώς η μεγάλη limo καταπίνει στις στροφές με τον κινητήρα στο ιδανικό εύρος λειτουργίας του και το κιβώτιο πάντα στη σωστή σχέση. Αυτά, έως το όριο της πρόσφυσης. Γιατί όταν αυτή ξεπεραστεί, ειδικά στη γυαλισμένη άσφαλτο, τότε η υποστροφή διαδέχεται την υπερστροφή άμεσα και απότομα ελέω μαλακής ανάρτησης και μεγάλου βάρους.

    Mercedes E200 2016img_3316

    Συμπέρασμα; Αν αφήσεις το μεγάλο περιθώριο πρόσφυσης και τα ηλεκτρονικά on, θα κάνουν άψογα τη δουλειά έως τα 8/10. Αν θέλεις παιχνίδια εκτός πρόσφυσης, τότε λάθος αυτοκίνητο διάλεξες. Από την άλλη πλευρά, οποιαδήποτε διαδρομή, από πέρασμα ορεινών όγκων έως τέζα στον αυτοκινητόδρομο, η Merc την διεκπεραιώνει με σπάνια άνεση, ασφάλεια και ηρεμία. Αγχολυτική, αν ψάχναμε τίτλο. Ενίοτε και οικονομική. Όπως μπορείτε να δείτε η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 9,2 λίτρα, επίτευγμα για το τρίπτυχο “1.600 κιλά, 184 ίπποι, αυτόματο κιβώτιο”. Ωστόσο αυτό το τελευταίο λειτουργεί και ως “περιοριστικό στόμιο” στο καύσιμο. Διότι πάντα υπάρχει μια σωστή σχέση από τις 9 για κάθε συνθήκη κίνησης. Έτσι, αν επιλέξεις το πρόγραμμα οδήγησης Eco και είσαι προσεκτικός, θα αποζημιωθείς με μέση κατανάλωση λίγο πάνω από τα 7 λίτρα.

    Παρασκευή 4 Νοεμβρίου

    motornews-mercedes-e200-livetest-1

    Τις διαστάσεις του αυτοκινήτου τις βλέπεις ως πρόβλημα μόνο όταν έρθει η ώρα του παρκαρίσματος. Εκεί που τα σχεδόν 5 μέτρα του μήκους και το 1.85 του πλάτους, γίνεται θέμα σχετικά δύσκολο. Ειδικά στις πυκνοκατοικημένες περιοχές. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, δεν νιώθεις και πολλά. Με το τιμόνι που κόβει αρκετά και δίνει αρκετά μεγάλη ευελιξία στο μεγάλο αυτοκίνητο, ελίσσεσαι στα στενά με ευκολία. Το ταμπλό με τις πληροφορίες και η μεγάλη οθόνη στο κέντρο που δεν είναι αφής (ούτως ή άλλως, ούτε ο οδηγός ούτε ο συνοδηγός θα έφτανε να απλώσει χέρι και να ήταν) προσφέρει όλα όσα ψάχνει (…) να βρει ο οδηγός- αν και πρέπει να σημειώσουμε πως με τις πολλαπλές επιλογές και τους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, γίνεται αρκετά πολύπλοκη η πλοήγηση.

    motornews-mercedes-e200-livetest-2

    Πέμπτη 3 Νοεμβρίου

    Είναι αρχοντική και το δείχνει από τα πρώτα μέτρα που κάνεις μαζί της. Κατεβαίνεις την Ε.Ο. προς Πειραιά, με 9η (!) στο αυτόματο κιβώτιο, 100 χιλιόμετρα στο κοντέρ και πλήρη απουσία θορύβου. Αυτό και μόνο μπορεί να σε κάνει να τη λατρέψεις, μια και σου βγάζει ένα καλύτερο εαυτό. Έναν εαυτό που οδηγεί μόνο του το χέρι στην αναζήτηση σταθμού στα FM που να παίζει κλασσική μουσική. Ας είναι. Μην το κάνουμε και τελείως μελό. Το δίλιτρο σύνολο είναι όσο πολιτισμένο μπορεί να γίνει, με τη βοήθεια και του αυτόματου κιβωτίου που κρατάει στη νορμάλ οδήγηση, τις στροφές πάντα χαμηλά.

    Η ανάρτηση φιλτράρει τα πάντα. Και εκεί που λες ότι στις στροφές θα αλλάζεις όροφο σε σχέση με το διπλανό σου από τις κλίσεις, διαψεύδεσαι και βλέπεις το κοντρόλ να είναι εξαιρετικό. Ούτως ή άλλως, το μοντέλο δεν προτείνεται σε όλους όσοι θέλουν να κάνουν “αγριάδες”. Αν και είναι μαθηματικά βέβαιο, πως τις επόμενες ημέρες θα έχουμε να πούμε ΚΑΙ για αυτό.

    motornews-mercedes-e200-livetest-3

     

    Σχόλια

    Σχόλια