Η Mercedes ρίσκαρε με τον Hamilton

Η Mercedes ρίσκαρε με την ανάρτηση του Lewis Hamilton στο Grand Prix του Μεξικού αλλά τελικά ο Βρετανός κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό να κατακτήσει τη νίκη

Η Mercedes ρίσκαρε με την ανάρτηση του Lewis Hamilton στο Grand Prix του Μεξικού αλλά τελικά ο Βρετανός κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό να κατακτήσει τη νίκη. Όλα ξεκίνησαν στην πρώτη στροφή όπου ο Hamilton είχε έντονο μπλοκάρισμα τροχών με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το λεγόμενο «flat spot». Δηλαδή μία επίπεδη επιφάνεια στο σημείο που μπλόκαρε ο τροχός.

Όταν υπάρχει τόσο μεγάλο flat spot στα ελαστικά οι κραδασμοί που περνάνε στην ανάρτηση, λόγω της μη ομαλής επιφάνειας του ελαστικού, είναι μεγάλοι. Έτσι οι ομάδες συνήθως επιλέγουν να αλλάξουν το προβληματικό σετ ελαστικών με ένα καινούργιο. Στην περίπτωση του Hamilton όμως η Mercedes αποφάσισε να κρατήσει τον οδηγό της στον αγώνα ρισκάροντας μια πιθανή εγκατάλειψη.

Μια τέτοια εγκατάλειψη είχε συμβεί στον Kimi Raikkonen το 2005. Τότε στην McLaren βρισκόταν ο Paddy Lowe, σημερινός τεχνικός διευθυντής της Mercedes, και ο άνθρωπος που είπε την τελευταία κουβέντα στις διαβουλεύσεις του pitwall για την περίπτωση του Hamilton.

Ο Lowe δήλωσε πως όταν ο Hamilton βρισκόταν πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας δεν είχαν ξεκάθαρη εικόνα για τα φορτία της ανάρτησης, όμως όταν ο αγώνας μπήκε σε κανονικό ρυθμό τότε είδαν πως οι κραδασμοί ταλαιπωρούσαν αρκετά την ανάρτηση. Ωστόσο αποφάσισαν να κρατήσουν τον Hamilton στην πίστα, καθώς όπως δήλωσε ο Toto Wolff αυτό θα χάλαγε τη μάχη του πρωταθλήματος.

Η Mercedes ρίσκαρε, και κέρδισε αυτή τη φορά.

Σχόλια

Σχόλια