Live Test: Toyota Auris 1.4 D-4D

    To Toyota Auris ήρθε στο Live Test του MotornewsΣε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Παρασκευή 3 Νοεμβρίου

    Αδιαμφισβήτητα η πιο ευχάριστη έκπληξη όσον αφορά το νέο Auris είναι η οδική του συμπεριφορά. Η Toyota έχει προσέξει ιδιαίτερα τον συγκεκριμένο τομέα φροντίζοντας τόσο τα δυναμικά χαρακτηριστικά της οδήγησης όσο και τη βελτίωση της άνεσης.

    toyota-auris-1-4d-test

    Σε πρώτη φάση, το τιμόνι είναι υπέροχο, ελαφρύ όσο χρειάζεται στις χαμηλές ταχύτητες, ακριβές και προβλέψιμο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, το ίδιο και η σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο (είναι και αθόρυβο), ενώ στις στροφές βγάζει έναν στιβαρό χαρακτήρα με έμφαση στην ακρίβεια και την εύκολη διατήρηση της γραμμής. Το μοναδικό πράγμα που ενοχλεί είναι οι κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα, ωστόσο έχουν μειωθεί σε σχέση με το παρελθόν, ένα ακόμα δείγμα βελτίωσης της συμπεριφοράς.

    Συνολικά, το Auris μπορεί να πει κανείς ότι έχει ως δυνατό σημείο την οδική του συμπεριφορά, ένα χαρακτηριστικό που έρχεται να προστεθεί στο ήδη πολύ καλό πακέτο που προσφέρει η Toyota.

    Πέμπτη 3 Νοεμβρίου

    Το Auris χρησιμοποιεί τον γνωστό diesel τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.4 λίτρων. O οποίος έχει φρεσκαριστεί και αποδίδει 90 ίππους με τη ροπή να αγγίζει τα 21 χλγμ στις μόλις 1.400 σ.α.λ. Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η πολιτισμένη λειτουργία του. Σε αντίθεση με άλλους μικρούς diesel  δεν έχει έντονη την απότομη απόκριση όταν φτάνει στο μέγιστο της ροπής του παρουσιάζοντας μια πολύ ευχάριστη γραμμικότητα. Είναι ομαλός στις αλλαγές ταχυτήτων και πραγματικά λειτουργεί σαν ένας πολύ σύγχρονος βενζινοκινητήρας.

    toyota-auris-1-4d-test1

    Σημαντική επίσης είναι η αθόρυβη λειτουργία του, ενώ και η οικονομία είναι σε καλά επίπεδα. Με λίγη επιπλέον πίεση και “ατσούμπαλη” οδήγηση αγγίζει τα 5,9 λίτρα ανά 100Km. Ένα νούμερο που μπορεί εύκολα να πέσει αν είσαι πιο ήρεμος. Από επιδόσεις δεν τα πηγαίνει άσχημα. Η επιτάχυνση είναι ικανοποιητική και το ταχύμετρο ξεπερνάει εύκολα τα 180Km/h. Το απολαυστικό όμως είναι ο τρόπος λειτουργίας του και η φιλική του διάθεση.

    Τετάρτη 2 Νοεμβρίου

    Η πολύωρη παραμονή στο εσωτερικό του Auris σε αναγκάζει να παρατηρήσεις πολλές λεπτομέρειες, άλλες καλές και άλλες αδιάφορες. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου θα συναντήσεις δυο κόσμους. Ο ένας είναι σύγχρονος και συμβαδίζει με την εποχή μας όπως η οθόνη αφής και τα όργανα. Ο άλλος είναι ένας ξεπερασμένος κόσμος της προηγούμενης δεκαετίας όπως οι διακόπτες και τα χοντροκομμένα υλικά.

    toyota-auris-1-4d-test2

    Η Toyota θα μπορούσε να κάνει ένα βήμα εμπρός και στους διακόπτες για να παρουσιάσει ένα ουσιαστικό και πλήρως σύγχρονο εσωτερικό. Ωστόσο κάποιες λεπτομέρειες της χαλάνε την εικόνα. Κατά τα αλλά το Auris είναι από τα πιο ευχάριστα μοντέλα της Toyota στο εσωτερικό και σίγουρα εξαιρετικά εργονομικό και άνετο με αρκετά γκάτζετ που κάνουν τη ζωή σου εύκολη.

    Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση ακολουθεί το πνεύμα της εποχής. “Αμερικανίζει” λίγο, παρόλα αυτά καταφέρνει να ξεχωρίζει, κυρίως με την εμπρός μάσκα του και τον υπερυψωμένο “πισινό” του.

    Τρίτη 1 Νοεμβρίου

    Το Toyota Auris είναι και πάλι στην παρέα του Motornews για ένα ακόμα Live Test. Ημέρα παραλαβής σήμερα και η πρώτη επαφή μαζί του ήταν ευχάριστη. Παρόλο που έχει περισσότερο από 20.000 δημοσιογραφικά χιλιόμετρα η ποιότητα παραμένει σε πολύ ψηλά επίπεδα.

    Το Auris έχει αυτό το θεμελιώδες στοιχείο που συναντάς στα μοντέλα της Toyota, το οποίο έχει να κάνει με την αίσθηση του «άθραυστου» και καλοφτιαγμένου αυτοκινήτου που μπορεί να μην το «φωνάζει» αλλά επιδεικνύει ποιοτικά χαρακτηριστικά για σεμινάριο σε άλλους κατασκευαστές.

    auris-d

    Τα πρώτα 30 χιλιόμετρα εντός πόλης ήταν άκρως οικονομικά με τον αθόρυβο 1.400αρη diesel κινητήρα. Η κατανάλωση αυτή τη στιγμή παραμένει κάτω από το φράγμα των 5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Ωστόσο από αύριο θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα.

    auris-d2

    Σχόλια

    Σχόλια