Live Test: Mitsubishi Space Star Intense CVT

    Κερδίζει ή χάνει και σε ποια σημεία σε σχέση με τον χειροκίνητο αδελφό του; Την απάντηση θα μας τη δώσει το ίδιο το Mitsubishi Space Star CVT.

    Ακολουθώντας το μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο στο live test, το αυτόματο Mitsubishi Space Star CVT ήρθε για να μας αποδείξει αν αξίζει τα παραπάνω ευρώ που απαιτούνται για την αγορά του. Τις επόμενες ημέρες, θα τα ξέρουμε όλα. 

     

    Δευτέρα 17 Οκτωβρίου

    Είναι βάλσαμο για την κίνηση της πόλης το αυτόματο Mitsubishi Space Star. Πραγματικό αγχολυτικό, εύκολο στις επιτόπιες μανούβρες και τους ελιγμούς, το μικρό Ιαπωνικό μοντέλο δείχνει τον καλύτερό του εαυτό, κρατώντας “χαρακτήρα” σε ότι αφορά την κατανάλωση καυσίμου, ακόμα και όταν ο οδηγός θέλει να πάρει το κάτι παραπάνω από τον κινητήρα των 1,2 λίτρων. Το CV-T κιβώτιο, “καρφώνει” τις στροφές του κινητήρα στις 5.000 σ.α.λ. περίπου και επιταχύνει γραμμικά όταν ο οδηγός σανιδώσει το γκάζι. Παρ’ όλα αυτά, το κόστος δεν εκτινάσσεται σε δυσθεώρητα ύψη. Εντάξει, δε μιλάμε για “κυνήγι” με τις ώρες, απλά για χρήση της ισχύος -με λίγη υπερβολή για τις ανάγκες της δοκιμής- σε κάποια προσπέραση ή στο να προλάβεις το φανάρι. Έτσι, το οικονομόμετρο δείχνει να στέκεται σταθερά κάτω από τα 6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης.

    motornews-mitsubishi-spacestar-livetest2

    Παρασκευή 14 Οκτωβρίου

    mitsubishi-space-star-cvt_3

    Αρκετά τα χιλιόμετρα σήμερα μέσα στην πόλη με το Mitsubishi Space Star και, παρόλα αυτά, η διάθεσή μας είναι ακόμα με θετικό πρόσημο. Μην σας κοροϊδεύει η αρχική εικόνα. Δεν πήραμε τα βουνά, έως τις παρυφές του Υμηττού φτάσαμε για τη φωτογράφηση του DS. Λίγο ο υπέροχος καιρός και η καλή αντροπαρέα, λίγο το πολύ καλό CVT αυτόματο κιβώτιο, είμαστε χαλαροί και ήρεμοι παρά τον κυκλοφοριακό -και συμπεριφορικό, μην ξεχνιόμαστε- πανικό γύρω μας. Νέοι και γέροι, γυναίκες και άντρες, είμαστε εντελώς αναλφάβητοι οδικά και το αποδεικνύουμε σε κάθε μέτρο, στο χιλιόμετρο ψάχνεις μοναστήρι να αποσυρθείς.

    mitsubishi-space-star-cvt_4

    Άσχετα με τα παραπάνω, το Space Star κάνει ότι μπορεί -και είναι πολλά αυτά που μπορεί- για να φτάσεις ατσαλάκωτος και σώας τας φρένας από το σημείο Α στο Β και φυσικά στο Γ και Δ της πόλης. Μαλακό, εύκολο, εύχρηστο και με ένα μοτεράκι “πιστόλι”, είναι απολαυστικό όσο ο δρόμος δεν περιλαμβάνει την ανάγκη γρήγορης κίνησης σε καμπές. Επίσης η κατανάλωση δείχνει να μην ξεφεύγει εύκολα πάνω από τα 6 λίτρα/100 χλμ., κάτι που σαφώς είναι υπέρ του μικρού Mitsu, καθώς  δεν είναι παρά 0,5 με 0.8 του λίτρου πιο αδηφάγο από το μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Πέμπτη 13 Οκτωβρίου

    Με διαφορετικό, όχι ανάλογα έντονο μα όχι και συνηθισμένο, χρώμα και ένα αυτόματο κιβώτιο CVT το Space Star, στη μια και μόνη έκδοση εξοπλισμού Intense, συνεχίζει το σεργιάνι του στις τάξεις του Motornews. Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι ενδεικτικά, όχι ακόμα αποδεικτικά, πως συνεχίζει να είναι ιδιαίτερα οικονομικό, ενώ σίγουρα είναι πολύ πιο ξεκούραστο στο συνεχές σταμάτα – ξεκίνα της αστικής μας καθημερινότητας.

    Mitsubishi Space Star CVT 2016

    Το πακέτο είναι ήδη γνωστό -όσοι έχασαν τα προηγούμενα επεισόδια και δεν θέλουν να χάσουν την εξέλιξη σας διαβάσουν εδώ–  και έτσι όλο το βάρος θα πέσει στα διαφορετικά δεδομένα που επιβάλλει το κιβώτιο CVT. Το οποίο είναι συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης ή, για να συνεννοηθούμε καλύτερα με όσους η μηχανολογία δεν είναι στα γνωστικά τους ενδιαφέροντα, λειτουργεί όπως αυτά των scooter.

    mitsubishi-space-star-cvt_2

    Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός απολαμβάνει μια συνεχή και αδιάλειπτη επιτάχυνση στο πάτημα του γκαζιού χωρίς τα κενά των συμβατικών αυτόματων κιβωτίων συγκεκριμένου αριθμού σχέσεων. Από την άλλη πλευρά, έχει την αίσθηση ότι το κιβώτιο συνεχώς “πατινάρει”, μια αίσθηση μάλλον ξένη στο χώρο του αυτοκινήτου. Όπως και να ‘χει, το σημαντικό είναι ότι συμπλέκτης δεν υπάρχει.

    Σχόλια

    Σχόλια