Ford Ka+, στην Ελλάδα από 10.970€

    Ford Ka+ σημαίνει ότι πρέπει να ξεχάσετε οτιδήποτε γνωρίζατε για το μικρό στιλάτο μοντέλο του Αμερικανού κατασκευαστή.

    Ford Ka+ 2016

    Διαθέσιμο στη χώρα μας είναι το νέο μικρό Ford με την ονομασία Ka+ που ονοματολογικά παραπέμπει στο γνωστό μας Ka. Ωστόσο, το Ka+ δεν διατηρεί την παραμικρή συγγένεια με τον πρόγονό του, στην κυριολεξία και μέχρι βίδας.

    Από το 1996 που παρουσιάστηκε, το αρχέτυπο Ka ήταν πιστό στο δόγμα “νεανικό αυτοκίνητο πόλης με πρωτότυπο στιλ”. Η δεύτερη γενιά του, που βασιζόταν στο πλαίσιο και στα μηχανικά μέρη του Fiat 500 βάδισε στον ίδιο ακριβώς δρόμο. Πλέον, το Ka+ που αντικαθιστά το Ka, ακολουθεί ένα εντελώς διαφορετικό μονοπάτι.

    Αποκλειστικά πεντάθυρο, με μήκος 3,929 μέτρα, είναι κατά πολύ μεγαλύτερο και πλέον ταξινομείται στο σκληρό πυρήνα της κατηγορίας B αντί της μικρότερης Α. Πενταθέσιο, με ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, αποποιείται το σχεδόν διθέσιο χαρακτήρα του προκατόχου του. Επίσης αποποιείται και τις πολλές διαφορετικές εκδόσεις ή τις δυνατότητες παραμετροποίησης βάσει του γούστου του αγοραστή του.

    Ford Ka+ 2016

    Το Ka+ διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο μόλις εκδόσεις εξοπλισμού, τις Trend Essential και Trend Ultimate, με τη δεύτερη, λόγω της τιμολογιακής επιλογής της ελληνικής αντιπροσωπείας να την προσφέρει με μικρή επιβάρυνση αλλά πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό, να αποτελεί και τον αγοραστικό μονόδρομο.

    Ένας, επίσης, είναι και ο κινητήρας, το  τετρακύλινδρο, 16βάλβιδο σύνολο 1.196 κ.εκ. με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ατμοσφαιρική τροφοδοσία και ισχύ 85 ίππων. Ένα, τέλος, είναι και το διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων, χειροκίνητο 5 σχέσεων.

    Ford Ka+ 2016

    Το Ka+ βασίζεται στο πλαίσιο του Fiesta, κατασκευάζεται στην Ινδία και ο αρχικός του στόχος ήταν να είναι αρεστό, αισθητικά και λειτουργικά, στους οδηγούς των αναπτυσσόμενων αγορών της νοτιονατολικής Ασίας και της νότιας Αμερικής. Ο γονότυπός του, παρότι σύγχρονος αισθητικά, καταδεικνύει την καταγωγή του αλλά η Ford έχει κάνει αρκετή δουλειά, ώστε η συνολική του απόδοση να είναι προσαρμοσμένη στα ευρωπαϊκά γούστα.

    Έτσι τα Ka+ που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά έχουν αλλαγές σε μάσκα και προφυλακτήρες εμπρός πίσω, αεροδυναμική, δομικά στοιχεία του αμαξώματος για καλύτερη παθητική ασφάλεια, διαφορετικά ελατήρια, αμορτισέρ και γεωμετρία στις αναρτήσεις, διαφορετικά καθίσματα στο εσωτερικό, βελτιωμένη ηχομόνωση  και αναβαθμισμένο διάκοσμο.

    Ford Ka+ 2016

    Στα ελάχιστα χιλιόμετρα που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Ka+, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στον εγχώριο αυτοκινητικό Τύπο, διαπιστώσαμε ότι η ευρυχωρία και η οδική συμπεριφορά είναι τα πιο δυνατά του σημεία. Ο κινητήρας, με πολύ μακριές σχέσεις μετάδοσης και ελάχιστα χιλιόμετρα λειτουργίας, ήταν απλώς αποδεκτός. Ταυτόχρονα όμως  ιδιαίτερα πολιτισμένος και σχετικά αθόρυβος.

    Με τις δύο εκδόσεις του μοντέλου να κοστολογούνται 10.970€ και 11.470€, η Ford αποκτά ένα νέο εκπρόσωπο με διαστάσεις κατηγορίας Β και τιμή κατηγορίας Α, που είναι φυσικό να κινήσει το ενδιαφέρον όσων επιζητούν πολύ αυτοκίνητο για τα χρήματά τους. Λόγω κατασκευαστικής φιλοσοφίας δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικό στο Fiesta ή στον πιο γνωστό ανταγωνισμό του της κατηγορίας B (Clio, C3, Corsa, Polo) και ταυτόχρονα είναι “πολύ πιο αυτοκίνητο” από τα μικρά city cars που εκπροσωπούνται από τα C1, 108, Aygo, Up, Citigo, Mii και Panda.

    Σχόλια

    Σχόλια