Live Test: Mitsubishi Space Star Intense

    Ανανεωμένο και με πλούσιο εξοπλισμό, το Mitsubishi Space Star ρίχνεται στη μάχη όχι μιας, αλλά δύο κατηγοριών.

    Mitsubishi Space Star 2016_10

    Περίπου δύο χρόνια μετά από την πρώτη του παρουσίαση στην Ελλάδα, το Mitsubishi Space Star επανέρχεται ανανεωμένο τόσο στην αγορά όσο και στο live test. Τις επόμενες πέντε ημέρες θα δούμε αν και κατά πόσο οι αλλαγές της οποίες υπέστη, το έχουν κάνει καλύτερο αυτοκίνητο. 

    Τρίτη 11 Οκτωβρίου

    Όπως ήδη δηλώσαμε το Space Star είναι ένα αυτοκίνητο που λόγω διαστάσεων και χαρακτήρα βρίσκεται με το ένα πόδι στην Α και με το άλλο στη B κατηγορία. Ωστόσο, η τιμή των 12.990€, παρά τον ομολογουμένως ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, σε βάζει σε σκέψεις. Ειδικά όταν ένα Renault Clio με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.2 λίτρων, στην έκδοση Expression, κοστίζει 12.410€.

    Αντικειμενικά, το Space Star δεν μπορεί να συγκριθεί σε επίπεδο ποιότητας υλικών, σχεδίασης και οδικής συμπεριφοράς με τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας B, μπαίνει όμως οριακά στα “χωράφια” του κόστους τους. Έτσι, ενώ θα το προτιμούσαμε από ένα τυπικό mini της κατηγορίας Α αν το ζητούμενο ήταν οι μεγάλοι χώροι (με τα δεδομένα της κατηγορίας Α πάντα) η πρακτικότητα και οι σαφώς καλύτερες επιδόσεις, έρχεται και πάλι το κόστος να σε κατευθύνει σε πιο κατασταλαγμένες προτάσεις. Έτσι, ενώ το Space Star είναι καλύτερο στην ανανεωμένη του μορφή, ακόμα πιο οικονομικό και σίγουρα πιο αποδεκτό αισθητικά, για μια ακόμα φορά ο διττός του χαρακτήρας και η τιμή του το καθιστούν μια μάλλον πολύ ιδιαίτερη επιλογή.

    Δευτέρα 10 Οκτωβρίου

    Οικονομικό, σβέλτο, με πολύ μαλακή ανάρτηση, τιμόνι πούπουλο και συμπλέκτη αφρό, το Space Star είναι πολύ εύχρηστο στην καθημερινή αστική μετακίνηση. Εντελώς όμως διαφορετική είναι η εικόνα του εκτός, σε επαρχιακούς δρόμους. Αν το παρακάνεις με το γκάζι στην είσοδο της στροφής του εμπρός μέρος ανοίγει την τροχιά του, ενώ το πίσω παρουσιάζει έντονα φαινόμενα αστάθειας αν μειώσεις ισχύ μέσα σε καμπή. Η μαλακή ανάρτηση δεν προσφέρει επαρκή έλεγχο του αμαξώματος σε συνθήκες απώλειας πρόσφυσης, ενώ και το τιμόνι στρέφει μεν τους τροχούς, χωρίς όμως να αφήνει τον οδηγό να γνωρίζει την ακριβή θέση τους ανά πάσα στιγμή.

    Mitsubishi Space Star 2016

    Καλό λοιπόν είναι να ξεχάσει κανείς την επιθετική οδήγηση, γιατί το μόνο που θα κερδίσει είναι άγχος και τη συνεχή παρουσία του ESP. Από αυτά τα δεδομένα της οδικής συμπεριφοράς του Space Star, προκύπτει το συμπέρασμα ότι παρά τον ικανό κινητήρα και τις καλές επιδόσεις, το μοντέλο έχει έναν έντονα αστικό προσανατολισμό. Αν ζείτε στην επαρχία και κάνετε πολλά χιλιόμετρα σε δρόμους με στροφές, μάλλον δεν θα εκτιμήσετε ιδιαίτερα τη γενικά χαλαρή σχέση του συστήματος διεύθυνσης και της ανάρτησης του Space Star με την άσφαλτο.

    Παρασκευή 7 Οκτωβρίου

    Συνεχίζοντας την τριβή μας με το Space Star στην καθημερινότητα, βρίσκουμε μάλλον άστοχη την επιλογή της τοποθέτησης ενός μεγάλου πλαστικού πατώματος με θέσεις για αποθήκευση στο χώρο του πορτ μπαγκάζ, το οποίο αφαιρείται. Όχι όμως εύκολα, ενώ μειώνει πολύ και το διαθέσιμο όγκο. Μάλλον τοποθετήθηκε εκεί για να δημιουργεί μια ενιαία επιφάνεια όταν τα πίσω καθίσματα διπλώνουν, σε αναλογία 60:40.

    mitsubishi_space-star_2016_8

    Όπως είπαμε και χθες, ο εξοπλισμός της μιας και μοναδικής έκδοσης Intense που υπάρχει διαθέσιμη είναι πολύ πλούσιος. Εκτός από τα κλασικά, περιλαμβάνονται στα βασικά καλούδια του αυτοκινήτου ο αυτόματος κλιματισμός, η αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων, σύστημα εισόδου/εξόδου και λειτουργίας του κινητήρα χωρίς κλειδί και τέλος σύστημα start/stop. Αυτό το Σ/Κ θα αξιολογήσουμε περισσότερα στοιχεία που έχουν να κάνουν με την απόδοσή του και όχι με χάντρες και καθρεφτάκια. Να περάσετε υπέροχα και τη Δευτέρα πάλι εδώ.

    Πέμπτη 6 Οκτωβρίου

    Mitsubishi Space Star 2016

    Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, τόσο η κατανάλωση πέφτει στο Space Star. Με τον αναβαθμισμένο, προδιαγραφών Euro6 τρικύλινδρο κινητήρα των 1.2 λίτρων, η μέση κατανάλωση των περίπου 5.0 λίτρων/100 χλμ. σε αστικές μετακινήσεις δεν είναι μια προσπάθεια κατάκτησης της Πόλης αλλά μια εφικτή πραγματικότητα.

    mitsubishi_space-star_2016_4

    Το αυτοκίνητο δεν κρύβει τη ροπή του προς την οικονομία, ούτε όμως και προς την επίδειξη. Ο πολύ πλούσιος εξοπλισμός της μιας και μοναδικής, ιδιαίτερα “φορτωμένης”, έκδοσης τονίζεται και εξωτερικά: ζάντες αλουμινίου, αεροτομή οροφής, επενδύσεις χρωμίου, φώτα HID, σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τη απόχρωση του αμαξώματος που φωνάζει από μακριά “είμαι και εγώ εδώ”.

    mitsubishi_space-star_2016_5

    Το συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι σίγουρα πιο ενδιαφέρον από το παρελθόν και δίνει το μήνυμα ότι το Space Star είναι ένα από τα πλούσια εξοπλισμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Ποια είναι όμως αυτή, ελπίζουμε να το ανακαλύψουμε σύντομα.

    Τετάρτη 5 Οκτωβρίου

    Mitsubishi Space Star 2016

    Με νέα εμφάνιση και το γνωστό, αλλά πλέον με προδιαγραφές Euro 6 κινητήρα των 1.2 λίτρων 80 ίππων, το Mitsubishi Space Star έρχεται να διεκδικήσει εκ νέου μια θέση ανάμεσα στις κατηγορίες A και B. Με μήκος οριακά κάτω από τα 3,8 μέτρα, δεν κατατάσσεται ξεκάθαρα σε κάποια από τις δύο. Τις επόμενες ημέρες, θα διαπιστώσουμε κατά πόσο αυτό το γεγονός είναι πλεονέκτημα ή μειονέκτημα για το μικρό Ιάπωνα.

    mitsubishi_space-star_2016_2 mitsubishi_space-star_2016_1

    Σε πρώτη επαφή, αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι η συνολική αίσθηση σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο δεν έχει αλλάξει. Το σχόλιο συναδέλφου “αυτό δείχνει περισσότερο αυτοκίνητο” μόνο ως θετικό μπορεί να εκληφθεί για την αισθητική ανανέωση και φυσικά καταγράφεται. Η θέση όμως της θύρας USB, μας έβαλε σε μεγάλες σκέψεις και τελικά καταφύγαμε -για μια από τις πολύ σπάνιες φορές- στο εγχειρίδιο χρήσης. Μέσα στο ντουλαπάκι, στο αριστερό άνω μέρος του, μια υποδοχή κρατά το καλώδιο της θύρας. Αν το ψάξεις μόνος σου, πιο πιθανό είναι να βρεις πρώτα την Ατλαντίδα.

     

    Σχόλια

    Σχόλια