Σε ρυθμό Ogier το ράλι Κορσικής

    Με τους Neuville και Latvalla να τον καταδιώκουν, ο Ogier κατάφερε να ολοκληρώσει χωρίς προβλήματα την πρώτη ημέρα του αγώνα στην κορυφή.

    Ogier_VW Polo WRC

    Με μικρές διαφορές αλλά σαφές προβάδισμα, καθώς κέρδισε και τις τέσσερις ειδικές της πρώτης ημέρας, ο Γάλλος Ogier προηγείται στο ράλι Κορσικής με το Polo WRC, ακολουθούμενος από τον Βέλγο Neuville με το Hyundai i20 και τον Φιλανδό Latvala με το έτερο Polo WRC της VW.

    Εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Βρετανός Chris Meeke με το Citroen C3 WRC, όντας δεύτερος γενικής έως και την τρίτη ειδική διαδρομή, όπου είχε απώλεια αέρα σε ένα ελαστικό και αναγκάστηκε να το αλλάξει, χάνοντας χρόνο περίπου τριών λεπτών.

    Στη συνέχεια εγκλωβίστηκε πίσω από τον συναθλητή του Chris Breen με αποτέλεσμα να χάσει επιπλέον πολύτιμο χρόνο και να πέσει στην 11η θέση γενικής, παρά το δεύτερο χρόνο που πέτυχε στην τέταρτη και τελευταία ειδική της ημέρας.

    Ο αγώνας θα συνεχιστεί αύριο με τέσσερις επίσης ειδικές (δύο επαναλαμβανόμενες), που έχουν και το μεγαλύτερο μήκος όλων των ημερών, συνολικά 169 χιλιόμετρα.

    Ράλι Κορσικής, κατάταξη 1ης ημέρας, ειδικές 1-4

    1. 1 FRAS. OGIER FRAJ. INGRASSIA VOLKSWAGEN MOTORSPORT RC1 1:37:52.8
    2. 3 BELT. NEUVILLE BELN. GILSOUL HYUNDAI MOTORSPORT RC1 1:38:36.8 +44.0 +44.0
    3. 2 FINJ. LATVALA FINM. ANTTILA VOLKSWAGEN MOTORSPORT M RC1 1:38:50.8 +14.0 +58.0
    4. 9 NORA. MIKKELSEN NORA. JAEGER VOLKSWAGEN MOTORSPORT II T RC1 1:38:52.1 +1.3 +59.3
    5. 8 IRLC. BREEN GBRS. MARTIN ABU DHABI TOTAL WRT RC1 1:39:11.5 +19.4 +1:18.7
    6. 20 NZLH. PADDON NZLJ. KENNARD HYUNDAI MOTORSPORT N T RC1 1:39:19.0 +7.5 +1:26.2
    7. 6 FRAE. CAMILLI FRAB. VEILLAS M-SPORT WRT M RC1 1:39:53.5 +34.5 +2:00.7
    8. 31 GBRE. EVANS GBRC. PARRY M-SPORT WRT WRC 2 RC2 1:40:29.1 +35.6 +2:36.3
    9. 4 ESPD. SORDO ESPM. MARTI HYUNDAI MOTORSPORT M RC1 1:40:31.9 +2.8 +2:39.1
    10. 5 NORM. OSTBERG NORO. FLOENE M-SPORT WRT M RC1 1:40:34.7 +2.8 +2:41.9
    11. 7 GBRK. MEEKE IRLP. NAGLE ABU DHABI TOTAL WRT RC1 1:40:44.7 +10.0 +2:51.9

    Σχόλια

    Σχόλια