Live Test: Opel Corsa 3d 1.0 Turbo 115hp

    Δυναμικό αισθητικά και λειτουργικά, χάρη στο τρίθυρο αμάξωμα και στον κινητήρα βενζίνης των 115 ίππων, το Opel Corsa υποστηρίζει πειστικά τον τίτλο Sport αυτής της έκδοσης.

    Μήνας Opel o Σεπτέμβριος για το live test. Σήμερα έφθασε κατακόκκινο και πολλά υποσχόμενο το Opel Corsa 3d 1.0 Turbo 115hp που εκτός από τα αστικά χαρίσματα του μοντέλου υπόσχεται να αναδείξει και τα δυναμικά. Θα τα διαπιστώσουμε σύντομα, αφού αρχίσουν να γράφουν τα χιλιόμετρα.  Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου Καλό μήνα σε όλους. Μετά από 700+ χιλιόμετρα με το Corsa αυτό που μας ικανοποίησε περισσότερο ήταν ο κινητήρας του. Πολιτισμένος, ψυχωμένος και ταυτόχρονα οικονομικός, όπως μπορείτε να δείτε, δεν χρειάστηκε περισσότερα από 5,9 λίτρα/100 χλμ. για να κάνει με περισσή επάρκεια τη δουλειά του στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και σε απαιτητικές επαρχιακές διαδρομές. opel_corsa_10-ecotec_115hp_7 Ο συνδυασμός με το εξάρι κιβώτιο είναι εδώ εξαιρετικός και αποδίδει τόσο σε επίπεδο επιδόσεων, που δεν λείπουν πουθενά, όσο και οικονομίας. Εκτός από το μηχανικό σύνολο, μας άρεσε όμως και η ανάρτηση του Corsa, που διατηρεί μια σωστή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την αμεσότητα των αντιδράσεων. Το μόνο που μας άφησε παγερά αδιάφορους ήταν το τιμόνι, το οποίο απλώς είναι εκεί για να στρίβει τους τροχούς. Όπως κάνουν άλλωστε όλα τα τιμόνια, αλλά καλό είναι να νιώθεις και προς ποια κατεύθυνση… Με πλούσιο εξοπλισμό, επιδόσεις που ξεπερνούν τα εσκαμμένα (τελική 195 χλμ./ώρα) και χώρους που άνετα φιλοξενούν τέσσερα άτομα με τις αποσκευές τους, το Corsa ακόμα και στην τρίθυρη μορφή αμαξώματος είναι ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Προσωπικά δεν μας ικανοποιεί αισθητικά (όχι όμως λιγότερο απ’ ότι ένα VW Polo φερ’ ειπείν) αλλά αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό. Αντικειμενικά και λειτουργικά, το Corsa έχει ελάχιστα ψεγάδια και με τιμή 15.200€, είναι σίγουρα μια εξαιρετική αγορά. Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου Opel_Corsa_3d_10_2016 Πακτωμένοι στο γραφείο με τα δάχτυλα να βγάζουν φωτιά για να καλύψουμε Formula 1, WRC και διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, που χρόνος για χιλιόμετρα με το Corsa. Ωστόσο, η μετακίνηση τεσσάρων ατόμων σήμερα αποκάλυψε τρία πράγματα. Πρώτον, ο χώρος στο πίσω κάθισμα είναι οριακά επαρκής για τα πόδια. Δεύτερον, μπορούν να φιλοξενηθούν τρία άτομα, καθώς υπάρχει μεσαίο προσκέφαλο και ζώνη τριών σημείων. Τρίτο, το άνοιγμα που αφήνουν τα εμπρός  καθίσματα είναι επαρκέστατο για την είσοδο και την έξοδο, ενώ, παράλληλα, έχουν μηχανισμό που τους επιτρέπει να επιστρέφουν στην επιλεγμένη από τον οδηγό ή το συνοδηγό θέση και όχι όπου τους καπνίσει. Opel_Corsa_3d_10_2016 Μεγάλος είναι επίσης και ο χώρος αποσκευών, καθώς “κατάπιε” πολλές σακούλες και προς ανακύκλωση ηλεκτρικές συσκευές που οριακά χώρεσαν στο μεγαλύτερο Astra που είχαμε τις προηγούμενες μέρες και μεταφέραμε αυτούσια στο Corsa. Παρεμπιπτόντως το πρόβλημα με τη μεγάλη σκάλα των φώτων συνεχίζεται και σίγουρα το Corsa με την επιστροφή του θα πρέπει μάλλον να αλλάξει φανάρια. Να έχετε ένα όμορφο Σ/Κ και μην ξεχάσετε τη Δευτέρα, επιστροφή εδώ για συμπεράσματα. Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου Τα Opel χαλάνε αυτομάτως όταν τα παίρνουμε εμείς στα χέρια μας.  Όχι μία, αλλά δύο φορές. Πρώτα το Astra με το start/stop, τώρα το Corsa με μια σπασμένη υποδοχή του λαμπτήρα στο εμπρός δεξιό φανάρι, που καθιστούσε άχρηστη τη μεγάλη σκάλα των φώτων. Opel Corsa 1.0 3d Sport Συμπαντικές συνωμοσίες και εκδικητικές διαθέσεις δολιοφθοράς της Opel απέναντί μας αποκλείστηκαν έναντι μιας μάλλον πολύ πιο λογικής εξήγησης:  αυτής της αδιαφορίας των προηγούμενων συναδέλφων, ή του γεγονότος ότι δεν οδηγούν οι ίδιοι τα αυτοκίνητα που χρεώνονται, ώστε να μπορούν τουλάχιστον να υποδείξουν στους υπεύθυνους των εταιρειών τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στα χέρια τους και όχι να τα κληρονομούν στους επόμενους. opel_corsa_10-ecotec_115hp_5 Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε το προσωπικό του συνεργείου της Opel Δρόμων στο Καματερό που, παρότι μπήκαμε σφήνα στο πρόγραμμά τους, έδωσαν άμεση λύση στο πρόβλημα. Το ζήτημα είναι πως χάθηκε πολύτιμος χρόνος και χιλιόμετρα, καθώς σήμερα αναλωθήκαμε και πάλι σε αστικές διαδρομές Ίλιον, Καματερό, Αθήνα και πάλι πίσω. opel_corsa_10-ecotec_115hp_4 Το ευτυχές γεγονός είναι ότι η κατανάλωση έπεσε κι’ άλλο, θα πρέπει όμως να περιμένουμε το Σ/Κ για κάποια “σοβαρά” χιλιόμετρα σε “σοβαρές” διαδρομές, για να διαπιστώσουμε πόσο η έκδοση Sport αυτού του Corsa τιμά και στην πράξη της ονομασία της. Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου Αλλαγή Astra με Corsa και αμέσως διαπιστώσαμε ότι ο κινητήρας βενζίνης των 999 κ.εκ. παρά τους 10 περισσότερους ίππους στο Corsa, καταναλώνει λιγότερο. Οι πρώτες δεκάδες χιλιομέτρων έγιναν με 6,7 λίτρα/100 χλμ., αντί των 7,4 του Astra. Tο χαμηλότερο βάρος, οι 6 σχέσεις του χειροκίνητου κιβωτίου του Corsa, οι οποίες μάλιστα είναι πολύ πιο “κοντές” από τις 5 του Astra και η περίσσεια ισχύος, έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι η χαμηλή ισχύς και οι μακριές σχέσεις δεν είναι πάντα εχέγγυα χαμηλής κατανάλωσης. Opel Corsa 1.0 3d Sport Ταυτόχρονα, αποδεικνύεται ότι παρότι στις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης το Astra των 105 ίππων κερδίζει κατά κράτος το Corsa των 115, στην πράξη το αποτέλεσμα είναι υπέρ του Corsa. Φυσικά θα πρέπει να αφήσουμε να κυλήσουν τα χιλιόμετρα και να οδηγηθεί το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες, πριν αποφανθούμε σχετικά. Βλέπετε είναι και ο συνολικός χαρακτήρας του Corsa, που σε προτρέπει να πιέσεις και να παίξεις λίγο περισσότερο μαζί του. Opel Corsa 3d Sport 2016 Αισθητικά και καθαρά υποκειμενικά, το νέο Corsa πέμπτης γενιάς μας αφήνει αδιάφορους. Πολύ περισσότερο μάλιστα από τον προκάτοχό του, που θεωρούμε πιο ισορροπημένο και γλυπτό ως σχήμα. Αντίθετα στο εσωτερικό η εξέλιξη είναι προφανής, τόσο σε ποιότητα υλικών όσο και σε σχεδίαση. Ειδικά στην έκδοση sport, ο συνδυασμός μαύρου γυαλιστερού πλαστικού piano black με το κόκκινο σιρίτι είναι πολύ πετυχημένος.

    Σχόλια

    Σχόλια