Live Test: Renault Captur 1.5 dCi 90

    Το ταλαντούχο Renault Captur ήρθε να επιβεβαιώσει την αξία του στο Live Test του Motornews

    Το Renault Captur 1.5 ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος.

    Δευτέρα 13 Ιουνίου

    Το Σαββατοκύριακο ήταν αποκαλυπτικό για το Captur καθώς το mini ταξιδάκι στη Σπάρτη μας έδωσε μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να αξιολογήσουμε το crossover σε πολλές συνθήκες.

    Σε αυτό το Renault – όπως και σε πολλά άλλα αυτής της γενιάς – πολύ σημαντικό ρόλο στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου παίζει ο κινητήρας. Στο Captur λοιπόν συμβαίνει ακριβώς αυτό καθώς ο diesel των 1.461cc με τον άμεσο ψεκασμό είναι το άλφα και το ωμέγα. Εκτός από οικονομικός, ο κινητήρας διαθέτει εξαιρετική ροπή και ταιριάζει γάντι στις ανάγκες του αυτοκινήτου. Στον αυτοκινητόδρομο είναι αθόρυβος και με ταχύτητες της τάξης των 130-140Km/h μπορείς να ταξιδεύεις για… πάντα. Σε εκείνες τις ταχύτητες έχεις την επιλογή να προσπεράσεις αν θέλεις καθώς υπάρχει διαθέσιμη ισχύς και ροπή. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μαλακό και σαφέστατο, ενώ μοναδικό ψεγάδι του κινητήρα είναι η έλλειψη ισχύς στις πολύ χαμηλές στροφές, κάτι όμως που είναι χαρακτηριστικό των κινητήρων diesel. Από κατανάλωση τα πράγματα ήταν ικανοποιητικά με 5,8 λίτρα/100Km.

    20160611_123544

    Εκείνο που εντυπωσιάζει πολύ στον αυτοκινητόδρομο πάντως είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου. Πατάει πολύ καλά στο δρόμο, είναι πολύ σταθερό και δίνει σιγουριά και ασφάλεια στον οδηγό. Το τιμόνι είναι ακριβέστατο και γενικά αντιλαμβάνεσαι συνεχώς τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες σου. Στις στροφές προσφέρει επίσης καλή πρόσφυση και αίσθηση, ωστόσο εκεί βάζει τα όρια το ψηλό αμάξωμα. Οι μετατοπίσεις βάρους δημιουργεί μια αίσθηση πλεύσης η οποία στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καθώς το Captur μένει ουδέτερο στη γραμμή του ακόμα και με σβέλτη οδήγηση. Είναι θέμα αίσθησης λοιπόν αυτό που θα περιορίσει τις ορέξεις του οδηγού.

    Συνολικά το Captur διαθέτει έναν εξαιρετικό σε οικονομία και ποιότητα κινητήρα και μια πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά ιδιαίτερα όσον αφορά την ποιότητα κύλισης.

    Παρασκευή 10 Ιουνίου

    Το Captur είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο απευθύνεται κυρίως στην καθημερινότητα (φυσικά είναι ικανό να ταξιδέψει υπέροχα), κάτι που σημαίνει πως πρέπει να κάνει τη ζωή εύκολη σε οδηγό και επιβάτες. Η εργονομία του σε πρώτη φάση είναι αρκετά καλή έχοντας εύκολο χειρισμό όλων των συστημάτων και πολύ καλή πρόσβαση. Απο τη θέση του οδηγού μπορείς να φτάσεις εύκολα τα πάντα, ενώ μπορείς να φέρεις τη θέση οδήγησης και το τιμόνι στα μέτρα σου. Αρκετοί είναι οι χώροι στους οποίους μπορείς να εναποθέσεις μικροαντικείμενα με σημαντικότερη την… γούβα στην κεντρική κονσόλα που χωράει ένα σκασμό πράγματα. Πολύ χρήσιμο είναι το ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ εξίσου εντυπωσιακό είναι το συρόμενο ντουλάπι μπροστά στα πόδια του συνεπιβάτη. Το Start/Stop, το Cruise Control, τα αυτόματα φώτα και το Navi είναι μερικά από τα συστήματα που κάνουν τη ζωή εύκολη στον οδηγό ο οποίος μπορεί να επικεντρωθεί στην οδήγηση με λιγότερα άγχη στο μυαλό του.

    captur00909

    Από ησυχία το Captur καλά τα πάει καθώς απομονώνει ικανοποιητικά τον έξω κόσμο. Το μοναδικό πράγμα που ακούς είναι το γουργουριτό του ντίζελ κινητήρα και αυτό όμως δεν ενοχλεί. Ο χώρος αποσκευών δεν τρομάζει με το μέγεθός του, ωστόσο δεν είναι αμελητέος. Με το έξυπνο διπλό πάτωμα μπορείς να χωρέσεις άνετα 3 μεγάλες βαλίτσες ή αρκετές σακούλες σούπερ μάρκετ με μοναδικό μειωνέκτημα το ψηλό σκαλοπάτι για την φόρτωση/εκφόρτωση. Συνολικά, μέσα στο Captur όλοι αισθάνονται καλά, άνετα και ήρεμα, η ποιότητα είναι καλή και η Renault έχει την εμπειρία να προσφέρει ότι ακριβώς χρειάζεται ο οδηγός με στιλ και εκλεπτυσμένη αισθητική.

    Πέμπτη 9 Ιουνίου

    Περίπου 6 μήνες τώρα η καλή μου γειτόνισσα έχει αγοράσει ένα καινούριο Renault Clio το οποίο και βλέπω κάθε μέρα. Το μάτι μου λοιπόν έχει συνηθίσει στο σχήμα του αυτοκινήτου, όταν λοιπόν αντίκρισα το Captur αμέσως αισθάνθηκα οικεία. Ουσιαστικά, η Renault είναι σαν να πήρε ένα Clio και να το φούσκωσε από όλες τις πλευρές δημιουργώντας ένα σαφώς μεγαλύτερο εξωτερικά και εσωτερικά μοντέλο.

    20160609_084625 (Medium)

    Στην έκδοση που έχουμε στα χέρια μας αυτήν την εβδομάδα το Captur ισορροπεί πολύ όμορφα ανάμεσα στη διακριτικότητα και την ομορφιά. Οι λεπτομέρειες όπως το αλουμινένιο προστατευτικό χαμηλά στο πλάι, οι ξεχωριστές ζάντες των 17 ιντσών και η διχρωμία με μαύρο ουρανό και γκρι-ανθρακί το υπόλοιπο προσθέτουν κύρος και άποψη στο αυτοκίνητο το οποίο δείχνει ακριβότερο και ποιοτικότερο.

    20160609_075212 (Medium)

    Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι πολύ ευχάριστα με το Renault να είναι πολύ σύγχρονο, εκλεπτυσμένο και ποιοτικό. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη με πληροφορίες, χάρτη, Navi και Multimedia, μπροστά από τον οδηγό υπάρχει ένα πλήρες σύστημα οργάνων με χρήσιμες πληροφορίες το οποίο μπορεί να χειριστεί εύκολα, ενώ την παράσταση κλέβει το έξυπνο ντουλαπάκι μπροστά από τον συνεπιβάτη το οποίο είναι συρόμενο.

    Συνολικά το Captur είναι ένα όμορφο και πολύ σύγχρονο αυτοκίνητο που ακολουθεί μεν τις γραμμές της νέας γκάμας Renault, αλλά έχει τις απαραίτητες λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει.

    Σχόλια

    Σχόλια