Live Test Motornews: Nissan Qashqai 1.5 dCi

    Το δημοφιλές Nissan Qashqai με το μικρότερο κινητήρα diesel, διατηρεί τις αρετές των υπόλοιπων εκδόσεων και αξίζει τη ματιά των ενδιαφερόμενων.

    Το Nissan Qashqai με τον diesel κινητήρα των 1,5 λίτρων ήρθε στο live test του Motornews για να μας πείσει για τις αρετές τους. Αυτές έχουν να κάνουν με την επάρκεια σε απόδοση και επιδόσεις, για να συνοδεύσει μια πολύ καλή συνολική εικόνα σε όλους τους υπόλοιπους τομείς που παίζουν ρόλο στην αξιολόγηση ενός αυτοκινήτου.

    Πέμπτη 26 Μαΐου

    Συνεχίζουμε και εντυπωσιαζόμαστε με το Qashqai, που για κάποιο λόγο νομίζει πως είναι μικρό αυτοκίνητο και όχι SUV άνετο για πέντε ενήλικους. Δεν εξηγείται αλλιώς η επίδειξη που κάνει σε ότι αφορά την κατανάλωση μια και σήμερα που το μενού των μετακινήσεων είχε πολύ μποτιλιάρισμα και αμιγώς αστικό περιβάλλον, το trip computer σκάλωσε στα 5,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Α! Και με κάμποσο a/c στη διάρκεια των μετακινήσεων, αφού η ζέστη έκανε σήμερα την εμφάνισή της πολύ δυναμικά, αναγκάζοντας ακόμα και κάποιους από εμάς που είναι κάθετα αντίθετοι στη χρήση του κλιματισμού, να αναθεωρήσουν. Η φιλικότητα του κινητήρα και η ευκολία των χειρισμών του αυτοκινήτου είναι ένα ακόμα στοιχείο που συνηγορεί στη θεωρία περί μικρού αυτοκινήτου πόλης που έχει στο DNA του το Qashqai. Μας “κάνει” τόσο πολύ, που σχεδόν δεν προσέχουμε πλέον τις “ελλείψεις” του εξοπλισμού, που έχουν να κάνουν με τη διευκόλυνση στο παρκάρισμα, μια και η ηχητική ειδοποίηση αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας, απουσιάζουν.

    2016-05-26 19.23.26

    Τετάρτη 25 Μαΐου

    2016-05-25 16.46.18

    Βγήκαμε εκτός Αθηνών σήμερα και δώσαμε την ευκαιρία στο Qashqai να ρίξει σημαντικά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο. Εθνική οδός, σταθερή ταχύτητα στα όρια που θέτει ο Κ.Ο.Κ. και να τα τα ωραία! Το μοτέρ των 1,5 λίτρων δείχνει αρετές πολύ ενδιαφέρουσες για όσους “ψειρίζουν” τις λεπτομέρειες και θεωρούν πολύ σημαντική τη χαμηλή κατανάλωση- μεταξύ των οποίων βρισκόμαστε και εμείς. Η άνετη καμπίνα και ο καλός εξοπλισμός (το αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας, δεν έχει πολλά gadget) συμβάλλουν στην ξεκούραστη μετακίνηση. Στην επιστροφή μας, θέλοντας να κινηθούμε εντός του δακτυλίου της Αθήνας, ρίξαμε μια ματιά στην άδεια κυκλοφορίας και από εκεί έρχεται άλλος ένας “ρούμπος”. Οι εκπομπές CO2 του Qashqai “μας”, είναι μόλις 99 γρ./χλμ. πράγμα που σημαίνει πως κυκλοφορεί καθημερινά στο κέντρο.

    20160525_165116

    Τρίτη 24 Μαΐου

    20160524_181732

    Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που μας αρέσουν και μάλιστα πολύ. Δεν έχει βρεθεί ακόμα μια έκδοση που να θεωρούμε περιττή στη γκάμα, ενώ όλες παίζουν το ρόλο τους στη συνολική επιτυχία του Qashqai. Ετούτη εδώ με την κίνηση μόνο εμπρός και τον “μικρό” κινητήρα diesel των 1,5 λίτρων, δείχνει να είναι τόσο συμβατή με τις ανάγκες μιας οικογένειας που πραγματικά απορούμε για τη θέση που θα καταλάβει στην άτυπη κατάταξη που κάνουμε εδώ στο Motornews για κάθε μοντέλο που αξίζει. Τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του, είναι όπως τα περιμέναμε σε ότι έχει να κάνει με την άνεση για τους επιβάτες. Αυτό που μας εξέπληξε ευχάριστα είναι το ότι η λειτουργία του dCi των 1,5 λίτρων είναι εξαιρετικά πολιτισμένη. Επίσης, στα λίγα χιλιόμετρα της πρώτης ημέρας, “προλάβαμε” και γλιτώσαμε την ατμόσφαιρα από σχεδόν 2 κιλά CO2 με τη χρήση (και) του συστήματος start- stop του κινητήρα. Κάτι είναι και αυτό, δεν το λες και λίγο. 

    20160524_192647

    Σχόλια

    Σχόλια