Live Test: Suzuki Vitara S 1.4 Turbo 4×4

    Αν πριν από λίγα χρόνια το όνομα Vitara και ο κυβισμός των 1,4 λίτρων συνυπήρχαν, σήμερα θα μιλούσαμε τελείως διαφορετικά για την κατηγορία των SUV.

    Το Suzuki Vitara S 1.4 Turbo 4×4 ήρθε στο Live Test του Motornews για να “σφραγίσει” την καλή εικόνα που έχουμε για το μοντέλο από την diesel εκδοχή του. Τις επόμενες ημέρες θα δούμε αρκετά πράγματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητά του στην ελληνική πραγματικότητα και θα έχουμε περισσότερα να λέμε για το μοντέλο που δείχνει πολύ ταιριαστό στην ελληνική αυτοκινητιστική πραγματικότητα.

     

    Τετάρτη 18 Μαΐου

     

    Τα καθήκοντα του Vitara επεκτάθηκαν στη μεταφορά εξοπλισμού γραφείου. Η καρέκλα με τα ροδάκια και τη μεγάλη πλάτη που χρειάστηκε να μεταφερθεί, δε μας προβλημάτισε καθόλου αφού με δύο κινήσεις η πλάτη του πίσω καθίσματος έπεσε και ο χώρος φόρτωσης έγινε πραγματικά άνετος για να εξυπηρετηθεί και αυτή η ανάγκη. Η ευκολία που σου δίνουν τα αυτοκίνητα δύο όγκων, είναι μεγάλη και αυτό είναι το δυνατότερο συγκριτικό στοιχείο σε σχέση με τα παραδοσιακά sedan. Δυστυχώς όμως, φωτογραφίες από το εγχείρημα δεν μπορέσαμε να έχουμε, καθώς κανείς από τους εμπλεκόμενους δεν το σκέφτηκε.

    IMG_0747

    Τρίτη 17 Μαΐου

    IMG_0745

    Με ένα μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Χαλκίδα συνεχίστηκαν οι διαδρομές μας με το Vitara. Στην Ε.Ο. είχαμε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε το πόσο πιο αθόρυβο είναι το αυτοκίνητο σε σχέση με το diesel αντίστοιχο αλλά και πόσο πιο δύσκολα χαμηλώνει ο μέσος όρος της κατανάλωσης. Πρέπει να πηγαίνεις συνεχώς εκτός turbo σαν «κρεμασμένος» για να ρίξεις σημαντικά την κατανάλωση του βενζινοκίνητου Vitara. Πέραν αυτού όμως, ακούς καλύτερα τη μουσική σου από το καλό ηχοσύστημα και φυσικά απολαμβάνεις περισσότερο τις κουβέντες σου με την παρέα στην καμπίνα. Την παρέα, που έχει στη διάθεσή της αρκετούς χώρους για να αισθάνεται άνετα, ακόμα και όταν αποτελείται από 3 ενήλικους. Η ανάρτηση είναι –με τους 4 προαναφερθέντες- αρκετά άνετη και δείχνει να λειτουργεί αρκετά καλά, χωρίς απότομα rebound αλλά με πολύ θετική λειτουργία και αντίστοιχο έλεγχο των κλίσεων του αμαξώματος.

    IMG_0751

    Δευτέρα 16 Μαΐου

    IMG_0730

    Το βενζινοκίνητο Vitara μας κερδίζει όλο και περισσότερο. Έχουμε κάνει αισίως κάτι λιγότερα από 300 χιλιόμετρα, με κατανάλωση που μένει πεισματικά κάτω από τα 6 λίτρα. Βέβαια, τα περισσότερα από αυτά τα χιλιόμετρα ήταν στον αυτοκινητόδρομο αλλά και πάλι, το «σκαλοπάτι» της αύξησης στην κατανάλωση, όλα δείχνουν πως θα είναι αναλογικά μικρό για τις αμιγώς αστικές συνθήκες. Σχεδιαστικά το Vitara δείχνει σημαντικά καλύτερο από τον άμεσο ανταγωνισμό του και ιδιαίτερα στην καμπίνα με τις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, που το κάνουν να φαίνεται ακόμα πιο σύγχρονο και σαφώς πιο νεανικό.

    IMG_0742

    Αυτό που δεν μπορούμε να «χορτάσουμε» είναι ένεση πολιτισμού από τον αθόρυβο βενζινοκινητήρα (προφανώς, σε σχέση με τον diesel 1.600άρη). Το 6άρι κιβώτιο είναι πολύ θετικό στη χρήση του, με σίγουρο κούμπωμα- αν και παραμένει «αδιάφορο» όπως στο diesel.

    Παρασκευή 13 Μαΐου

    20160513_172207

    Το Vitaraμας κάνει”. Από την πρώτη στιγμή που το είδαμε. Έχει κάτι που το κάνει ιδιαίτερα εύκολο στα να το συμπαθήσει κανείς. Είναι ίσως η ισορροπία στους όγκους του αμαξώματος και οι -συνήθως πετυχημένοι- χρωματικοί συνδυασμοί που το συνοδεύουν. Σε τούτη εδώ την έκδοση με το ικανό όπως όλα δείχνουν 1.400άρι turbo σύνολο, το Vitara αναμφίβολα έχει όλα όσα χρειάζεται για να γράψει χρυσές σελίδες στο βιβλίο της ιστορίας της Suzuki. Της Suzuki για τον μικρόκοσμο της οποίας, πρώτο ρόλο τον τελευταίο καιρό έχει το νέο Balenoπου αποτελεί ακόμα ένα φρούτο για το οποίο θα δοκιμάσουμε πριν μιλήσουμε.

    20160513_172157

    Ολόλευκο και με την όμορφη μάσκα του πλαισιωμένη από τα φωτιστικά σώματα με την ιδιαίτερη αισθητική, το Vitara συνεχίζει να είναι εντυπωσιακό. Η λειτουργία του βενζινοκινητήρα του “πηγαίνει” πολύ, μια και όσο καλός και να είναι ο diesel, οι κραδασμοί και ο χαρακτηριστικός του ήχος, δημιουργούν λίγο πιο τραχύ συνολικό προφίλ στο μοντέλο της Suzuki. Θα ακολουθήσουν αρκετά χιλιόμετρα και σίγουρα οι αναφορές θα έχουν ενδιαφέρον, οπότε μείνετε συντονισμένοι. 

    Σχόλια

    Σχόλια