6H Silverstone QP: Η Audi έκανε την έκπληξη

H Audi πήρε την pole position για τις 6H του Silverstone κάνοντας το 1-2, με την Porsche να βλέπει το ρεκόρ της να σπάει και την Toyota να αντιμετωπίζει προβλήματα

H Audi πήρε την pole position για τις 6H του Silverstone κάνοντας το 1-2, με την Porsche να βλέπει το ρεκόρ της να σπάει και την Toyota να αντιμετωπίζει προβλήματα

Το χιόνι που δεν επέτρεψε το FP3 να πραγματοποιηθεί είχε φύγει, αλλά η πίστα ήταν αρκετά υγρή, με την θερμοκρασία ασφάλτου να είναι στους 5 βαθμούς.

Αυτό το εκμεταλλεύτηκε η Audi, όπου με συνδυασμένο χρόνο των Andre Lotterer και Marcel Fassler με το Audi #7 στο 1:53.204, πήρε την πρώτη της pole position μετά τις 6H του Fuji το 2013. Ο χρόνος αυτός ήταν κατά 0.290 ταχύτερος από τον χρόνο του #8 R18 των Loic Duval και Lucas di Grassi.

O ταχύτερος χρόνος στις κατατακτήριες των Audi έσπασε το ρεκόρ των 11 συνεχόμενων pole position που κρατούσε η Porsche.

H πρώτη Porsche βρίσκεται στην 3η θέση και αυτή ήταν το #1 των Mark Webber και Brendon Hartley, όπου σημείωσαν χρόνο στο 1:54.150,  χρόνος ο οποίος ήταν κατά 1 σχεδόν δευτερόλεπτο μακριά από αυτόν των Audi. H Porsche #2 συμπληρώνει την δεύτερη σειρά της εκκίνησης.

Τα δύο Toyota βρέθηκαν στις θέσεις 5 και 6, με τα δύο TS050 να αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον κινητήρα. Ως αποτέλεσμα, οι Ιάπωνες δεν μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν αντιπροσωπευτικούς χρόνους και να απειλήσουν τους αντιπάλους τους.

Για τις ιδιωτικές LMP1 ομάδες, η ByKolles με το #4 πήρε την pole position για πρώτη φορά απέναντι στην Rebellion Racing, ωστόσο στο #12 δεν συμπλήρωσαν δύο οδηγοί χρόνο, όπως προβλέπει ο κανονισμός, ενώ το #13 αντιμετώπισε προβλήματα και δεν συμπλήρωσε χρόνο.

Στην LMP2, η G-Drive Racing με το #26 Oreca 05 πήρε την pole position της χρονιάς, χάρη σε γύρο της τελευταίας στιγμής από τον Rene Rast όπου έβγαλε τον συνολικό χρόνο στο 2:08.479. Ο χρόνος του #26 ήταν κατά 0.059 πιο γρήγορος από αυτόν της ESM όπου με το #31 των Pipo Derani και Chris Cumming βρέθηκε στην 2η θέση. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε το #43 της RGR Morand.

Δράματα είχαμε στην GTE-Pro, με την Ferrari να παίρνει την pole position με τους Sam Bird και James Calado στη #51 488 GTE. Όμως, μπορούσε άνετα να έχει το 1-2, αλλά ένα πρόβλημα στον κινητήρα του #51 δεν επέτρεψε στην συμπλήρωση γύρου από δεύτερο οδηγό, ώστε να βγεί ένας μέσος όρος.

Στην 2η θέση βρέθηκε η #77 Porsche 911 RSR των Richard Lietz και Michael Christensen, ενώ από την 3η θα εκκινήσει το #66 Ford GT των Olivier Pla και Stefan Mucke, παρά την έξοδο του Γάλλου στον τελευταίο του γρήγορο γύρο.

Πολύ κακή εμφάνιση από την Aston Martin, καθώς παρά τις κακές συνθήκες, οι χρόνοι ήταν απογοητευτικοί.

Στην GTE-Am οι Klaus Bachler και Khaled Al Qubaisi στο #88 της Proton Competition με χρόνο 2:15.102, πήραν την pole position. Στην 2η θέση βρέθηκε η #77 Porsche της KCMG, ενώ στην 3η βρέθηκε η Labre Competition με την #50 Corvette.

Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 2 το μεσημέρι ώρα Ελλάδος την Κυριακή.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια