Χωρίς αλλαγές το BoP της GTE-Pro

Παρά ορισμένες αντιδράσεις μετά τον Πρόλογο, η FIA αποφάσισε να μην προβεί σε αλλαγές στην μεγάλη κατηγορία GTE

Οι ταχύτεροι γύροι στον Πρόλογο του WEC στο Paul Ricard, ήταν αρκετά πιο αργοί από τους περσινούς χρόνους, με έναν κατασκευαστή να φαίνεται να έχει εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την απόδοση των αυτοκινήτων.

Όλοι οι τέσσερις κατασκευαστές της GTE-Pro, θα αγωνιστούν στις 6H του Silverstone αυτό το σαββατοκύριακο, με τις προδιαγραφές που είχαν και στο Paul Ricard.

Στον Πρόλογο, ο Gianmaria Bruni κινήθηκε σε χρόνο 1:57.808, ο οποίος ήταν κατά 0.7 πιο αργός από τον χρόνο που σημειώθηκε το 2015 από μία Aston Martin της GTE-Am.

Επιπλέον, ο πιο γρήγορος γύρος αγωνιστικού της GTE-Am, ήταν κατά 0.5 πιο αργός από τον χρόνο του Bruni, παρά το γεγονός πως στην GTE-Pro έχουμε νέα αγωνιστικά με περισσότερη ιπποδύναμη.

Επιπλέον, το νέο Ford GT ήταν κατά 1.2 πιο αργό από τον χρόνο της νέας Ferrari 488 GTE. Όλα τα αγωνιστικά GΤE νέας γενιάς, αγωνίζονται με διαφορετικό BoP στο πρωτάθλημα της IMSA.

Η #97 Aston Martin Vantage GTE και η #77 Dempsey Proton Racing Porsche 911 RSR δεν σημείωσαν ανταγωνιστικούς χρόνους στον Πρόλογο, αφήνοντας ερωτιματικά για την καθαρή ταχύτητα των νέων GTE αυτοκινήτων.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια