Στην Ελλάδα από 53.600€ η νέα Mercedes E-Class

    Η επανάσταση στις μετακινήσεις ξεκινά με τη Mercedes E-Class 10ης γενιάς, που διαθέτει τεχνολογία αιχμής αυτόνομης οδήγησης.


    Σταθμό στην ιστορία της δημοφιλούς μεγάλης λιμουζίνας της Mercedes, της E-Class, αποτελεί η νέα, 10η γενιά της. Νέα σχεδίαση, νέοι κινητήρες, ένα πρωτοποριακό εσωτερικό και –το κυριότερο- πρωτοποριακά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, την καθιστούν το ευφυέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία της. Η νέα E-Class είναι το πρώτο μοντέλο μαζική παραγωγής το οποίο –υπό συνθήκες- μπορεί να κινηθεί εντελώς αυτόνομα, φέρνοντας το μέλλον των μετακινήσεων στο παρόν.

    The new E-Class Press Test Drive, Lisbon 2016

    Εξωτερικά, η Ε-Class έχει αλλάξει ριζικά, καθώς πλέον ασπάζεται τις αναλογίες και τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της C-Class. Αισθητικά οι ακμές και οι γωνίες του προηγούμενου μοντέλου έχουν εξαφανιστεί, υιοθετώντας κουπέ αναλογίες που κρύβουν τον όγκο του αμαξώματος και τονίζουν την αεροδυναμική του σχεδίαση. Η τελευταία είναι κορυφαία, με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,23, τον καλύτερο σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Το μήκος  έχει μεγαλώσει κατά 43 χιλιοστά, φτάνοντας στα 4.923, ενώ σημαντικά αυξημένο είναι και το μεταξόνιο, κατά 65 χιλιοστά (2.393).

    The new E-Class Press Test Drive, Lisbon 2016

    Στο εσωτερικό, την επικοινωνία του αυτοκινήτου με τον οδηγό αναλαμβάνουν πλέον δύο οθόνες 12,3 ιντσών. Αυτή που βρίσκεται αριστερά προβάλλει όλα τα πάλαι ποτέ όργανα, ενώ η κεντρική αποτελεί το κέντρο ελέγχου και λειτουργιών του αυτοκινήτου. Εκτός από το γνωστό touch pad του συστήματος Command, το νέο σύστημα infotainment δέχεται επίσης φωνητικές εντολές, ενώ στο τιμόνι έχου τοποθετηθεί «διακόπτες» αφής που επιτρέπουν την επιλογή διαφόρων λειτουργιών με την κίνηση και μόνο των δαχτύλων, ακριβώς όπως και στην επιφάνεια ενός smartphone ή tablet.

    The new E-Class Press Test Drive, Lisbon 2016

    Στα μηχανικά μέρη τα νέα είνμαι εξίσου σημαντικά. Στην E-Class μπορεί να επιλέξει κανείς τη συμβατική ανάρτηση Agility Control που περιλαμβάνει γόνατα εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με ελατήρια και αμορτισέρ. Προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα επιλογής της ανάρτησης Dynamic Body Control, η οποία διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ μια μοναδική σε αυτή την κατηγορία αερανάρτηση πέντε θαλάμων με την ονομασία Air Body Control είναι επίσης διαθέσιμη προαιρετικά.

    The new E-Class Press Test Drive, Lisbon 2016

    Στο μέτωπο των κινητήρων, εντελώς νέο και ιδιαίτερα σημαντικό είναι το σύνολο diesel των δύο λίτρων, ενώ καινούριο είναι και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων που τοποθετείται σε όλες τις εκδόσεις. Στο λανσάρισμα, αρχικά θα διατίθενται κινητήρες βενζίνης και diesel δίλιτροι, ο πρώτος 1.991 κ.εκ. με ισχύ 184 ίππων και ο δεύτερος, εντελώς νέος, 1.950 κ.εκ. με 195 ίππους. Η μέση κατανάλωση που επιτυγχάνει είναι 3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει CO2 μόλις 102 γρ./χλμ.

    Mercedes-Benz Fahrvorstellung E-Class Lisboa 2016

    Η πιο ισχυρή Ε350 d θα λανσαριστεί στην αγορά το καλοκαίρι και θα διαθέτει ένα εξακύλινδρο σύνολο diesel με τεχνολογία καυσαερίων SCR,  ισχύ 258 ίππων και μέγιστη ροπή 620 Nm.

    Σημαντική είναι και η υβριδική E350e με δυνατότητα φόρτισης, καθώς ο κινητήρας βενζίνης είναι 1991 κ.εκ. Η συνολική ισχύς μαζί με τον ηλεκτρικό κινητήρα φτάνει στους 286 ίππους, με μέση κατανάλωση μόλις 2,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή CΟ2 μόλις 49 γρ./χλμ. Με πλήρως φορτισμένη τη συστοιχία των μπαταριών της, η έκδοση αυτή μπορεί να κινηθεί για 30 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

    The new E-Class Press Test Drive, Lisbon 2016

    Ο εξοπλισμός ασφάλειας, παθητικής και ενεργητικής του μοντέλου είναι πραγματικά εντυπωσιακός. Ξεχωρίζει φυσικά το Drive Pilot, που επιτρέπει την παρακολούθηση της κυκλοφορίας και την αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας του αυτοκινήτου σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, μέσω του συστήματος αυτού η νέα E-Class διατηρεί τη λωρίδα κίνησης ή μπορεί και να εκτελεί αυτόματα προσπέραση και επαναφορά στο ρεύμα της. Ένα ακόμα ιδιαίτερα προηγμένο σύστημα αφορά αυτό της αυτόματης πέδησης, που δεν λαμβάνει υπόψη του μόνο τα εμπρός κινούμενα οχήματα αλλά και αυτά που κινούνται πλευρικά ή έρχονται από διασταύρωση. Τέλος, μια εφαρμογή μέσω κινητού τηλεφώνου και το σύστημα remote parking pilot επιτρέπει στον οδηγό να κατευθύνει εξ αποστάσεως τη στάθμευση ή την έξοδο του οχήματος από χώρο στάθμευσης.

    The_new_E-Class, Press_Testdrive,Lisbon 2016

    Οι εκδόσεις της νέας E-Class που θα είναι διαθέσιμες στη χώρα μας μέσα στο 2016 είναι:

    Μοντέλο Κυβισμός Ισχύς Ροπή 0-100  l/100 km CO2g/km
    E 200 1991 184 hp 300 Nm 7.7  6,3 – 5.9 142-132
    E 220 d  1950 195 hp 400 Nm 7.3 4,3- 3.9 112-102
    E 350 d 2987 258 hp 620 Nm 5.9 5.5-5.1 144 – 133
    Ε 350 e 1991 286 hp  550 Nm  6.2 2.1 49

    The new E-Class Press Test Drive, Lisbon 2016

    Οι τιμές των άμεσα διαθέσιμων εκδόσεων της νέα E-Class που μας γνωστοποιήθηκαν έχουν ως εξής και αφορούν τις βασικές εκδόσεις:

    ·         Ε200                                                  €53.600

    ·         Ε220 d                                               €55.950

    ·         E350 d                                               €71.950

    Σχόλια

    Σχόλια