Live Test: Mercedes GLC 250 4Matic

    Η GLC είναι κοντά μας για να κάνει τις διαδρομές μας πολυτελείς και άνετες. Τα υπόλοιπα μένει να τα ανακαλύψουμε.

    Η Mercedes GLC250 4Matic με τους 210 ίππους της, είναι στο Live Test του Motornews για να μας δώσει μια εικόνα από το “επάνω ράφι” των μεσαίων SUV. Η διαδικασία με το ημερολόγιο καταστρώματος θα τηρηθεί και στο τέλος θα “πάμε ταμείο”, για να δούμε τι ψάρια πιάνει ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει τα χαρίσματα ενός status symbol, με αυτά ενός πλήρους οικογενειακού.

    Τετάρτη 6 Απριλίου

    Διαπιστώνει κανείς πως είναι λίγο πρόκληση να κυκλοφορείς με το ικανότατο SUV και με δυσκολία το αφήνεις από τα μάτια σου ακόμα και όταν πρέπει να το παρκάρεις κάπου. Βλέπετε, η ευθύνη του “ξένου” είναι πάντα μεγαλύτερη από αυτή του να είναι κάτι δικό σου. Έτσι μας έμαθαν από παιδιά, έτσι μαθαίνουμε και εμείς τα παιδιά μας. Δεν είναι όμως το άγχος της μετακίνησης με το πολυτελές SUV μεγαλύτερο από την εμπειρία που σίγουρα είναι ιδιαίτερη. Για την ευκολία της ηλεκτρικής πόρτας, σας είπαμε από την πρώτη μας ημέρα με τη GLC αλλά νιώθουμε την ανάγκη να την επαναλάβουμε καθώς ταιριάζει πολύ με το γενικότερο ύφος του μοντέλου που κάνει τον οδηγό του να αισθάνεται πραγματικά πολύ όμορφα- ακόμα και όταν πλησιάζει φορτωμένος με πράγματα και πρέπει να ανοίξει και το πορτ μπαγκάζ… Είναι σε απόλυτη αρμονία με την αίσθηση που του δίνει το 8άρι αυτόματο, χάρη στο οποίο η κίνηση της GLC στον ανοιχτό και όχι μόνο δρόμο, είναι απολαυστική. Ενδεχομένως να μπορούσε να είναι και λίγο πιο οικονομική αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που θα μας απασχολήσει “κάνοντας ταμείο”.

    20160331_152852

    Τρίτη 5 Απριλίου

    20160401_124121

    Είναι όμως προνόμιο το να κινείσαι στους δρόμους με αυτό το δείγμα του πως αντιλαμβάνεται η Mercedes την άνεση για τους επιβάτες. Η GLC με την αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης, δεν προβληματίζει τους επιβάτες της, ακόμα και όταν περνάει από δρόμο όπου έχουν σκάσει νάρκες. Είναι χαρακτηριστικό το ότι σε στιγμή απροσεξίας στη διαδικασία του παρκαρίσματος, είχαμε τη “χαρά” να πέσουμε σε ένα φαράγγι από αυτά που διαθέτουν οι ελληνικοί δρόμοι -και δη, αυτοί της πρωτεύουσας (!). Πήραμε μια τρομάρα για την κατάσταση της ζάντας που είχε τη ευκαιρία να κάνει τη σχετική “βυθομέτρηση” και φυσικά, ταρακουνηθήκαμε μέσα στην καμπίνα αλλά το “πράγμα” φάνηκε πως αντιπαρήλθε την πρόκληση και βγήκε παλικάρι από αυτή. Η διαδρομή της ανάρτησης χωρίζεται νοητά σε δύο στάδια σκληρότητας. Στην αρχή δείχνει πολύ ενδοτική και πως οριακά στέκεται απέναντι στην πλεύση και την ταλάντωση του αμαξώματος. Στη συνέχεια όμως, δείχνει να “σκληραίνει” τη στάση της απέναντι στις αυξημένες ανάγκες που δημιουργεί και το βάρος του αυτοκινήτου που ξεπερνά τα 1.800 κιλά (με τον οδηγό). Αγγίζει το άριστα σε ότι έχει να κάνει με τη συμπεριφορά της, έχοντας και όλο αυτό το βαρύ background της εξέλιξης σε παραπάνω από 100 χρόνια ιστορίας

    20160331_182413

    Δευτέρα 4 Απριλίου

    20160404_101026

    Το διήμερο που πέρασε, με τη Merc είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε κάποια όχι και τόσο κολακευτικά δεδομένα. Με πρώτο απ’ όλα, την κατανάλωση. Παρά το εντυπωσιακό και σχετικά ευανάγνωστο γράφημα στο μέσο του πίνακα των οργάνων, παρά και τη σχετική προσπάθεια, το νούμερο που φαίνεται ως μέση κατανάλωση μέχρι στιγμής, είναι 10,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης. Δεν είναι πολλά αν αναλογιστεί κανείς τη χωρητικότητα και την απόδοση του κινητήρα (δίλιτρος με 210 ίππους), μια και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο 1.735 κιλών με τετρακίνηση. Εδώ που έχουμε φτάσει όμως, αυτό που μετράει είναι το τι ζητάει σε καθημερινή βάση το αυτοκίνητο και σε αυτόν τον τομέα, η GLC 250 εμφανίζεται αρκετά λαίμαργη. Απολαμβάνεις την ησυχία της καμπίνας και το πολιτισμένο περιβάλλον αλλά και πάλι, δε μπορείς να μην δεις (ή να κάνεις πως δε βλέπεις) το πόσο δύσχρηστο είναι το σύστημα ψυχαγωγίας και διασύνδεσης, με τα κουμπιά, τους ροοστάτες και την επιφάνεια αφής (…) κάτω από το δεξί σου χέρι- το οποίο εν προκειμένω είναι απαλλαγμένο από την υποχρέωση αλλαγής των ταχυτήτων.

    20160331_155134

    Παρασκευή 1 Απριλίου

    20160401_132954

    Με τη Mercedes σήμερα βρεθήκαμε στη Χαλκίδα. Κάτσαμε ακίνητοι για περισσότερες από 6 ώρες για να εντοπίσουμε την κίνηση του νερού και τα καταφέραμε! Η αλήθεια είναι πως τα ρεύματα του Ευρίπου, είναι ένα εντυπωσιακό φαινόμενο και θα μπορούσαμε να σας μιλήσουμε μόνο γι αυτό και με πολλές λεπτομέρειες. Το σηκώνει άλλωστε και η μέρα. Που λέτε λοιπόν, καθώς η άμπωτη διαδέχεται την πλημμυρίδα, η κίνηση των υδάτινων όγκων είναι εντυπωσιακή- με ούζο δε, και μεζέδες, μπορείς να την παρατηρείς για ώρες… Δε βρεθήκαμε όμως εκεί για αυτό. Βρεθήκαμε με την GLC 250 4Matic για να πάρουμε μια γεύση από την έφεσή της στην κάλυψη αποστάσεων,προσφέροντας άνεση στους επιβάτες της. Μια άνεση, που απογειώνεται με λεπτομέρειες όπως είναι η ηλεκτρική πίσω πόρτα που διευκολύνει την πρόσβαση στο μεγάλο χώρο αποσκευών, ακόμα και όταν στα χέρια έχεις πράγματα, μια και η λειτουργία της γίνεται και από απόσταση με το κλειδί- τηλεκοντρόλ. 

    20160401_124145

    Πέμπτη 31 Μαρτίου

    20160331_160159

    Ανοίγεις την πόρτα και εισπράττεις ένα γνώριμο συναίσθημα. Το φιλόξενο σαλόνι και τα κορυφαία υλικά της καμπίνας, σε καλοσορίζουν. Κάτι που δε μπορεί να ισχυριστεί κανείς και για την κεντρική κονσόλα, που μάλλον δεν χάρηκε που γνωρίστηκε με το δεξί πόδι. Είναι σαν να έρχεται αρκετά μέσα στην ωφέλιμη περιοχή του δεξιού ποδιού λόγω, προφανώς, του όγκου της. Λεπτομέρεια μεν, που γίνεται αντιληπτή (και ενοχλητική) με το καλημέρα. Από εκεί και πέρα, το 8άρι αυτόματο και ο διλιτρος turbo κινητήρας με τους 210 ίππους, αναλαμβάνουν να σε κάνουν να ξεχάσεις τη λεπτομέρεια που λέγαμε. Η κύλιση είναι για βραβείο και το πάτημα αρχοντικό, έτσι όπως ταιριάζει στο ύφος του μοντέλου. Με το λευκό αμάξωμα, φαίνεται ακόμα μεγαλύτερο από ότι είναι. 

    20160331_152120

    Σχόλια

    Σχόλια