Νέα και σημειώσεις από το Paul Ricard (Μέρος 3ο)

Η δράση άρχισε την Πέμπτη και ολοκληρώθηκε το Σάββατο στην Γαλλική πίστα, με τις φήμες, τις ειδήσεις και όλα τα εξω-αγωνιστικά μαζί με το παρασκήνιο να μην λείπουν.

Η δράση άρχισε την Πέμπτη και ολοκληρώθηκε το Σάββατο στην Γαλλική πίστα, με τις φήμες, τις ειδήσεις και όλα τα εξω-αγωνιστικά μαζί με το παρασκήνιο να μην λείπουν.

  • Ο επικεφαλής της Ford Chip Ganassi Racing, George Howard-Chappell, άσκησε κριτική στην FIA, καθώς το Ford GT θα είναι κατά 10 κιλά βαρύτερο από τις προδιαγραφές που ισχύουν στο πρωτάθλημα της IMSA.
  • Σύμφωνα με φήμες από τα paddock, η Toyota είναι η μόνη ομάδα που ανέκτησε ένα μεγάλο μέρος σε απόδοση από την κατά 7.5% μείωση στην ροή καυσίμου που ισχύει από φέτος στην LMP1. Επιπλέον, η Audi φαίνεται να έχει ανακτήσει επίσης ένα καλό ποσοστό, με την Porsche να είναι η τελευταία σε αυτόν τον τομέα.
  • Ο αγωνιστικός διευθυντής της ACO, Vincent Beaumesnil, δήλωσε πως οι νέοι κανονισμοί της LMP2 για το 2017 έχουν οριστικοποιηθεί και θα παρουσιαστούν στο ΠΣΜΑ τον Ιούνιο.
  • Η ByKolles θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα με μία εξέλιξη του περσινού LMP1. Το νέο αγωνιστικό θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη χρονιά.
  • Οι ομάδες της LMP2, δοκίμασαν ένα νέο πίσω ελαστικό της Dunlop, το οποίο θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια σε πολλαπλά stint μέσα στον αγώνα. Όλες οι ομάδες της LMP2 χρησιμοποιούν ελαστικά της Dunlop στο WEC.
  • O πρόεδρος της Onroak Automotive, Philippe Dumas, δήλωσε πως 17 Ligier JS P2 έχουν κατασκευαστεί, ενώ συνολικά 40 Ligier JS P3 έχουν πουληθεί.
  • Με τον Kamui Kobayasi να είναι πλέον επίσημος οδηγός, η Toyota έχει μείνει χωρίς δοκιμαστή και αναπληρωματικό οδηγό. Όμως αυτός ο ρόλος φαίνεται να έχει βρει διάδοχο, καθώς ο Ιάπωνας Ryo Harikawa θα δοκιμάσει το LMP1 της ομάδας μέσα στην χρονιά. Ο 22χρονος θα αγωνιστεί στο ELMS με την Thiriet by TDS Racing και φαντάζει ως ένας εκ των τριών οδηγών του τρίτου LMP1 της Ιαπωνικής εταιρίας στο Le Mans το 2017.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια