Νέα και σημειώσεις από το Paul Ricard(Μέρος 1ο)

Η δράση άρχισε την Πέμπτη και ολοκληρώθηκε το Σάββατο στην Γαλλική πίστα, με τις φήμες, τις ειδήσεις και όλα τα εξωαγωνιστικά μαζί με το παρασκήνιο να μην λείπουν.

Η δράση άρχισε την Πέμπτη και ολοκληρώθηκε το Σάββατο στην Γαλλική πίστα, με τις φήμες, τις ειδήσεις και όλα τα εξωαγωνιστικά μαζί με το παρασκήνιο να μην λείπουν.

  • Οι ομάδες του WEC που βρέθηκαν στο Paul Ricard 29 αυτοκίνητα θα πάρουν μέρος συνολικά, με μερικές από τις ομάδες να έχουν μόλις ένα αγωνιστικό, αντί για δύο που θα χρησιμοποιήσουν στο πρωτάθλημα.
  • Δύο από αυτές τις ομάδες είναι η Toyota και η Audi, με τον Pascal Vasselon (Toyota), να μην βρίσκει πολλά συν από το τεστ: «Το τεστ, δίνει περιορισμένες δυνατότητες. Είναι υποχρεωτικό για πολλούς λόγους όμως, όπως να τσεκάρουμε και να υλοποιήσουμε τα συστήματα της FIA. Υπάρξουν αρκετές κόκκινες σημαίες και αυτοκίνητα στην πίστα. Δεν είναι ιδανικό για δοκιμές αντοχής. Έτσι προτιμήσαμε να έχουμε μόλις ένα αυτοκίνητο».
  • Η Toyota δοκίμασε δύο πακέτα υψηλής κάθετης δύναμης μέσα στο διήμερο, αλλά και ένα πολύ χαμηλής που θα το έχει στη διάθεσή της στο Le Mans. Οι νέοι κανονισμοί επιτρέπουν μέχρι τρία διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα μέσα στη χρονιά, με σκοπό την μείωση του κόστους.
  • Την Πέμπτη η Toyota παρουσίασε το νέο της αγωνιστικό, με τις Porsche και Signatech Alpine να μας δείχνουν τους νέους τους χρωματισμούς για τη φετινή σεζόν.
  • Τέσσερις από τους έξι οδηγούς της ESM βρέθηκαν στο Paul Ricard, με τους Scott Sharp και Chris Cumming να απουσιζουν. Η ομάδα παρέμεινε στο σιρκουί και την Δευτέρα, όπου θα πραγματοποιήσει ένα ανεπίσημο τεστ με τον Cumming.
  • Άλλες ομαδες, συμπεριλαμβανομένου της Ford και της Proton Competition θα κάνουν δοκιμές στο Paul Ricard, με το Ford GT να πραγματοποιεί το πρώτο τεστ αντοχής διάρκειας 30 ωρών σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Επιπλέον, ο επικεφαλής του προγράμματος Ford GT, Dave Pericak, θα βρεθεί στο τεστ μέσα στην εβδομάδα, για να παρακολουθήσει από κοντά την προσπάθεια της ομάδας.
  • Ο αγωνιστικός διευθυντής της Manor στο WEC, Greame Lowdon, αποκάλυψε, πως η ομάδα του ψάχνει ακόμη για τρίτο οδηγό που θα πλαισιώσει τους Richard Bradley και Matthew Rao, στο δεύτερο αγωνιστικό της ομάδας. Όμως, η δεύτερη συμμετοχή της ομάδας, θα αγωνιστεί στους 8 από τους 9 αγώνες του WEC, μιας και η ομάδα ανακοίνωσε την δεύτερη συμμετοχή μετά την ανακοίνωση αυτών του Le Mans.
  • To Oreca 05 της Manor, πραγματοποίησε το shakedown την Πέμπτη, με τον Richard Bradley στο τιμόνι του LMP2 αγωνιστικού.
  • Ο David Markozov θα είναι ο τρίτος οδηγός της SMP Racing στο #27 BR01, μαζί με τους Nic Minassian και Maurizio Mediani.
  • Η Greaves Motorsport, μπορεί να αγωνιστεί στις 6H του Μεξικό, με το Gibson 015S, με τρεις Μεξικανούς όοδηγούς, όπως αποκάλυψε ο Tim Greaves.
  • Ο Πρόλογος του Paul Ricard, ήταν η πρώτη επίσημη διοργάνωση της Toyota με το όνομα Toyota Gazoo Racing.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια