Πρόλογος WEC: Στην κορυφή με άνεση η Porsche

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής ξεκίνησε στο Paul Ricard με δύο ημέρες δοκιμών, όμως τα αποτελέσματα μπορεί να μην σημαίνουν και τίποτα

Η Porsche κυριάρχησε στις δύο ημέρες δοκιμών στο Paul Ricard κάνοντας το 1-2, με την #1 919 Hybrid των Brendon Hartley, Timo Bernhard και Mark Webber, να ολοκληρώνει στην πρώτη θέση.

Ο Hartley, ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του διημέρου στην τελευταία περίοδο δοκιμών του Σαββάτου, με χρόνο 1:37.445. Ο χρόνος αυτός, ήταν κατά 0.045 ταχύτερος από τον χρόνο που σημείωσε ο Neel Jani την Παρασκευή, στο άλλο αγωνιστικό της Porsche. Συνολικά, οι πρωταθλητές κάλυψαν πάνω από 2000 χιλιόμετρα.

Στην 3η θέση πίσω από τις δύο Porsche βρέθηκε το Toyota TS050, με τον Stephane Sarrazin να σημειώνει χρόνο στο 1:38.273. Ο χρόνος σημειώθηκε στις πρωινές δοκιμές του Σαββάτου, δείχνοντας πως η Toyota επέστρεψε δυναμικά και θα παλέψει με τις Porsche και Audi φέτος. Τα προβλήματα αξιοπιστίας δεν έλλειψαν όμως, με τον Kamui Kobayasi να σταματάει το αγωνιστικό στην πίστα το Σάββατο το πρωί, για προληπτικούς λόγους.

Στην 4η θέση βρέθηκε η Audi με το νέο R18, με τους Γερμανούς να αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας, συμπεριλαμβανομένου και της αλλαγής σασί για το Σάββατο. Για την ιστορία, ο Benoit Treluyer σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο για την Audi, σε χρόνο 1:38.827, 1.4 πίσω από την Porsche. Οι Γερμανοί, δύο φορές πρωταθλητές του WEC, παραμένουν στο Paul Ricard για επιπλέον δοκιμές.

Η Signatech Alpine ήταν η ομάδα που έδωσε τον ρυθμό στην LMP2, με το Alpine A460(Oreca 05), με τον Nicolas Lapierre να σημειώνει το 1:46.974. Ο χρόνος αυτός ήταν ταχύτερος κατά 0.02 από τον χρόνο του Jony Kane, με το #42 της Strakka Racing που ολοκλήρωσε στην 2η θέση στο τεστ.

Μπορεί τα δύο Ford GT να βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις το Σάββατο, οι δύο Ferrari 488 GTE που ολοκλήρωσαν τις δοκιμές στο 1-2. Ο Gianmaria Bruni ήταν ο οδηγός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:57.808 την πρώτη ημέρα των δοκιμών, ολοκληρώνοντας ένα ιδανικό ντεμπούτο για το αγωνιστικό σε Ευρωπαϊκό έδαφος.

Στην GTE-Am, η #50 Corvette της Labre Competition βρέθηκε στην 1η θέση, με τον Paulo Ruberti να σημειώνει χρόνο στο 1:58.268, επίσης στην πρώτη περίοδο της Παρασκευής. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός, πως ο χρόνος της Corvette της GTE-Am, ήταν ταχύτερος από των δύο Ford GT που βρέθηκαν στις θέσεις 3-4 στην GTE-Pro.

Αποτελέσματα

Συνολικά αποτελέσματα

Σχόλια

Σχόλια