Live Test: Mitsubishi ASX 1.6 d 4WD

    Το ASX είναι και πάλι κοντά μας για αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα και επικαιροποίηση της κρίσης μας.

     

    Το Mitsubishi ASX 1.6 d 4WDείναι και πάλι κοντά μας, στο live test του Motornews, με στόχο να δούμε εκ νέου πού βρίσκεται απέναντι στον υπαρκτό ανταγωνισμό. Ένα εκ των αγαπημένων μας μοντέλων γενικότερα και SUV ειδικότερα, θα μας υποστεί για αρκετά χιλιόμετρα και πάλι.

    Τετάρτη 30 Μαρτίου

    20160330_094149

    Ημέρα επιστροφής στη βάση για το Mitsubishi ASX, με το οποίο “γράψαμε” 1.052 χιλιόμετρα σε πολλά και διαφορετικά εδάφη και επιφάνειες. Το επιμύθιο; είναι μια εξαιρετική περίπτωση αυτοκινήτου με το ύφος των σύγχρονων διεκπεραιωτών, που έχει όμως και βάθος. Όποιος μείνει στην εμφάνιση, θα χάσει την ουσία. Προφανώς και το απρόσωπο παρουσιαστικό του, μέσα και έξω, δεν είναι θέλγητρο. Όταν όμως ζήσεις για λίγο μαζί του, ξέρεις πως το ASX παίρνει άριστα εκεί που έχει περισσότερο σημασία για έναν οικογενειάρχη. Ακόμα και με την κατανάλωση στο 7,0 (λίτρα/ 100 χλμ.), το SUV της Mitsubishi το αφήνουμε με κρύα καρδιά, γιατί ήταν ένα για όλα. Και αναψυχή για τον οδηγό, αφού ανταποκρίνεται θαυμάσια στις οδηγικές ανησυχίες αλλά και ασφαλές περιβάλλον για την οικογένεια, που θα ταξιδέψει αρκετά ξεκούραστα στην καμπίνα με τα άνετα καθίσματα. Περισσότερα όμως, μαζί με πολύ όμορφες εικόνες από Ήπειρο, θα σας πούμε σε λίγες μέρες.

    20160330_125023

    Τρίτη 29 Μαρτίου

    20160325_113113

    20160329_093921

    Η επιστροφή στις αστικές μετακινήσεις, συνοδεύτηκε και από την εύλογη και αναμενόμενη αύξηση της κατανάλωσης. Το 6,6 λίτρα/ 100 χλμ. έχει στρογγυλοκάτσει στο trip computer– το οποίο είναι ιδιαίτερα ακριβές και πρέπει εδώ να σημειώσουμε πως είναι και από τα λίγα στοιχεία εξοπλισμού που σε φέρνουν “κοντά στην εποχή”. Ούτε η οθόνη που συνοδεύει το σύστημα ψυχαγωγίας (για το οποίο μάλλον νεοτερισμός είναι το ότι υποστηρίζει USB), ούτε ακόμα- ακόμα και το cruise control ακολουθούν τα trends της εποχής. Είναι πιο κοντά στην προηγούμενη, αναλογική εποχή, ενώ όλα έχουν περάσει “απέναντι” και έχουν γίνει ψηφιακά. Είχαμε πάρα πολύ καιρό να δούμε cruise control που δεν του ορίζεις την τιμή της ταχύτητας με συγκεκριμένο νούμερο αλλά τη ρυθμίζεις στην πορεία και μόνο με την ένδειξη του κοντέρ και φυσικά στο περίπου. Είναι και αυτό στα δεδομένα που το “κρατάνε πίσω” το ASX, που κατά τα άλλα αποδείχτηκε μετά από μαζεμένα χίλια και κάτι χιλιόμετρα, απόλυτα μάχιμο και ιδιαίτερα ευχάριστο στη συμβίωση. Ίσως έπαιξε και το ρόλο του το γεγονός πως ανταποκρίθηκε θαυμάσια (όπως δηλαδή αναμενόταν) στις off road αναζητήσεις του τριημέρου που μας πέρασε, κατά τη διάρκεια του οποίου βρέθηκε αρκετά κοντά στη φύση και για αρκετό χρονικό διάστημα.

    20160325_113335 20160325_113327

    Δευτέρα 28 Μαρτίου

    20160324_231031

    Με την ευκαιρία του τριημέρου, φορτώσαμε παιδιά και (λίγες) αποσκευές και την κάναμε για Ήπειρο. Εκμεταλλευόμενοι την ταξιδιωτική δεινότητα του ASX, νιώσαμε ασφαλείς ακόμα και στη θλιβερή Κορίνθου- Πατρών, σε αυτό το αίσχος που επιμένουμε και αποκαλούμε δρόμο, όπου οι αντοχές και η υπομονή μας δοκιμάστηκαν άγρια. Γι’ αυτό και το ταξίδι “κόπηκε στα δύο” και εμείς διανυκτερεύσαμε στο υπέροχο Μεσολόγγι. Υποτίθεται πως θα παραδοθεί ο έτοιμος δρόμος, αυτός που θα μπορούμε να αποκαλούμε Εθνική Οδό, τον επόμενο Μάρτιο, οπότε και εμείς έχουμε ήδη αρχίσει να μετράμε αντίστροφα. Το μόνο καλό που μας έκανε το ελεεινό αυτό κομμάτι του δρόμου, ήταν ότι κράτησε την κατανάλωση σε πολύ χαμηλά επίπεδα, επηρεάζοντας φυσικά και το μέσο όρο. Αφού η ταχύτητα κίνησης στο μεγαλύτερο κομμάτι της εν λόγω διαδρομής, ήταν κάτω από 60 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση που έγραφε το Mitsubishi ASX ήταν μονίμως στα χαμηλά 5άρια. Για να μείνουμε λίγο ακόμα στα του δρόμου, είναι τεράστια η διαφορά (και στην ψυχολογία των ταξιδιωτών και παντού) που εισπράττεις όταν περνάς το κομμάτι της Ιονίας Οδού που έχει παραδοθεί και είναι ακόμα και χωρίς διόδια, καθώς ξαφνικά από Αφρικανός αισθάνεσαι Ευρωπαίος- τρομάρα σου.

    20160327_115525

    Πέμπτη 24 Μαρτίου

    Παραμονή της Εθνικής μας Εορτής και λόγω των συγκυριών (απεργία μετρό και κακές καιρικές συνθήκες), αντιμετωπίσαμε από το πρωί με το ASX τη φραγή των οδικής αορτής στην πρωτεύουσα. Είναι χαρακτηριστικό το Καλλιθέα- Κολωνάκι- Καλλιθέα, σε 1:50′, στις 09:00. Και είχε και συνέχεια, μια και κάποιες ανελαστικές υποχρεώσεις μας έφεραν αντιμέτωπους με την (αφόρητη) κίνηση για πέντε (5) ολόκληρες ώρες από το πρωί και μέχρι το απόγευμα. Πέντε ώρες σχεδόν χαμένες. Πέντε ώρες μέσα στο ASX. Μόνο και μόνο για να γιγαντωθεί στα μάτια μας η απουσία ενός σύγχρονου συστήματος ψυχαγωγίας και διασύνδεσης, που “κρατάει” αρκετά πίσω (σε σχέση με τον ανταγωνισμό και όχι μόνο) το κατά τα άλλα ιδιαίτερα ικανό μοντέλο της Mitsubishi. Κρίσεις για τη διαχείριση του καυσίμου από τον κινητήρα, εννοείται πως δεν θα έχουμε σήμερα μια και οι συνθήκες δεν προσφέρονταν για να δούμε έστω και τα βασικά. Το μόνο για το οποίο μπορούμε να σας πούμε, είναι πως τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και παρά τη μέτρια εμφάνισή τους, κάνουν πολύ καλή δουλειά στη στήριξη των σωμάτων, ενώ είναι και απολαυστικά σε μέγεθος. 

    IMG_3642

    Σχόλια

    Σχόλια