Η Audi παρουσίασε τις τεχνικές λεπτομέρειες του R18

Η Γερμανική εταιρία παρουσίασε το αγωνιστικό της για το WEC μαζί με τον νέο χρωματισμό που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στον Πρόλογο αυτή την εβδομάδα

H Audi παρουσίασε το αγωνιστικό της για το WEC μαζί με τον νέο χρωματισμό που θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στον Πρόλογο αυτή την εβδομάδα

Η νέα γενιά R18, διατηρεί τον ίδιο V6 κινητήρα 4.0 λίτρων και το 2016, αλλά η Audi προχώρησε σε υβριδικό σύστημα μπαταριών. Ως αποτέλεσμα, το LMP1 γίνεται το πιο αποδωτικό αυτοκίνητο της Γερμανικής εταιρίας και παράγει πάνω από 1000 άλογα συνολικά.

Το υβριδικό σύστημα είναι πλέον στην κλάση των 6MJ ανά γύρο, πράγμα που αναλογεί σε 50% περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια σε σχέση με τον προκάτοχό του. Αυτό σημαίνει πως το νέο R18 θα έχει 10% λιγότερη κατανάλωση σε σχέση με πέρυσι, με τους περιορισμούς στην απόδοση που θα ισχύσουν στο Le Mans, θα κάνουν το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο.

Το R18 παρουσιάζει μία εντελώς καινούρια προσέγγιση στην αεροδυναμική, με πολλές αλλαγές να παρατηρούνται στο εμπρός μέρος, ενώ η Audi έχει αυξήσει το μήκος του αγωνιστικού στα 4.650 χιλιοστά. Επιπλέον, το LMP1 έχει ένα ολοκαίνουριο monocoque, πράγμα που οδήγησε τους ανθρώπους της ομάδας να σχεδιάσουν νέα ανάρτηση. Τέλος οι θόλοι των τροχών έχουν μεγαλώσει κατά 45%.

Η Audi έχει πραγματοποιήσει εκτενείς δοκιμές κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ενώ πραγματοποίησε τεστ αντοχής στο Sebring και στην Ευρώπη.

Το lineup της ομάδας παραμένει το ίδιο με τους Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler στο ένα αγωνιστικό, με τους Loic Duval, Lucas Di Grassi και Oliver Jarvis στο δεύτερο.

H Audi θα αγωνιστεί με 2 LMP1 στο Le Mans, όπως θα κάνει και η Porsche.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια