Live Test: Kawasaki J300 ABS

    Η Kawasaki J300 επανέρχεται στο Live Test του Motornews για ένα... crash test ποιότητας

    Η Kawasaki J300 επανέρχεται στο Live Test του Motornews για ένα… crash test ποιότητας. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τετάρτη 16 Μαρτίου

    Πριν από έναν χρόνο είχαμε στη διάθεσή μας το J300 και μας είχε πείσει πως ήταν εξαιρετικό, με έναν πολύ δυναμικό κινητήρα, σωστή ισορροπία στην οδική συμπεριφορά και σχεδιαστική υπεροχή. Έναν χρόνο αργότερα το scooter της Kawasaki επιβεβαιώνει τις αρχικές εντυπώσεις διατηρώντας ανέπαφα τα δυνατά του σημεία. Εκείνο που έρχεται να προστεθεί είναι η ποιότητα που διαθέτει και η αντοχή σε σκληρή χρήση τα οποία ξετυλίχτηκαν μπροστά μας τις προηγούμενες ημέρες.

    2016-03-15 16.36.58 (Medium)

    Εκείνο που παραμένει αγκάθι στο J300 είναι η τιμή του η οποία είναι στα 5.395€ με το ABS. Το Kawasaki παραμένει ένα ακριβό scooter, ωστόσο το τίμημα αυτήν τη φορά μας φαίνεται ηπιότερο αφού η ποιότητα είναι αυτή που πληρώνεις και η αντοχή του στον χρόνο θα κάνει τελικά την απόσβεσή της. Το J300 είναι για τον αναβάτη που θέλει ένα ποιοτικό scooter το οποίο θα ευχαριστηθεί στην ίδια κατάσταση για αρκετά χρόνια.

    Τρίτη 15 Μαρτίου

    Η βροχή του τριημέρου δεν έκανε ευχάριστη τη μετακίνηση με μοτοσικλέτα, ωστόσο όταν έχεις στη διάθεσή σου ένα scooter βρίσκεις δικαιολογίες να το χρησιμοποιήσεις. Για τις καιρικές συνθήκες ιδανικό δίκυκλο είναι το scooter καθώς η προστασία που προσφέρει είναι εξαιρετική. Στην περίπτωση του J300 εκτός από προστασία υπάρχει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

    2016-03-10 07.48.21 (Medium)

    Το Kawasaki διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πακέτο στο θέμα πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα προκειμένου, ακόμα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, να ανταπεξέλθει με ασφάλεια και σιγουριά. Η πρόσφυση βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο ακόμα και σε γλιστερούς δρόμους, το πλαίσιο τύπου διαμάντι είναι καλά ισορροπημένο, ενώ οι αναρτήσεις παραμένουν εξαιρετικές σε λειτουργία παρά τα σκληρά χιλιόμετρα που έχουν κάνει. Είναι λίγο πιο σκληρές από το μέσο όρο, ωστόσο έχουν τις ιδανικές δόσεις ακαμψίας για τις γρήγορες καμπές με υψηλές ταχύτητες.

    2016-03-10 07.47.35 (Medium)

    Τα φρένα είναι επίσης πολύ καλά με βασικό τους πλεονέκτημα την αίσθηση στις μανέτες και την προοδευτικότητα. Η δύναμη φυσικά δεν λείπει, ενώ το ABS επεμβαίνει μόνο όταν κριθεί απαραίτητο και δεν είναι καθόλου ενοχλητικό. Με λίγα λόγια, το J300 στην οδική του συμπεριφορά, αλλά και σε μετάδοση-κινητήρα, είναι σαν το καλό κρασί: όσο περνάει ο καιρός, τόσο καλύτερο γίνεται…

    Πέμπτη 10 Μαρτίου

    Το δύσκολο κομμάτι για το Kawasaki όσον αφορά την εξωτερική του εμφάνιση έπειτα από έναν χρόνο, έφτασε. Το J300 παραμένει ένα πολύ όμορφο και πολύ καλοφτιαγμένο scooter. Τα πρώτα πράγματα που παρατηρεί κανείς ως «φθορά» είναι στην κεντρική κολώνα όπου το ματ μαύρο έχει θαμπώσει ελαφρά κυρίως από τα καύσιμα που πέφτουν πάνω κατά τη διαδικασία του ανεφοδιασμού (η τάπα της βενζίνης βρίσκεται χαμηλά στην κολώνα) και σε δεύτερη φάση από τις μπότες και τα παπούτσια των αναβατών κατά την επιβίβαση/αποβίβαση.

    2016-03-10 07.48.38 (Medium)

    Ουσιαστικά, αυτό είναι και το μοναδικό ψεγάδι φθοράς του Kawasaki καθώς κατά τα άλλα διατηρεί τη… φόρμα του. Ντουλαπάκια και χώρος αποσκευών παραμένουν λειτουργικά και άρτια συναρμολογημένα, η βαφή στο υπόλοιπο scooter είναι εξαιρετική, ενώ όργανα και διακόπτες παραμένουν ανέπαφα, σαν να μην πέρασε μια μέρα. Εξωτερικά λοιπόν το J300 παραμένει σχεδόν όπως το αφήσαμε πριν από έναν χρόνο με πολύ φυσιολογικές φθορές που δείχνουν την ποιότητά του.

    Τετάρτη 9 Μαρτίου

    Η επιστροφή του Kawasaki J300 στο Live Test του Motornews δεν έγινε τυχαία. Έχοντας ήδη αξιολογήσει το scooter της Kawasaki και μάλιστα με καλούς… βαθμούς σε όλα τα επίπεδα, σκεφτήκαμε ότι ίσως να έχει νόημα να δούμε πως είναι ένα scooter έπειτα από 20.000 βίαια δημοσιογραφικά και όχι μόνο χιλιόμετρα στο κοντέρ του και μάλιστα με την σωστή συντήρηση από την εταιρία.

    2016-03-10 07.47.50 (Medium)

    Το J300 που έχουμε στη διάθεσή μας είναι ακριβώς το ίδιο με εκείνο που είχαμε πάρει στα χέρια μας έναν χρόνο πριν και αυτό κάνει τη σύγκριση ακόμα καλύτερη. Η πρώτη εντύπωση δεν ήταν οπτική, αλλά στο οδηγικό κομμάτι. Το scooter λειτουργεί σαν να μην πέρασε μια μέρα σε σχέση με έναν χρόνο πριν και μάλιστα ίσως να δουλεύει λίγο καλύτερα. Ο κινητήρας των 299cc με τους 28 ίππους τραβάει δυνατά, το ταχύμετρο αγγίζει με ευκολία τα 145Km/h, ενώ από τη μετάδοση δεν ακούγεται ούτε κιχ! Στο κομμάτι κινητήρα, μετάδοση λοιπόν, σε πρώτη φάση, το J300 παραμένει στο ύψος του έπειτα από 20.000 πολύ σκληρά χιλιόμετρα.

    Σχόλια

    Σχόλια