Live Test: Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190 ps

    Το εξαιρετικό μικρομεσαίο της Nissan στη δυνατότερη εκδοχή του, δίνει λόγους για χαμόγελα κρατώντας χαμηλό προφίλ σε όλους τους τομείς.

    Το Nissan Pulsar 1.6 DIG-T με τους 190 ίππους ήρθε στο Live Test του Motornews για να μας δείξει πως μπορεί να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων από ένα πιο hard core κοινό της κατηγορίας. Τις επόμενες ημέρες θα τις περάσουμε οδηγώντας το και γράφοντας τις εντυπώσεις μας από την καθημερινότητα μαζί του, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας και τη sport προέκταση που η υψηλή ισχύς του προσδίδει.

    Τρίτη 15 Μαρτίου

    Αν κάπου διαβάζαμε ότι σε ένα μικρό  – μεσαίο μοντέλο με ισχύ 190 ίππων τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα είναι οι χώροι και η χαμηλή κατανάλωση, θα λέγαμε ότι οι τύποι μάλλον βαριόνταν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο. Να όμως που αναγκαζόμαστε να γράψουμε εμείς κάτι τέτοιο, καθώς το Pulsar δεν σε συγκινεί διόλου να το οδηγήσεις τόσο δυναμικά όσο υπόσχεται η ισχύς του. Το αντίθετο θα λέγαμε: Έχεις ροπή, έχεις πολιτισμένη λειτουργία, έχεις και χαμηλή κατανάλωση, οπότε μένεις σε αυτά. Γιατί; Διότι πολύ απλά το τιμόνι, τα φρένα, οι αναρτήσεις και η γενικότερη αίσθηση ελάχιστα διαφέρουν από τα αντίστοιχα της diesel έκδοσης των 1.5 λίτρων, στερούμενα οποιασδήποτε σπορ χροιάς. Αυτό δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα, καθώς το Pulsar 1.6 DIG-T μπορεί κάλλιστα να παίξει το ρόλο του οικογενειακού GT και μάλιστα με πολύ θετικά για την τσέπη και την άνεση του οδηγού και των επιβατών αποτελέσματα.

    Pulsar 2Pulsar 3Pulsar 1 

    Αν λοιπόν το σκέφτεστε ως αγορά διαγράψτε τις σπορ δυνατότητες άλλων μοντέλων της γκάμας με τον ίδιο κινητήρα, όπως του Juke για παράδειγμα και επικεντρωθείτε στα πρακτικά του χαρίσματα. Επίσης είναι πολύ πλούσια εξοπλισμένο –και αυτό είναι ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα, ακόμα και από την έκδοση Acenta που είναι η βασική για το συγκεκριμένο κινητήρα –αυτή της δοκιμής είναι η κορυφαία Techna. Τέλος η τιμή είναι σημαντικό κίνητρο να προτιμήσει κανείς το Pulsar, καθώς δύσκολα θα βρεις αντίστοιχου μεγέθους μοντέλο με αυτή την ισχύ και 21.870€.

    Παρασκευή 11 Μαρτίου

    Τα ευχάριστα χιλιόμετρα με το Pulsar συνεχίζονται και πρέπει εδώ να σημειώσουμε πως το DIG-T σύνολο, παρά και την “τρομακτική” στο άκουσμα, απόδοση των 190 ίππων, ανταποκρίνεται θαυμάσια στο χαλαρό ρυθμό. Προφανώς και μιλάμε για τον τομέα της κατανάλωσης, εκεί όπου θα πονέσει κανείς μόνο όταν αποφασίσει να πιέσει. Όταν ο ρυθμός είναι χαλαρός, τα πράγματα αναφορικά με την κατανάλωση, θυμίζουν 1.400άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα. Η αλήθεια είναι πως δοκιμάσαμε να πιέσουμε κάποιες στιγμές που βρεθήκαμε σε ανάλογο περιβάλλον αλλά η αίσθηση του γλιστρήματος ήταν αποθαρρυντική. Μετά και τον οπτικό έλεγχο, διαπιστώσαμε πως και τα εξαιρετικά Michelin είναι αρκετά φθαρμένα (με υποψία χρήσης σε δεξιόστροφη πίστα, μια και το εμπρός αριστερό είναι το πλέον ταλαιπωρημένο). Η εικόνα των ελαστικών δικαιολογεί ως ένα βαθμό της διάθεσή του μπροστινού μέρους να κυνηγάει τα πεζοδρόμια, μια κατάσταση που εξαναγκάζει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης να λειτουργεί υπερωριακά. Το τριήμερο της Κ. Δευτέρας πλησιάζει και εμείς όλο και κάτι παραπάνω θα κάνουμε σε χιλιόμετρα. Να περνάτε όλοι καλά και τα λέμε ξανά από Τρίτη.

    20160311_094548

    Πέμπτη 10 Μαρτίου

    20160310_091026

    Γράφουμε χιλιόμετρα και το μυαλό μας έχει κολλήσει εκεί. Στην πρώτη εντύπωση. Ξέρετε, η πρώτη εντύπωση, είναι και αυτή που μένει. Δύσκολα αλλάζει και δύσκολα ξεκολλάει το μυαλό. Άλλωστε, μετά από σχεδόν 20 χρόνια σε αυτή τη δουλειά και μετά από τόσα και τόσα αυτοκίνητα, υπάρχει η εμπειρία για να υποστηρίξει την αίσθηση. Το Pulsar με τους 190 ίππους, δεν είναι sport. Υπάρχει γιατί ήταν εύκολο να γίνει μια και η Nissan απλά “ένωσε” τα κομμάτια- για να το πούμε σχηματικά. Οπότε, αν το “sport” είναι ψηλά στις αναζητήσεις σας, το εν λόγω Pulsar δε θα σας δώσει όσα μπορεί να περιμένετε. Υπάρχουν άλλες εκδόσεις του μοντέλου που πραγματικά δίνουν ρέστα και “χτυπούν την πόρτα” της κορυφής ως επιλογή από την κατηγορία των μικρομεσαίων. Κατά τα άλλα, η εικόνα του μοντέλου είναι πολύ καλή. Έχεις εκείνη την αλάνθαστη αίσθηση πως όλα τα δουλεύουν όπως την πρώτη μέρα, ακόμα και αν έχουν περάσει 30 χρόνια. Στο πορτ μπαγκάζ μας περιμένει μια ακόμα έκπληξη, με τη μορφή του “κουτιού” για μεταφορά βρεγμένων ή λερωμένων αντικειμένων. Η πολυεστερική κατασκευή (που και αυτή, όπως και το αυτοκόλλητο της έκδοσης πίσω) δεν δίνει την αίσθηση του εργοστασιακού εξοπλισμού και σαν τέτοια δεν μας άρεσε ιδιαίτερα. Είναι όμως μια πρακτική λύση για όσους πάνε για ψάρεμα ή συνηθίζουν να μεταφέρουν πράγματα που μπορεί να λερώσουν τη μοκέτα στο χώρο των αποσκευών. Και όταν δεν είναι απαραίτητο, με μια κίνηση βγαίνει. Είναι βέβαια λίγο ογκώδες και σχετικά βαρύ αλλά βγαίνει και απελευθερώνει αρκετό πολύτιμο όγκο από το χώρο των αποσκευών- ενώ δίνει και πρόσβαση στη ρεζέρβα που βρίσκεται από κάτω.  

    20160310_093818      20160310_093810

    Τετάρτη 9 Μαρτίου

    20160309_171440

    Παραλάβαμε το Pulsar και στο πεντάλεπτο, άρχισε η συνήθης για τις ημέρες λασποβροχή. Έτσι, το λαμπερό του αμάξωμα με αυτό το πολύ εξωστρεφές μπορντώ χρώμα, δεν έμεινε και πολύ καθαρό. Ίσα που προλάβαμε να βγάλουμε τις αναμνηστικές της εκκίνησης των ημερών μας μαζί του. Γράφοντας τα πρώτα χιλιόμετρα, διακρίνουμε αρκετά πράγματα που χρειάζονται περαιτέρω επεξεργασία. Για αρχή ωστόσο, μένουμε στη δερμάτινη επένδυση της καμπίνας που κάνει τα σώματα να γλιστρούν αρκετά στα καθίσματα και δεν τονίζουν την όποια sport διάθεση μπορεί να “ξυπνούν” οι 190 ίπποι του εξαιρετικού για το είδος του, turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων. Το “κρατάμε” αυτό και συνεχίζουμε. Εξωτερικά, το δυνατό Pulsar δεν έχει κάτι που να το κάνει να δείχνει από μακριά για τι πρόκειται. Οι μεγάλες ζάντες (18″) με την όμορφη διχρωμία και το σχέδιο, θα ήταν το μόνο στοιχείο που θα μπορούσε να “προδώσει” την έκδοση, αν δεν υπήρχε η ένδειξη πίσω (που φαίνεται σαν τυπωμένο αυτοκόλλητο από οικιακό εκτυπωτή) που δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνεία. Ο κωδικός του κινητήρα (DIG-T) και η απόδοση (190) είναι ένα είδος διαπιστευτηρίου για το τι υπάρχει κάτω από το εμπρός καπό. 

    20160309_171423

    Σχόλια

    Σχόλια