Ανακοινώθηκε το BoP για την GTE-Pro

H FIA οριστικοποίησε και δημοσίευσε τις τεχνικές λεπτομέρειες του Balance of Performance για τις GTE-Pro και GTE-Am για το 2016

Με νέους κανονισμούς, πιο δυνατά αυτοκίνητα, αλλά και δύο καινούρια αγωνιστικά από τους τέσσερις κατασκευαστές, η GTE-Pro εμφανίζει αρκετές αλλαγές στο BoP από το 2015.

Η Porsche 911 RSR, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών για την εταιρία το 2015, θα δει αύξηση στο βάρος κατά 20 κιλά, ενώ θα αυξηθεί και η διάμετρος του περιοριστή αέρα κατά 0.7mm στο ανανεωμένο αυτοκίνητο.

Η καινούρια Ferrari 488 GTE θα ζυγίζει 1240 κιλά, ενώ το καινούριο Ford GT θα αρχίσει τις δοκιμές με 20 κιλά παραπάνω από το αρχικό του spec (1260 κιλά). Η Aston Martin Vantage, θα έχει μειωμένο βάρος κατά 10 κιλά από το αρχικό spec και θα ζυγίζει 1230 κιλά.

Τα επίπεδα ώθησης των τούρμπο κινητήρων για τις Ferrari και Ford επιβεβαιώθηκαν επίσης και εμφανίζουν λιγότερη δύναμη από το spec της IMSA. Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι επίσης κάτω σε επίπεδα δύναμης από τον εναρκτήριο αγώνα του Weather Tech Sportscar Championship.

H Corvette C7.R είναι επίσης στη λίστα, ωστόσο αναμένεται να αγωνιστεί στην GTE-Pro μόνο στις 24H του Le Mans.

H GTE-Am, διατηρεί τα αγωνιστικά της προηγούμενης γενιάς και θα δει αλλαγές, κυρίως στον τομέα του βάρους.

Η Corvette C7.R θα δει αύξηση στο βάρος της κατά 20 κιλά, η Porsche 911 RSR θα έχει αύξηση κατά 10 κιλά, ενώ η Ferrari 458 Italia GT θα δει μείωση κατά 5 κιλά. Στην Aston Martin δεν θα δούμε αλλαγές.

Το BoP θα τεθεί σε ισχύ από τον Πρόλογο του WEC στο Paul Ricard που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια