Νίκη της ESM στις 24H της Daytona

    Σε έναν αγώνα που είχε εξαιρετικές μάχες, αμείωτο ενδιαφέρον και διαφορά πρώτου δεύτερου 0,034 στην GTLM, οι 24H της Daytona για το 2016 έμειναν στην ιστορία

    Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε το Weather Tech SportsCar Championship, καθώς έπειτα από μία παγκοσμίου κλάσης οδήγηση από τον Pipo Derani και το υπόλοιπο πλήρωμα του #2, στις σελίδες τις ιστορίας γράφτηκε μία νέα σελίδα, καθώς η Tequilla Patron ESM πήρε τη συνολική νίκη στις 24H της Daytona.

    O Derani, στο ντεμπούτο του με την ομάδα του Scott Sharp, πήρε μια εμφατική νίκη, καθώς τερμάτισε με 26,166 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Max Angelelli στο #10 Corvette DP της Wayne Taylor Racing. Τα δύο αυτοκίνητα μονομάχησαν σκληρά για τη νίκη και παρά την ποινή διέλευσης του #2 120 λεπτά πριν το τέλος, κατάφερε να επικρατήσει.

    Ο Derani με το #2, πήρε την πρωτοπορία του αγώνα από τον Ricky Taylor με το #10 1 ώρα και 45 λεπτά πριν το τέλος του αγώνα και ποτέ δεν κοίταξε ξανά πίσω, φτάνοντας σε μία εντυπωσιακή νίκη.

    Στην 3η θέση του αγώνα,  τερμάτισε το #90 Corvette DP της Visit Florida Racing και παρά τα προβλήματα στην ECU που αντιμετώπισε η ομάδα, οι Ryan Dalziel, Marc Goossens και Ryan Hunter-Reay κατάφεραν να ανέβουν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

    Αξίζει να σημειωθεί πως η Kathrin Legge στο Deltawing με το #0 πραγματοποίησε μια εξαιρετική αρχή στον αγώνα, με τρία εκπληκτικά stint που την είχαν φέρει στην 1η θέση της γενικής κατάταξης. Το Deltawing όμως παρά την ταχύτητα, δεν είχε την τύχη με το μέρος του, καθώς εγκατέλειψε έπειτα από σύγκρουση στην πρώτη στροφή όταν είχε πέσει πλέον το σκοτάδι πάνω από την πίστα της Φλόριντα.

    Η PC κατηγορία έμελλε να είναι ένας αγώνας πραγματικής αντοχής και επιβίωσης. Με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας από τις ομάδες και λάθη από τους οδηγούς, η JDC-Miller με το #85 Oreca FLM09 πήρε τη νίκη στην κατηγορία με διαφορά 4 γύρων από το #52 της PR1/Mathiasen Motorsport.

    Στην GTLM είχαμε μία από τις πιο συγκλονίστικες μάχες των τελευταίων ετών ανάμεσα στις Corvette και τις Porsche. Τελικά, οι δύο Vette κατάφεραν να ξεχωρίσουν, χαρίζοντάς μας έναν καταπληκτικό τερματισμό, καθώς έπειτα από 24 ώρες διαρκούς μάχης, η διαφορά του πρώτου με τον δεύτερο ήταν μόλις 0,034 δευτερόλεπτα.

    daytona24-corvette-16

    Το #4 του Oliver Gavin, πήρε την πρωτοπορία του αγώνα 30 λεπτά πριν το από την #912 Porsche του Earl Bamber, ενώ λίγα λεπτά αργότερα η #3 Vette του Garcia έπραξε ακριβώς το ίδιο. Με 15 λεπτά να απομένουν από τις 24 ώρες, η Corvette, έδωσε την άδεια στους δύο οδηγούς της να παλέψουν για τη νίκη, κάτι το οποίο έπραξαν, δίνοντας μαθήματα για οδηγίες προς οδηγούς σε ομάδες από άλλα πρωταθλήματα.

    Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, πως το #4 έπρεπε να εκτίσει ποινή 60 δευτερολέπτων stop/go για παραβίαση φωτεινού σηματοδότη την 21η ώρα του αγώνα.

    Η μάχη αυτή είναι σίγουρο πως θα μείνει στην ιστορία.

    To ντεμπούτο του νέου Ford GT ήταν απογοητευτικό καθώς και τα δύο αντιμετώπισαν προβλήματα. Ωστόσο, αυτό δεν είναι αποκλειστικά κακό, καθώς η Αμερικανική ομάδα έχει πολλά ακόμη να μάθει για τους πολλούς αγώνες που έρχονται.

    Στην GT Daytona είχαμε επίσης δράματα στα τελευταία λεπτά και καύσιμα ίσα-ίσα για το #44 Audi R8 LMS της Magnus Racing, το οποίο πήρε τη μεγάλη νίκη στο ντεμπούτο του στην Αμερική. Το αυτοκίνητο της Magnus είχε όση βενζίνη χρειαζόταν και οι Andy Lally, John Potter και Marco Seefried πήραν οριακά τη νίκη.

    Αυτή ήταν η 4η μεγάλη νίκη του νέου R8 LMS, μετά τις νίκες στις 24H του Nurburgring, τις 12H της Sepang και τις 24H του Dubai.

    Όλα πήγαν στραβά για τη Lamborghini καθώς είδε και τις 5 Huracan GT3 να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Χειρότερο απ’ όλα ήταν αυτό της Konrand Motorsport, καθώς από την 1η θέση μόλις 3 λεπτά πριν το τέλος έμεινε από καύσιμα.

    Στη 2η θέση της κατηγορίας βρέθηκε η #540 Porsche της Catsburg, με τους Tim Papas, Patrick Long, Andy Pilgrim και Nicky Catsburg να πραγματοποιούν μια εξαιρετική εμφάνιση. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε το #93 Viper GT3-R της Rilley Motorsport των Ben Keating, Gar Robinson, Eric Foss και Jeff Mosing.

    Ο αγώνας είχε 21 Full Course Caution, με τα αυτοκίνητα να περνούν συνολικά 5 ώρες πίσω από το SC. Ο αγώνας αυτός σηματοδότησε την έναρξη του Tequila Patron North American Endurance Cup.

    Στάθης Κοκκορόγιαννης

    Σχόλια

    Σχόλια