Pirelli Wet Test

    Η συλλογή των δεδομένων ολοκληρώθηκε και τώρα είναι ώρα για ανάλυση

    Στις αρχές της εβδομάδας (25-26/01) έλαβαν χώρα οι δοκιμές της Pirelli για τα βρόχινα ελαστικά στην πίστα Paul Ricard με το υπερσύγχρονο σύστημα ψεκασμού, το οποίο έδωσε τη δυνατότητα στους Ιταλούς κατασκευαστές να δοκιμάσουν σε διάφορες συνθήκες βρεγμένου. Η Pirelli έχοντας σαν στόχο τη βελτιστοποίηση των βρόχινων ελαστικών της, είχε καλέσει όλες τις ομάδες να λάβουν μέρος σε αυτό το τεστ. Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν οι Ferrari, Red Bull και McLaren, οι οποίες είχαν, σύμφωνα με τους κανονισμούς, τα μονοθέσια του 2015 χωρίς να μπορούν να κάνουν καμία αλλαγή στο spec.

    Την πρώτη ημέρα οι Raikkonen, Ricciardo και Vandoorne συμπλήρωσαν στο σύνολο 285 γύρους δοκιμάζοντας τα διάφορα πρωτότυπα ελαστικά της εταιρείας, τα οποία δεν έφεραν κανένα αναγνωριστικό χρώμα στο πλάι, ώστε οδηγοί και ομάδες να μη γνωρίζουν ποιον τύπο ελαστικού δοκιμάζουν.

    Τη δεύτερη ημέρα ανέλαβαν οι Vettel και Kvyat για τις Ferrari και Red Bull αντίστοιχα, ενώ ο πρωταθλητής του GP2 και πλέον δοκιμαστής της βρετανικής ομάδας, Vandoorne, συνέχισε να οδηγεί το μονοθέσιο της McLaren. H ημέρα ήταν γεμάτη, οι οδηγοί έκαναν συνολικά 374 γύρους, αθροίζοντας για την Pirelli μέσα στο 2ήμερο 2.326 χιλιόμετρα δοκιμών σε βρεγμένη πίστα και συλλέγοντας πολύτιμα δεδομένα.

    Τον ταχύτερο χρόνο του 2ημέρου έγραψε ο Sebastian Vettel με 1.06’750, ενώ σχεδόν 1 δέκατο πιο αργός ήταν ο Daniil Kvyat με 1.06’833 και ακολούθησε ο Stoffel Vandoorne με 1.07’758. Οι Ricciardo και Raikkonen (την πρώτη ημέρα) είχαν χρόνους στο 1.08’713 και 1.09’637 αντίστοιχα.

    Αν και οι συνθήκες στην πίστα Paul Ricard δεν ήταν πλήρως αντιπροσωπευτικές, μιας και η θερμοκρασία παρέμεινε χαμηλά καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ, με μέγιστη τους 11 βαθμούς, η Pirelli κατάφερε να συλλέξει πολλά δεδομένα τα οποία τις επόμενες ημέρες θα αναλύσει στις εγκαταστάσεις της στο Μιλάνο. Σύμφωνα με τον Mario Isola πρέπει να περιμένουμε την ολοκλήρωση των διαδικασιών ανάλυσης για να έχουμε τα τελικά αποτελέσματα, παρ’ όλα αυτά οι εντυπώσεις είναι θετικές και είναι πιθανό να δούμε τα νέα ελαστικά μέσα στη χρονιά.

    Σχόλια

    Σχόλια