Live Test: Ford C-Max 1.5 TDCi 120ps

    Το νέο C-Max είναι εδώ για να δώσει λύσεις. Όχι σε εμάς μόνο αλλά σε όλους όσοι έχουν την ανάγκη αγοράς οικογενειακού και τους αρέσει η οδήγηση.

    Το Ford C-Max 1.5 TDCi με τους 120 ίππους του, ήρθε στο Live Test του Motornews να μας δώσει μια ιδέα για το πώς είναι να ζεις με ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει τη χάρη των compact διαστάσεων, με την ευρυχωρία μεγάλου μοντέλου. Στις επόμενες ημέρες, θα κάνουμε μαζί του όσο περισσότερες διαδρομές μπορούμε και θα το φορτώσουμε με κάθε πιθανή έννοια του όρου. Μετά τις καθημερινές αναφορές, θα ακολουθήσει η ανακεφαλαίωση με τη μορφή ολοκληρωμένης δοκιμής, στην οποία η εικόνα -λογικά- θα είναι πλήρης

    Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου

    Με τις αλκυονίδες σε πλήρη εξέλιξη, έστω και λίγο καθυστερημένες, οι διαδρομές μας με το C-Max έφτασαν στο τέλος τους. Η κατανάλωση πεισματικά καρφωμένη στην ένδειξη “6,0” και ας πέρασε κάποιες αρκετά πιεσμένες στιγμές το πολυμορφικό της Ford στα χέρια μας. Βλέπετε, όταν το οδηγείς, δεν είναι δύσκολο να παρασυρθείς, μια και το C-Max είναι βασισμένο σε μια ικανότατη πλατφόρμα, που δίνει σπάνια χαρακτηριστικά “ζωντάνιας” στους άξονες και εν τέλει στα χέρια του οδηγού. Εύκολα παρασύρεσαι από την εξαιρετική συμπεριφορά της ανάρτησης που διατηρεί την άνεση των επιβατών με την ίδια ευκολία που δίνει στον οδηγό παραπάνω πληροφόρηση από αυτή που θα περίμενε. Για MPV, το C-Max είναι πολύ “ζωηρό”. Αποφεύγουμε τη λέξη sport, γιατί με αυτή εννοούνται πολλά πράγματα από τα οποία το C-Max απέχει και όπως όλα δείχνουν, απέχει συνειδητά. Οι τεχνικοί της Ford έχουν κατ’ επανάληψη δώσει διαπιστευτήρια για τις ικανότητές τους στο θέμα και εδώ απλούστατα, δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος για κάτι παραπάνω. Άλλωστε, όσοι το οδηγούν, εκτιμούν την αλληλεπίδραση και σε ενδεχόμενη σύγκριση, ο πήχης είναι ψηλά. Όπως και να έχει, αυτές οι μέρες με το C-Max κύλησαν με τρόπο ιδιαίτερα ευχάριστο και πολύ ξεκούραστο. Όπως πρέπει να είναι και ο νέος μήνας για όλους μας. Καλό μήνα να έχουμε! 

    20160201_133932

    Παρασκευή 29 Ιανουαρίου

    20160128_152813

    Η απεργία των δημοσιογράφων της χθεσινής ημέρας, μας κράτησε μακριά από την καθημερινή μας αναφορά αλλά από την άλλη είχαμε την ευκαιρία για μεγαλύτερη διαδρομή από τις συνήθεις της καθημερινότητας. Βλέπετε, στο πλαίσιο και των φωτογραφίσεων, χρειάζεται πού και πού να βγαίνουμε και λίγο εκτός των τειχών, τουλάχιστον έτσι όπως αυτά ορίζονται από τις καθημερινές ανάγκες. Με λίγα λόγια, ακόμα και η “εκδρομή” μέχρι την Πάρνηθα και τους πέριξ αυτής Δήμους, που κάποτε ήταν τακτική συνήθεια (για φωτογραφήσεις περιοδικών και όχι μόνο- μην πάει ο νους σας στο… πονηρό) σήμερα φαντάζει σαν απόδραση από τη ρουτίνα. Με το C-Max βέβαια, καθημερινά ξεφεύγεις μια και σου δίνει τόσα πράγματα να ασχοληθείς, τη στιγμή που δείχνει με τρόπο μαγικό να σου λύνει πολλά προβλήματα.

    20160128_152353

    Το παράπονο των παιδιών, όταν τα χτυπάει ο ήλιος, είναι που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, παρά να συστήσεις υπομονή μέχρι να… στρίψει το αυτοκίνητο. Τότε βέβαια, αρχίζουν τα παράπονα από τον (μικρό) επιβάτη της άλλης πλευράς και το γαϊτανάκι συνεχίζει να γυρίζει. Τα ενσωματωμένα στις πίσω πόρτες κουρτινάκια, δίνουν την απαραίτητη πειστική απάντηση σε ένα ακόμα πρόβλημα και ο οδηγός μπορεί να ησυχάσει για το υπόλοιπο της διαδρομής. Τα πτυσσόμενα τραπεζάκια στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, δίνουν επιπλέον χώρο απασχόλησης για τους μικρούς (και όχι μόνο) πίσω επιβάτες, που συνολικά βρίσκουν ένα πολύ όμορφο περιβάλλον και άκρως φιλικό για να καλύψουν ξεκούραστα και αυτοί μεγάλες αποστάσεις.  

    20160127_145708           20160127_145650

    Τρίτη 27 Ιανουαρίου

    20160126_163712

    Τα MPV τα εκτιμάς μεγαλώνοντας. Όταν βλέπεις την ευκολία με την οποία δίνουν λύσεις στις ογκώδεις οικογενειακές μετακινήσεις. Από όταν τα παιδιά είναι μικρά και χρειάζεσαι να έχεις μαζί σου όπου και να πας, καρότσια, ποδήλατα και λοιπά συμπράγκαλα, μέχρι και όταν ο καθένας αποκτήσει τη δική του βαλίτσα. Το C-Max είναι από τις χαρισματικές περιπτώσεις πολυμορφικών που χωρίς να ξεφεύγουν σε εξωτερικές διαστάσεις, προσφέρουν όλα τα καλά σε χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ενώ την ίδια στιγμή, στη νέα του έκδοση, έχει και το τεχνολογικό υπόβαθρο να συγκινήσει ακόμα και τους φαινομενικά αδιάφορους. 

    20160127_151755

    Στα χέρια μας ήρθε το “φορτωμένο” C-Max με τον κινητήρα πετρελαίου των 1,5 λίτρων που δείχνει να είναι ό,τι πρέπει για το ογκώδες αμάξωμα αλλά και για την τσέπη του οδηγού. Από τις πρώτες κιόλας διαδρομές μαζί του, διαπιστώνουμε την άρνηση του δείκτη καυσίμου να μετακινηθεί, ενώ την ίδια στιγμή απολαμβάνουμε όλα όσα προσφέρει η ποιοτική καμπίνα. Σε επίπεδο εξοπλισμού, ξεχωρίζουν δύο στοιχεία: τα φώτα που ακολουθούν το στρίψιμο του τιμονιού (και που μερικοί από εμάς θεωρούμε πως είναι η εφαρμογή της δεκαετίας) και το σύστημα SYNC 2 με το εντυπωσιακό interface του και τη μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, που χωρίζεται στα 4 (!) για να προβάλλει ταυτόχρονα ενδείξεις από ισάριθμες λειτουργίες. 

    20160126_163806

     

    Σχόλια

    Σχόλια