Live Test: Honda Integra 750

    Το κλασικό moto-scooter πλέον Honda Integra απέκτησε πέρυσι μεγαλύτερο κινητήρα διατηρώντας την ποιότητα στην κορυφή

    Τo Honda Integra 750 ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου

    Το Σαββατοκύριακο και ο καλός καιρός με έκαναν να… βγω από το καβούκι μου και να εξερευνήσω άλλες πτυχές του Integra. Είχα αντιληφθεί την προηγούμενη εβδομάδα ότι η οδική συμπεριφορά του Honda ήταν καλή, ωστόσο το επιβεβαίωσα καλύτερα σε μεγαλύτερη γκάμα δρόμων και ταχυτήτων. Το Integra είναι εξαιρετικό στην οδική του συμπεριφορά και ίσως είναι το πιο δυνατό σημείο της μοτοσικλέτας τελικά. Σταθερό, πρόθυμο και ασφαλές σου δίνει αυτοπεποίθηση να κινηθείς ακόμα και σβέλτα χάρη στο καλό πακέτο αναρτήσεων και πλαισίου.

    2016-01-26 16.28.54 (Medium)

    Στις στροφές το Integra είναι βράχος, δεν έχει την πληροφόρηση ενός supersport, ωστόσο πληροφορεί ικανοποιητικά, δεν τρομάζει και γνωρίζεις, ιδιαίτερα εμπρός, τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή. Οι κλίσεις είναι μεγάλες και έρχονται εύκολα αρκεί να μείνεις στο γκάζι διότι στο κλείσιμο του γκαζιού κάνει την εμφάνισή του το βάρος της μοτοσικλέτας και έχει την τάση να κλείνει γρήγορα τη γραμμή του. Βούτυρο στο ψωμί του Integra είναι ο ανοιχτός δρόμος στον οποίο ταιριάζει απόλυτα. Η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες είναι παροιμιώδης, ενώ η κάλυψη από τον αέρα μπορεί να σε κάνει να κινείσαι για ώρες κοντά στην τελική ταχύτητα του Honda που είναι πάνω από 180Km/h. Στην πόλη τη σκυτάλη παίρνουν τα υπέροχα φρένα, και η επιπλέον πρόσφυση που προσφέρει το ενδοτικό πλαίσιο κάνοντας το Integra ένα ιδανικό πακέτο για πολλαπλές χρήσεις.

    2016-01-26 16.28.28 (Medium)

    Συνολικά το Honda είναι μια ποιοτική και πολύ καλά μελετημένη μοτοσικλέτα η οποία προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός scooter (εκτός από τους χώρους) με τα καλούδια μιας μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτας η οποία μπορεί να οδηγηθεί φυσιολογικά, να ταξιδέψει και να στρίψει. H τιμή του είναι στα 9.840€ και κρίνεται πολύ καλή για μια τόσο χρήσιμη και ποιοτική κατασκευή.

    Παρασκευή 29 Ιανουαρίου

    Ο κινητήρας του Integra είναι εκείνος που δέχτηκε τις μεγαλύτερες αλλαγές κατά την αναβάθμιση του μοντέλου από τη Honda. Η χωρητικότητά του μεγάλωσε και έφτασε τα 745cc και παρότι η ισχύς παρέμεινε στα επίπεδα των 55 ίππων, η ροπή πήρε λίγο τα πάνω της ενισχύοντας τις επιταχύνσεις κυρίως από στάση.

    2016-01-26 16.29.01 (Medium)

    Στην πραγματικότητα η διαφορά που διακρίνει ο αναβάτης είναι ελάχιστη καθώς το σύνολο παραμένει ράθυμο και ήρεμο σε κάθε περίπτωση. Η ομαλότητά του είναι παροιμιώδης, το ίδιο και η γραμμική του λειτουργία προσφέροντας ένα πολύ ξεκούραστο σύνολο να διαχειριστεί ο αναβάτης. Η επιτάχυνση είναι ικανοποιητική από στάση, ενώ εν κινήσει και χάρη στο απίθανο κιβώτιο DCT της Honda, τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα με το Integra να προσπερνά πανεύκολα κάθε όχημα. Αυτός ο κινητήρας αν δεν έκανε θόρυβο, άνετα θα μπορούσε να είναι ηλεκτρικός.

    2016-01-26 16.29.26 (Medium)

    Highlight του κινητήρα είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση η οποία μέχρι στιγμής μένει κολλημένη στα 5,1 λίτρα ανά 100Km. Εξαιρετικό για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται το αυτόματο κιβώτιο DCT της Honda το οποίο συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει. Ακριβέστατο και πολύ «έξυπνο», το DCT βοηθάει σε κάθε πτυχή τη μοτοσικλέτα όντας ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στα χέρια του αναβάτη. Προσφέρει άνεση στην οδήγηση, οικονομία στο καύσιμο και εκπληκτική αίσθηση την οποία σίγουρα δεν θα σνομπάρει κανείς, ακόμα και ο πιο σκληροπυρηνικός.

    Τετάρτη 27 Ιανουαρίου

    To Integra μπορεί να μη μοιάζει με τις υπόλοιπες μοτοσικλέτες ωστόσο σε κάποιους τομείς δεν έχει χάσει καθόλου τη σωστή κατεύθυνση. Ένας από αυτούς είναι η εργονομία, στην οποία η Honda έχει ρίξει αρκετό βάρος για να κάνει το moto-scooter της όσο το δυνατόν πιο φιλικό. Τα ευχάριστα αρχίζουν από τη θέση οδήγησης η οποία είναι πάρα πολύ άνετη. Τοποθετεί το σώμα όρθιο, όχι ξαπλωτό, το τιμόνι είναι κοντά στο σώμα του αναβάτη, ενώ τα πόδια είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένα. Νιώθεις ότι έχεις μπει… μέσα στη μοτοσικλέτα, αλλά δεν είσαι τόσο χαμηλά όσο νομίζεις και αυτό αποδεικνύεται από την πολύ καλή ορατότητα που έχεις. Σημαντική προσθήκη στο νέο μοντέλο είναι οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένων, ενώ τα υπόλοιπα «κουμπάκια» στο τιμόνι παραμένουν στη θέση τους με εκείνα του χειρισμού του κιβωτίου ταχυτήτων να έχουν τον πρώτο λόγο.

    2016_01_26_16.29.15__1453875168_34938

    Τα όργανα είναι πλήρως ψηφιακά και άκρως φιλικά παρέχοντας πολλές πληροφορίες με μοναδικό μειονέκτημα τη δυσκολία χειρισμού εν κινήσει.Ένα βασικό μειονέκτημα του Integra είναι ο αποθηκευτικός χώρος ο οποίος δυστυχώς απουσιάζει. Κάτω από τη σέλα με το ζόρι χωράει ένα jet κράνος, ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντουλαπάκι εμπρός αριστερά για μικροαντικείμενα. Η Honda φυσικά έχει κατανοήσει το πρόβλημα και έχει βγάλει μια ποιοτική σειρά από Top Case και πλαϊνές βαλίτσες οι οποίες αναλαμβάνουν να καλύψουν το κενό. Το Honda στο θέμα εργονομίας γέρνει περισσότερο προς μια καλή commuter μοτοσικλέτα παρά σε ένα scooter, έχοντας δυνατά σημεία την άνεση και την προστασία και αρνητικό τους χώρους αποθήκευσης.

    Τρίτη 26 Ιανουαρίου

    Η συνάντησή μου με το ανανεωμένο Integra της Honda ήταν σαν μια συνάντηση από τα παλιά. Το μεγάλο scooter-μοτοσικλέτα των Ιαπώνων παραμένει τόσο φιλικό που σε κάνει άμεσα να αισθανθείς άνετα και σαν στο σπίτι σου. Εξωτερικά το Integra 750cc δεν έχει αλλάξει πολύ από το προηγούμενο μοντέλο, ωστόσο δείχνει λίγο πιο μαζεμένο σε διαστάσεις. Στην αρχή σε ξεγελά η έξτρα μακριά βάση top case στην πίσω μεριά της μοτοσικλέτας, ωστόσο το scooter έχει διακριτικές διαστάσεις θυμίζοντας περισσότερο 400άρι scooter παρά μοτοσικλέτα 750cc.

    2016-01-26 08.06.35

    Το σχήμα του Integra παραμένει αναλλοίωτο με το εμπρός μέρος να κλέβει την παράσταση. Το μεγάλο φωτιστικό σώμα σε συνδυασμό με τη φαρδιά μάσκα δημιουργούν πλεονέκτημα στην προστασία του αναβάτη, ενώ και αισθητικά δεν ξενίζουν καθώς και η υπόλοιπη μοτοσικλέτα ακολουθεί την ίδια γραμμή μέχρι πίσω. Το πίσω μέρος είναι σαφώς πιο σπορ σε σχέση με το υπόλοιπο… moto-scooter και συνολικά το αποτέλεσμα είναι ποιοτικό, συμπαγές και εύκολα αναγνωρίσιμο.

    2016-01-26 08.06.58

    Με το κρύο πάντως να είναι τόσο τσουχτερό αυτό που σε απασχολεί είναι τι γίνεται όταν αρχίσεις να κινείσαι και εκεί το Honda… ανεβάζει στροφές!

    Σχόλια

    Σχόλια