Live Test: Mitsubishi L200 2,4 MIVEC Double Cab Intense Plus

    Το νέο pick up της Mitsubishi άλλαξε σε όλα εκτός από το όνομα. Πώς θα μπορούσε άλλωστε, αφού το L200 έχει γίνει συνώνυμο της επαγγελματικής φύσης της εταιρείας.

    Καλώς το και ας άργησε στο live test του Motornews το Mitsubishi L200 2,4 MIVEC Double Cab Intense Plus. Καθώς προορίζεται για σοβαρά επαγγελματικά βάρη, θα του φερόμαστε σκληρά κάθε μέρα, γι’ αυτό απομακρύνετε μικρά παιδιά από τις οθόνες. 

    Δευτέρα 18 Ιανουαρίου

    Πάντα με τα τετρακίνητα ημιφορτηγά της αγοράς, αισθάνεσαι λίγο Texas Ranger- στο πιο εξευρωπαϊσμένο. Ετούτη εδώ η περίπτωση, είναι από εκείνες που λες πως κάνουν τη διαφορά, κλείνοντας σημαντικά την ψαλίδα από την αντίστοιχα ικανή και αμιγώς επιβατική έκδοση που διαθέτει η Mitsubishi. Ωστόσο, χωρίς φορτίο στην καρότσα, είναι κάποιες πλεύσεις από την ανάρτηση που σου δίνουν την αίσθηση του ημιφορτηγού και σου θυμίζουν πού βρίσκεσαι. Αλλιώς, με τα “κομφόρ” (όπως έλεγαν οι παλιότεροι) που σου προσφέρει το L200, άνετα μπερδεύεσαι και θεωρείς πως είσαι σε πολυτελές επιβατικό. Άνετα. Η κατάσταση σώζεται ων “φορτίσεις” την πίσω ανάρτηση με βάρος στην καρότσα, βάζοντας π.χ. μερικά σακιά με ξύλα για το τζάκι. Ναι μεν αισθάνεσαι -ως οδηγός- το επιπλέον βάρος σε σχέση με το κενό, έχεις όμως τελείως διαφορετικά δεδομένα από τη λειτουργία της ανάρτησης στον δρόμο, αναφορικά με τις αντιδράσεις της σε ανωμαλίες του οδοστρώματος. Εκεί η εικόνα γίνεται ακόμα πιο “πειστική” για επιβατικό μοντέλο. Χώρια που όταν φτάνεις στον προορισμό σου και κάνεις μανούβρες για να πλησιάσεις το σημείο για το ξεφόρτωμα, έχεις την κάμερα οπισθοπορείας να κάνει τα δύσκολα, εύκολα. Και εσένα να ψάχνεις στην αποθήκη για εκείνες τις φοβερές καουμπόικες μπότες που φόραγες στα νιάτα σου. Έτσι, για να τη “δεις” έστω και για λίγο, Τσακ Νόρις.

     live 2   live 3

    Πέμπτη 14 Ιανουαρίου

    L200_4

    Χθες και προχθές εξήραμε τα «επιβατικά» χαρακτηριστικά του L200, όπως τους άνετους χώρους, τον πολύ χαμηλό θόρυβο από τον άνεμο, την κύλιση και τον κινητήρα, καθώς και την προσεγμένη ποιότητα. Ωστόσο και παρότι πολλά ημιφορτηγά έχουν, ειδικά στις πενταθέσιες εκδόσεις τους, πάρει ένα καθαρά lifestyle δρόμο, το αυτοκίνητο έχει κατά βάση επαγγελματικό/αγροτικό προσανατολισμό. Τι γίνεται λοιπόν με στοιχεία όπως ο όγκος φόρτωσης, το ωφέλιμο φορτίο και η  ευκολία πρόσβασης σε δύσβατες περιοχές; Όλα καλά και σε αυτούς τους τομείς, καθώς το νέο L200 έχει απόσταση από το έδαφος 20 εκατοστά, δυνατότητα περάσματος υδάτινου κωλύματος 60 εκατοστών και διαθέτει, φυσικά, κίνηση σε όλους τους τροχούς κατ’ επιλογή, με τρία μηχανικά διαφορικά (εμπρός, πίσω και κεντρικό) που εξασφαλίζουν αξιοπιστία και αντοχή.

    L200_6L200_9

    Επιπλέον, διαθέτει ενδιάμεσο κιβώτιο υπό πολλαπλασιασμού των σχέσεων μετάδοσης (“αργό”) για πολύ ιδιαίτερες καταστάσεις εκτός δρόμου. Το ωφέλιμο φορτίο του ξεπερνά ελάχιστα τον 1 τόνο, χάρη στο σχετικά χαμηλό βάρος του αμαξώματος στα 1.875 κιλά, ενώ ο όγκος της καρότσας έχει αυξηθεί από το 1,0 κυβικό του παρελθόντος στα 1,1 κυβικά, χάρη στην αύξηση του ύψους των πλευρικών πάνελ. Ταυτόχρονα οι πολλοί στενοί θόλοι διευκολύνουν ιδιαίτερα τη φόρτωση, όπως και το σχετικά χαμηλό, για αυτοκίνητο του είδους, κατώφλι που αποκαλύπτει το άνοιγμα της πίσω πόρτας, στα 850 χιλιοστά.

    Τετάρτη 13 Ιανουαρίου

    L200_5

    Με ένδειξη 19 βαθμούς στο ψηφιακό όργανο εξωτερικής θερμοκρασίας του L200 και δύο ατυχήματα σε αμφότερες τις λωρίδες της Λ. Κηφισού, τόσο ο καιρός όσο και η κίνηση σήμερα θύμιζαν καλοκαιρινή έξοδο εκδρομέων από την Αθήνα -και μάλιστα εποχές προ οικονομικής στενότητας. Εμείς, ωστόσο, απολαύσαμε το pick up της Mitsu στον ανοιχτό δρόμο όσο κανένα άλλο. Παρά τον όγκο του, τόσο ο θόρυβος από τον αέρα όσο και αυτός του ισχυρού diesel κινητήρα λάμπουν δια της απουσίας τους, τουλάχιστον έως τα 140 χλμ./ώρα. Πολλά σύγχρονα SUV θα ζήλευαν την ποιότητα κύλισης, την άνεση και την ησυχία στο εσωτερικού αυτού του “φορτηγού”.

    L200_8L200_10

    Παρότι κατά βάση επαγγελματικού προορισμού, το L200 έχει σκληρά αλλά πολύ ποιοτικά σε αφή και όψη πλαστικά, ενώ ένα πολύ χρήσιμο στοιχείο είναι οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι μικρών αντικειμένων και οι χειρολαβές, τέσσερις στο αριθμό. Στην επιστροφή μας διαπιστώσαμε ότι παρά  την επιβαρυμένη κυκλοφοριακά έξοδό μας από την πόλη, η μέση κατανάλωση έπεσε από τα περίπου 10 λίτρα/100 χλμ. της πρώτης μέρας των αστικών μας μετακινήσεων, στα 7,6. Τα οποία, για το βάρος του οχήματος και την απόδοση του κινητήρα είναι πολύ λίγα. Η χαμηλή κατανάλωση έχει φυσικά την εξήγησή της: το κιβώτιο έχει έξι “μακριές” σχέσεις καθώς για τα δύσκολα υπάρχει και ενδιάμεσο κιβώτιο υπό – πολλαπλασιασμού, ενώ ο κινητήρας είναι ελαστικός και με πολλή ροπή χαμηλά, με αποτέλεσμα να καλύπτει απόλυτα τα όποια κενά των σχέσεων και να επιταχύνει θετικά χωρίς την ανάγκη “κατεβάσματος”. Εντυπωσιακό επίσης για diesel κινητήρα είναι το γεγονός ότι η απόδοση δεν έχει έντονο σκαλοπάτι με την πλήρη εμπλοκή του turbo, εκεί γύρω στις 1.500 σ.α.λ., ενώ ανεβάζει απρόσκοπτα στροφές έως και το όριό του χωρίς απότομη πτώση απόδοσης στο ανώτερο φάσμα.

    Τρίτη 12 Ιανουαρίου

    L200_3

    Τι υπέροχη μέρα σήμερα και πόσο καλύτερα νιώθει κανείς όταν την απολαμβάνει οδηγώντας το νέο Mitsubishi L200 σε επαρχιακό δρόμο. Γιατί μέσα στην πόλη με το αμάξωμα των 5,2 μέτρων το μεγάλο double cab ημιφορτηγό νιώθει σαν φάλαινα σε πισίνα. Το πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση οδηγώντας  ήταν η άνετη καμπίνα και η ιδιαίτερη ησυχία που επικρατεί στο εσωτερικό της. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο η βελτίωση είναι διακριτή και –φυσικά- ευπρόσδεκτη. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που μας άρεσε ιδιαίτερα από την πρώτη επαφή είναι το πόσο ελαστικός είναι ο diesel κινητήρας των 2.4 λίτρων, ακόμα και από τις 1.000 σ.α.λ.

    L200_2

    Εξωτερικά το αυτοκίνητο δεν κρύβει τον όγκο του, ενώ το ελλειπτικό τελείωμα της καμπίνας του προηγούμενου μοντέλου υπάρχει, αλλά έχει αμβλυνθεί οπτικά. Επίσης οι έντονες καμπύλες έχουν δώσει τη θέση τους σε πιο οξείες φόρμες, που ορίζουν μια πιο σπορ και στιβαρή εικόνα. Συνολικά η αισθητική είναι ένα τομέας που το Mitsu κερδίζει τις εντυπώσεις, τόσο εκτός, όσο και εντός. Αλλά για τα εσωτερικά του χαρίσματα θα πούμε περισσότερα αύριο. Να έχετε ένα υπέροχο βράδυ.

    Σχόλια

    Σχόλια