Η τριπλή εξάτμιση της F1 για το 2016

    Για το 2016 η FIA έχει ανακοινώσει διάφορες αλλαγές στους κανονισμούς στο πλαίσιο της προσπάθειας αύξησης του θεάματος

    Για το 2016 η FIA έχει ανακοινώσει διάφορες αλλαγές στους κανονισμούς στο πλαίσιο της προσπάθειας αύξησης του θεάματος. Όπως για παράδειγμα οι κρυφές επιλογές ελαστικών (σχετικό θέμα). Άλλη μια αλλαγή είναι στην εξέλιξη των κινητήρων δίνοντας περισσότερες ελευθερίες στους κατασκευαστές (σχετικό θέμα). Ωστόσο η αλλαγή που πρόκειται να μας απασχολήσει περισσότερο τη νέα χρονιά είναι η τριπλή διάταξη εξάτμισης με την οποία η FIA πιστεύει ότι θα αυξηθεί η ένταση του θορύβου των μονοθεσίων.

    Η εξάτμιση των μονοθεσίων του 2016 θα έχει την εξής διάταξη:

    Διπλή απόληξη από το wastegate της τουρμπίνας (βαλβίδα ελέγχου υπερσυμπίεσης) και μονή κατευθείαν από τον κινητήρα. Αυτό υπολογίζεται ότι θα αυξήσει τον θόρυβο αλλά ίσως και την απόδοση.

    Οι ομάδες θα προσπαθήσουν να διαχειριστούν με τέτοιο τρόπο τα καυσαέρια ώστε να αυξήσουν την αεροδυναμική απόδοση του πίσω μέρους του μονοθεσίου. Ωστόσο η FIA έχει προβλέψει και γίνεται συγκεκριμένη για την έξοδο των καυσαερίων ώστε να αποτρέψει την επιστροφή των blown diffusers. Φυσικά δουλειά των ανθρώπων των ομάδων είναι να ψάχνουν για παραθυράκια στους κανονισμούς.

    Στο video, ο Giorgio Piola δείχνει συνολικά τις αλλαγές των μονοθεσίων για το 2016, όπως αυξημένο ύψος στο πλαϊνό του cockpit για λόγους ασφαλείας αλλά επικεντρώνεται περισσότερο στο πίσω μέρος όπου υπάρχει η εξάτμιση.

    Σχόλια

    Σχόλια