Τα 10 καλύτερα αγωνιστικά για το 2015

Η αγωνιστική δράση για το 2015 ολοκληρώθηκε. Όμως ποια αγωνιστικά ξεχώρισαν τη φετινή χρονιά;

Με το 2015 να φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος του, αποφασίσαμε να δούμε ποια αγωνιστικά ξεχώρισαν τη φετινή σεζόν στο παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η κατάταξη του κάθε αγωνιστικού λήφθηκε με βάση τις επιτυχίες και τη συνολική απόδοσή του και όχι με βάση την απόλυτη ταχύτητα.

#10. Ligier JS P2: Το αγωνιστικό της Onroak Automotive αποδείχθηκε πολύ γρήγορο στην LMP2, καθώς κέρδισε 5 αγώνες από τους 8 στο WEC με τη δορυφορική ομάδα της, την G-Drive να κατακτά το πρωτάθλημα οδηγών και ομάδων. Επιπλέον, το LMP2 είχε δυνατή παρουσία στην Αμερική και στο United Sportscar Championship, όμως η κακή τύχη, οι κακοί συνδυασμοί οδηγών και επιλογές ελαστικών δεν έδωσαν νίκη.

Ligier JS P2

#9. Corvette DP: Παρά τον περιορισμένο ανταγωνισμό, η Chevrolet Corvette DP κατέκτησε 8 νίκες από τους 10 αγώνες και κυριάρχησε στην κατηγορία πρωτοτύπων. Η Chevrolet, μαζί με το πρωτάθλημα οδηγών, κατέκτησε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Corvette DP

#8. Nissan GTR NISMO GT3: O “Godzilla” επέστρεψε στις επιτυχίες  καθώς σημείωσε εξαιρετική χρονιά το 2015. Συνολικά το αυτοκίνητο κατέκτησε νίκες στο Bathurst 12H, στο Pirelli World Series, ενώ κατέκτησε το πρωτάθλημα στο Blancpain Endurance Series και στην GT300 του Super GT.

GTR NISMO GT3

#7. Audi R8 LMS: H Audi συνέχισε να πρωταγωνιστεί στην GT3, με το R8 της νέας, αλλά και προηγούμενης γενιάς να κατακτά σπουδαίες νίκες. Στο ντεμπούτο του, το νέο R8 LMS πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση, καθώς κατέκτησε τη νίκη στις 24H του Nurburgring. Για το 2016 η Audi αναμένεται να πουλήσει 50 αγωνιστικά.

Audi R8 LMS 2015

#6. Nissan GTR GT500: Η Nissan κυριάρχησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο Super GT, με το αγωνιστικό της να κατακτά 5 νίκες από τους 8 αγώνες της χρονιάς. Οι Tsugio Matsuda και Ronnie Quintarelli κατέκτησαν το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα στο #1 Motul GTR και έγιναν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πρωταθλητές. Επιπλέον η NISMO κατέκτησε το πρωτάθλημα ομάδων.

GTR GT500

#5. Corvette C7.R: Η GTE έκδοση της Corvette, σημείωσε πολύ μεγάλες επιτυχίες, καθώς σημείωσε νίκες στις 24H της Daytona, στις 12H του Sebring, αλλά και στις 24H του Le Mans. Όμως η Chevrolet, δε κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο της GT Le Mans στην IMSA, λόγω της αλλαγής του BoP (Balance of Performance) στο μέσον της χρονιάς.

Corvette C7.R

#4. Ferrari SF15-T: Το 2015 εξελίχθηκε αναπάντεχα καλά για τη Ferrari στην F1. Το μονοθέσιο της Scuderia στα χέρια του Sebastian Vettel κατέκτησε 3 νίκες σε Μαλαισία, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο των 2 νικών που είχε θέσει η ομάδα στην αρχή της χρονιάς. Επιπλέον, η Ferrari κατέκτησε 428 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αριθμός ρεκόρ για την ομάδα.

vettel-malaysiagp-15

#3. Porsche 911 RSR: Η Porsche είδε την 911 RSR να κυριαρχεί στο WEC και στο TUSC καθώς κατέκτησε τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών. Το αποκορύφωμα του αγωνιστικού ήταν η συνολική νίκη στο Petit Le Mans, επικρατώντας των πρωτότυπων αγωνιστικών στα ίσα.

911 RSR

#2. Mercedes W06 Hybrid: Η Μercedes πανηγύρισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών. Η W06 Hybrid ήταν με διαφορά, το καλύτερο μονοθέσιο το 2015 κατακτώντας 16 νίκες σε 19 αγώνες και έδωσε το 3ο πρωτάθλημα στον Lewis Hamilton. H Mercedes σημείωσε επίσης ρεκόρ βαθμών, κατακτώντας συνολικά 703.

hamilton-pole-hungary-15

#1. Porsche 919 Hybrid: Η 919 Hybrid βρίσκεται δικαίως στην 1η θέση της λίστας, έπειτα από μία σεζόν γεμάτη επιτυχίες. H Γερμανική εταιρία ανταγωνίστηκε φέτος τις Audi και Toyota και όχι μόνο τις νίκησε, αλλά διέλυσε τον ανταγωνισμό στην κατηγορία, μόλις στη δεύτερή της σεζόν. Ως αποτέλεσμα, η Porsche κατέκτησε τα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, με 6 νίκες σε 8 αγώνες και μάλιστα κατέκτησε και 8 pole position, κάνοντας το απόλυτο. Επιπλέον η Porsche κατέκτησε τη νίκη στις 24H του Le Mans μετά από 17 χρόνια κάνοντας το 1-2.

wec-porsche-pole-spa-15

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια