Νέα μέτρα για τη μείωση της απόδοσης των LMP1

FIA και ACO συμφώνησαν σε κανονισμούς για την εξισορρόπηση της απόδοσης

Τα αγωνιστικά της LMP1 θα υποστούν μείωση στην απόδοσή τους, καθώς οι τεχνικοί κανονισμοί του 2016 προβλέπουν μείωση στην ποσότητα του καυσίμου αλλά και στο κατώτατο όριο βάρους.

Όλα τα υβριδικά αγωνιστικά θα έχουν κατώτατο όριο τα 10MJ ροής καυσίμου στο Le Mans, το οποίο αντιστοιχεί σε μείωση της τάξεως του 7% σε σχέση με το 2015.

Το όριο των 300Kw στην απελευθέρωση της υβριδικής ενέργειας θα επιβληθεί το 2016 στα σιρκουί με Βαθμίδα 2. Αυτό επηρεάζει μόνο το Le Mans.

Επιπλέον, στα LMP1 που χρησιμοποιούν βενζίνη, θα έχουν μείωση στη χωρητικότητα κατά 4.9 λίτρα, ενώ τα πρωτότυπα που χρησιμοποιούν ντίζελ θα έχουν μείωση στα 3.8 λίτρα από το 2016.

Με καμία αλλαγή στην απόδοση και τη χωρητικότητα των μη-υβριδικών LMP1, όλα τα πρωτότυπα θα δουν αύξηση στο κατώτατο όριο βάρους κατά 5 κιλά.

Η FIA επίσης, επιβεβαίωσε τους κανονισμούς για την LMP2, την GTE-Pro και την GTE-Am. Οι κανονισμοί θα εφαρμοστούν και στο Weather Tech Sportscar Championship.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια