Live Test: Seat Ibiza 1.0 110HP Style

    Το Ibiza έχει αναβαθμιστεί στα σημεία από τη Seat ωστόσο έχει τον αέρα ενός νέου μοντέλου

    Τo Seat Ibiza 1.0 110HP Style ήρθε στο Live Test του Motornews. Σε αυτές τις «ζωντανές δοκιμές» εστιάζουμε κυρίως σε θέματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα της χρήσης, καθώς στο τέλος κάθε πενθημέρου ζωντανής δοκιμής θα δημοσιεύεται και ένα πλήρες άρθρο που θα αναφέρεται στα κλασικά: επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, κόστος. Μείνετε συντονισμένοι.

    Τρίτη 22 Δεκεμβρίου

    Τα χιλιόμετρα συνεχίζονται με το ανανεωμένο Ibiza και σήμερα θα μιλήσουμε λίγο για το εσωτερικό του. Όπως ήδη έχουμε πει, η Seat έχει αναβαθμίσει αρκετά το εσωτερικό του Ibiza ανεβάζοντας την ποιότητα. Εκτός από τα καλύτερης ποιότητας πλαστικά και την πιο στιβαρή συναρμολόγηση στο κέντρο της κονσόλας έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οθόνη αφής 6,5 ιντσών με το infotainment σύστημα. Η σύνδεση του τηλεφώνου μέσω BT είναι παιχνιδάκι, χωρίς πολύ ψάξιμο. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής έχουμε τη βασική έκδοση της οθόνης Easy Connect Gen 2, η οποία επιτρέπει σύνδεση του τηλεφώνου με με την τεχνολογία της Seat Full Link. Οι δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας είναι πολλές, όπως για παράδειγμα η σύνδεση με το Facebook και το Twitter μέσα στο αυτοκίνητο στην οθόνη του αυτοκινήτου.

    Τέλος, οι χώροι του Ibiza δεν έχουν αλλάξει. Οι πίσω ζορίζονται λίγο τόσο στα γόνατα όσο και στο κεφάλι. Αν μάλιστα το ύψος τους ξεπερνά τα 1,80 μ. τότε το πρόβλημα μεγαλώνει. Ο χώρος των αποσκευών παραμένει στα 292 λίτρα και δεν υστερεί από τον ανταγωνισμό.

    IMG_0380 IMG_0381

    Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου

    Κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου είχαμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε περισσότερο το ανανεωμένο Seat Ibiza κι έχουμε να πούμε πως πρόκειται για μια εξαιρετική λύση καθώς συνδυάζει οικονομία και απόδοση μαζί. Ο κινητήρας των 110 ίππων με τα 20 κιλά ροπής μπορεί να μετατρέψει το Ibiza σε παιχνίδι για μεγάλα παιδιά και να φέρει απορία στα μάτια των ανυποψίαστων. Όταν ακούς πως πρόκειται για έναν χιλιάρη τρικύλινδρο λες ΟΚ όμως όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι αντιλαμβάνεσαι πως αυτό το πραγματάκι έχει αρκετή δύναμη για να σου φέρει χαμόγελο. Όπως καταλαβαίνετε εμείς χαμογελάσαμε αρκετά κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ημερών και γι’ αυτό η κατανάλωση έχει κρατηθεί ψηλά, στα 7.2 λίτρα/100 χλμ. Αν προσέξεις λίγο μπορείς να την κρατήσεις με άνεση στα χαμηλά 5άρια και μάλιστα αν είσαι… μερακλής μπορείς να μπεις και στα 4άρια.

    ibiza-5d-24

    Καλά λόγια έχουμε και για το αμάξωμα του Ibiza το οποίο δένει όμορφα με κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων. Μπορείς να το πιέσεις αρκετά χωρίς να τρομάξεις. Το πίσω μέρος ειδικά είναι εξαιρετικό και δεν προκαλεί άγχος ακόμα κι όταν ελαφρώνει αρκετά.

    Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου

    ibiza-5d-6

    Τις τελευταίες ημέρες ο καιρός δείχνει πως αποφάσισε να χειμωνιάσει. Αυτό σε κάποιους αρέσει και σε κάποιους όχι. Εμείς είμαστε από τους λάτρεις του χειμώνα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουμε να τουρτουρίζουμε όταν μπαίνουμε πρωί πρωί στο αυτοκίνητο. Ευτυχώς το Ibiza ήρθε την κατάλληλη στιγμή στα χέρια μας. Γιατί αυτό; Διότι το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί φοβερά ζεσταίνοντας την καμπίνα από την πρώτη κιόλας στιγμή. Έτσι λοιπόν μπορείς με άνεση να χαμογελάσεις και να ξεκινήσεις την ημέρα σου.

    Όπως είπαμε και χθες η θέση οδήγησης είναι άνετη και με καλή ορατότητα. Επίσης το κάθισμα ρυθμίζεται να κατεβαίνει αρκετά χαμηλά, κάτι που μας αρέσει. Τα καθίσματα είναι άνετα κι έχουν ικανοποιητική πλευρική στήριξη.

    ibiza-5d-5

    Σήμερα γράψαμε περισσότερα χιλιόμετρα με το ανανεωμένο Ibiza και μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ο τρικύλινδρος κινητήρας ενός λίτρου είναι εξαιρετικός. Ξεκούραστος, ελαστικός και σπιρτόζικος. Από τις 1.500 στρ/λεπτό και μετά ανεβάζει απρόσμενα καλά επιβεβαιώνοντας το νούμερο των 0-100χλμ/ώρα που δίνει η Seat (9,2 sec).

    Όσον αφορά στο εσωτερικό, το Ibiza έχει αναβαθμιστεί περισσότερο απ’ ότι στο εξωτερικό. Το ταμπλό είναι ντυμένο με νέο μαλακό πλαστικό και στο κέντρο της κονσόλας έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οθόνη αφής 6,5″.

    ibiza-5d-4

    Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου

    ibiza-5d-3

    Το Seat Ibiza ήρθε για Live Test στην παρέα του Motornews. Το 5θυρο Ibiza της δοκιμής μας φορά έναν 1000άρη TSi απόδοσης 110 ίππων. Από τα πρώτα χιλιόμετρα φάνηκε ότι ο τρικύλινδος κινητήρας είναι ιδιαίτερα πρόθυμος, φυσικά όμως χρειαζόμαστε περισσότερα χιλιόμετρα ώστε να δούμε κατανάλωση και λειτουργία.

    Το Ibiza της δοκιμής είναι η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου αλλά θα χρειαστεί να προσέξεις πολύ για να βρεις τις διαφορές καθώς η Seat έχει κάνει αλλαγές στα σημεία. Όπως για παράδειγμα στη μάσκα, κάνοντας το Ibiza να θυμίζει λίγο Leon.

    Εκτός από τον κινητήρα καλή πρώτη εντύπωση μας έκανε και η θέση οδήγησης η οποία είναι άνετη με καλή ορατότητα.

    Αυτά για σήμερα, περισσότερα τις επόμενες ημέρες.

    ibiza-5d ibiza-5d-2

     

    Σχόλια

    Σχόλια