Ξεκίνησαν τις δοκιμές για το 2016 οι ομάδες της LMP1

Audi, Porsche και Nissan ξεκίνησαν την προετοιμασία για το 2016

Οι κατασκευαστές της LMP1 πάτησαν πίστα πριν την αλλαγή του χρόνου, καθώς θέλουν να είναι όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι για το πρωτάθλημα του 2016.

Η Audi πραγματοποίησε ένα τετραήμερο δοκιμών στο Sebring και δοκίμασε για πρώτη φορά το R18 e-tron quattro του 2016. Και οι  6 οδηγοί της ομάδας δοκίμασαν το πλήρως ανανεωμένο LMP1 το οποίο φέρει υβριδικό σύστημα με μπαταρίες.

Ο επικεφαλής της Audi Sport, Chris Reinke δήλωσε:

Καταφέραμε να συγκεντρώσουμε πολλά δεδομένα για το αυτοκίνητο. Η ανάρτηση, η κατασκευή του σασί και αρκετά μέρη του κινητήρα δοκιμάστηκαν σε ένα τεστ αντοχής στο Sebring. Ολοκληρώσαμε αρκετά από τα πράγματα που έχουμε στη λίστα μας και τώρα κοιτάμε τα υπόλοιπα.

Η πρωταθλήτρια Porsche βρέθηκε στo Motorland Aragon, όπου δοκίμασε την ανανεωμένη 919 Hybrid. To LMP1 της Γερμανικής εταιρίας συμπλήρωσε πάνω από 5000 χιλιόμετρα δοκιμών σε ένα τεστ που διήρκησε αρκετές ημέρες. Φωτογραφίες του νέου όπλου των πρωταθλητών δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμα.

Η Nissan από τη μεριά της, δοκίμασε το GTR LM NISMO στο NOLA Motorsports Park την προηγούμενη εβδομάδα. Για την Ιαπωνική ομάδα που εδρεύει στην Ινδιανάπολις, δοκίμασαν οι Harry Tincknell, Jann Mardenborough, Bruno Janqueira, Memo Rojas και ο πρωταθλητής της Formula E, Nelson Piquet Jr. Στις δοκιμές, η Nissan δοκίμασε το νέο αεροδυναμικό πακέτο στο αγωνιστικό της.

Στο τεστ, η Nissan επικεντρώθηκε στην εξέλιξη των ελαστικών μαζί με ανθρώπους της Michelin, καθώς ο σχεδιασμός του LMP1 επιβάλλει διαφορετική σχεδίαση και κατασκευή στα ελαστικά. Το GTR LM δεν χρησιμοποίησε για άλλη μια φορά το υβριδικό σύστημα, το οποίο αναμένεται να είναι το ίδιο με της Renault που χρησιμοποιεί στην F1. To σύστημα μπαταριών θα ενσωματωθεί και θα δοκιμαστεί στο αυτοκίνητο στις αρχές του επόμενου έτους.

Η Toyota είναι η μόνη ομάδα που είναι απούσα από τις χειμερινές δοκιμές. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει μείνει πίσω στον προγραμματισμό για το πρώτο shakedown του TS050, λόγω της απόφασης να γίνει αλλαγή στον κινητήρα του αγωνιστικού από τον ατμοσφαιρικό V8, στον τούρμπο V6.

Οι πρώτες δοκιμές του νέου αγωνιστικού είναι προγραμματισμένες για τα τέλη Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια