WEC Silly Season 2016: GTE-Pro

Το 2016 αναμένεται διαφορετικό και για τη μεγάλη κατηγορία της GTE

Εκτός από τις δύο LMP κατηγορίες, η GTE-Pro αναμένεται να υποστεί αλλαγές την επόμενη σεζόν, με νέους κανόνες και κατασκευαστές.

Το Motornews αναλύει τις επιβεβαιωμένες, αλλά και τις πιθανές συμμετοχές για το 2016.

AF Corse: Η εργοστασιακή ομάδα της Ferrari, θα επιστρέψει στον θεσμό με δύο καινούριες Ferrari 488 GTE. Το lineup της ομάδας δεν αναμένεται να αλλάξει, με τους Gianmaria Bruni και Toni Vilander να είναι στο πρώτο αυτοκίνητο, ενώ οι James Calado και Davide Rigon θα παραμείνουν στο δεύτερο. Η Ιταλική ομάδα θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες, καθώς έχασε και τους 3 τίτλους από την Porsche.(2 αυτοκίνητα)

Ford Performance Chip Ganassi Racing: Το πολυαναμενόμενο Ford GT αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στον θεσμό την επόμενη χρονιά, με τα αγωνιστικά τα οποία θα φοράνε τον EcoBoost κινητήρα της Αμερικανικής εταιρίας. Η ομάδα αναμένεται να έχει στο δυναμικό της ένα πολύ δυναμικό lineup, με τους Stefan Mucke, Olivier Pla και Andy Priaulx να φαίνεται να έχουν υπογράψει ήδη. Επιπλέον, φήμες κάνουν λόγο για τον Nick Thiim για μια θέση στην ομάδα.(2 αυτοκίνητα)

Aston Martin Racing: Η Βρετανική ομάδα αναμένεται να μειώσει τη συμμετοχή της στην κατηγορία, με 2 ανανεωμένες  Vantage V8 να παίρνουν μέρος. Ο Darren Turner αναμένεται να ηγηθεί της ομάδας, με τον Jonny Adam να πλαισιώνει τον Βρετανό στο #97. Οι οδηγοί από τις άλλες δύο Vantage, θα συμπληρώσουν το lineup της Aston Martin.(2 αυτοκίνητα)

Proton Competition: Με την Porsche Team Manthey να αποχωρεί από το WEC, η Proton Competition του Christian Reid, αναμένεται να καλύψει το κενό. Η ομάδα θα έχει εργοστασιακή υποστήριξη και θα παρατάξει μία 911 RSR. Εργοστασιακοί οδηγοί φαίνεται πως θα συμπληρώσουν το lineup.(1 αυτοκίνητο)

Labre Competition: H ομάδα του Jack Leconte, συνεχίζει να εξετάζει το ενδεχόμενο συμμετοχής στην GTE-Pro με μία Corvette C7.R. Αν γίνει αυτό, θα υπάρχει εργοστασιακή υποστήριξη, μαζί με έναν ή και παραπάνω οδηγούς της Chevrolet.  Επίσης, μπορεί η ομάδα να συνεχίσει και στην GTE-Am, όμως το ενδεχόμενο δύο αυτοκινήτων σε δύο κατηγορίες φαντάζει δύσκολο.(1 αυτοκίνητο; )

SMP Racing: Μετά τον τίτλο που κατέκτησε στην GTE-Am, η Ρωσική ομάδα αναμένεται να κάνει το βήμα εμπρός και να αγωνιστεί στην GTE-Pro με τη νέα Ferrari 488 GTE. H ομάδα είναι κατανοητό πως έχει μεγάλη εργοστασιακή υποστήριξη.(1 αυτοκίνητο)

Αναμένονται 7 με 10 συμμετοχές.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια