WEC Silly Season 2016: LMP2

Η μικρή κατηγορία αναμένεται να εμφανίσει αλλαγές την επόμενη χρονιά

Η silly season του WEC, συνεχίζεται και στη μικρή κατηγορία πρωτοτύπων, με υπάρχουσες αλλά και υποψήφιες ομάδες να εργάζονται σκληρά για να βρεθούν στο grid του 2016.

Το Motornews αναλύει τις επιβεβαιωμένες, αλλά και πιθανές συμμετοχές στην LMP2.

Tequila Patron ESM: Η ομάδα του Scott Sharp επιβεβαίωσε την επιστροφή της στον θεσμό με δύο Ligier JS-P2. Η Αμερικανική ομάδα θα συνεργαστεί στενά με την OAK Racing, η οποία δεν θα συνεχίσει με την G-Drive Racing. Οι Jon Fogarty και David Heinemeier Hansson δεν θα συνεχίσουν στην ομάδα την επόμενη σεζόν. Ένας υποψήφιος αντικαταστάτης είναι ο Pipo Derani που αγωνίστηκε φέτος με την G-Drive Racing.(2 αυτοκίνητα)

Morand Racing: Η ομάδα του Benoit Morand θα αγωνιστεί τη νέα χρονιά με ένα Ligier JS-P2. Η συνεργασία με την OAK Racing είναι αρκετά πιθανή, μετά τη διακοπή της συνεργασίας με την G-Drive. Οι Bruno Senna και Ricardo Gonzalez είναι κοντά στην υπογραφή συμβολαίου για το 2016, με το lineup της ομάδας να αλλάζει εντελώς.(1 αυτοκίνητο).

AF Corse: H SMP Racing που αγωνίστηκε στο ELMS, αλλά και στις 6H του Bahrain με το όνομα της AF Racing, αναμένεται να τη δούμε με το όνομα AF Corse και 2 BR01 Nissan. Οι Nic Mipnassian, Maurizio Mediani και Mikhail Aleshin αναμένεται να είναι στο ένα αυτοκίνητο. Επιπλέον, ο Memo Rojas ψάχνει μια θέση στην ομάδα, είτε στο WEC, είτε στο πρωτάθλημα της IMSA. (2 αυτοκίνητα)

Signatech Alpine: H Γαλλική ομάδα σχεδιάζει την επιστροφή της την επόμενη χρονιά, αλλά με ένα ολοκαίνουριο Oreca 05 Nissan το οποίο θα πάρει το όνομα της ομάδας. Πολλοί οδηγοί έχουν ακουστεί για την  ομάδα, μεταξύ αυτών ο Matthew Rao και ο Gustavo Menezes που δοκίμασαν για την ομάδα στο Rookie Test στο Bahrain.(1 αυτοκίνητο)

Jota Sport: H ομάδα του ELMS θα αγωνιστεί του χρόνου στο WEC, με ένα Oreca 05 Nissan με τους οδηγούς να μην έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα. Η Βρετανική ομάδα βρίσκεται σε συζητήσεις με πολλούς οδηγούς από πρωταθλήματα μονοθεσίων, λόγω της συνεργασίας με την Arden.(1 αυτοκίνητο)

KCMG: Οι δευτεραθλητές της LMP2 για το 2015, δεν έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα της επόμενης σεζόν. Ο στόχος της ομάδας είναι να υπερασπιστεί τη νίκη της στο Le Mans, οπότε η συμμετοχή σε άλλα πρωταθλήματα είναι δύσκολη.

Strakka Racing: Μετά από μία δύσκολη χρονιά που βρήκε την ομάδα να αλλάζει αυτοκίνητο και προμηθευτή ελαστικών στα μέσα της σεζόν, η Βρετανική ομάδα θα συνεχίσει στον θεσμό με το Gibson 015S Nissan. To lineup της ομάδας δεν αναμένεται να αλλάξει, ενώ η ομάδα εξετάζει το ενδεχόμενο να εντάξει και δεύτερο αυτοκίνητο στο πρωτάθλημα(1-2 αυτοκίνητα)

Greaves Motorsport: Οι πρωταθλητές του ELMS εξέτασαν το ενδεχόμενο να αγωνιστούν στην LMP1-L το 2016, όμως το σχέδιο δεν πέρασε. Η Βρετανική ομάδα, εκτός από το Gibson 015S Nissan, παρέλαβε πρόσφατα ένα καινούριο Ligier JS-P2. Η ομάδα δεν έχει αποφασίσει με ποιο αυτοκίνητο θα αγωνιστεί και στους δύο θεσμούς.(1 αυτοκίνητο)

G-Drive Racing: O Roman Rusinov εξετάζει τις επιλογές του ώστε η ομάδα του να βρεθεί στο grid την επόμενη σεζόν. Ωστόσο, ο Ρώσος πρωταθλητής στην LMP2 για το 2015 μπορεί να αποχωρήσει από το WEC, εάν δεν υπάρξει συμφωνία με την OAK Racing, η οποία από τη μεριά της έχει ήδη υπογράψει συνεργασία με την ESM(1 αυτοκίνητο;;)

Αναμένονται 9-12 συμμετοχές

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Σχόλια

Σχόλια